- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Dat is de extra vierge variant, die kunnen een paar kuiten in dit topic goed gebruiken

*edit en armen, borsten, rug en de rest van de benenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de extra vierge variant, die kunnen een paar kuiten in dit topic goed gebruiken

*edit en armen, borsten, rug en de rest van de benenDat is de extra vierge variant, die kunnen een paar kuiten in dit topic goed gebruiken*edit en armen, borsten, rug en de rest van de benen
Hmm..daarom deed ik ook vieze volumes met flink gewicht op de legpress..van triples op 80-90kg kun je niet verwachten dat je dan grote quads gaat bouwen he.
Doei

Precies...en 200kg toch?
Vind ik moeilijk te zeggen..had voorheen voornamelijk een trage PC, dus ben wel wat gewend..Even off topic en aangezien 90% van Dbb hier zit, merken jullie dat het forum sneller is geworden ?

Gelieve geen log vervuiling Sanca of er zal opgetreden worden door de administrateur.

Hahaha
Trots

Zeker niet 95% van de leden voor mijn gevoel..of komt dat omdat ik bij die 5% hoor..Zou eerder een topic openen in de AAS-sectie. 95% van de bezoekers en leden van DBB komt daar![]()

Huh

Is dat een goede site?Ik verwijs ze door naar hiergoedkoopanabolenkopen.nl
Kun je dat nog...?

WhahaAlle aankopen worden anoniem gedoneerd aan forum.bodybuilding.nl
Wat is er mis met AnAnaS...AnAnaS is anabool..Ik ben niet om te kopen, ik duld geen ananassen handel![]()
Wel handig..portie verpakkingen voor het bakken..Maar... Het is een olijfolie handel. Het is mijn eigen merk olijfolie; het merk heet 'Anabolen'. Ze krijgen het in vials van 10 mL.
Daar zie ik @Nootmuskaatje ook wel voor aan...

Hey...I see what you did there...Dat is de extra vierge variant, die kunnen een paar kuiten in dit topic goed gebruiken*edit en armen, borsten, rug en de rest van de benen

!Een hoop powerlifter zeggen toch altijd dat intensiteit telt? Wat dat betreft maakt het toch niet uit of ik 8x3 of 3x8 doe..? Want met 8x3 kan ik een hogere intensiteit handelen..
Vind ik moeilijk te zeggen..had voorheen voornamelijk een trage PC, dus ben wel wat gewend..

Kun je dat nog...?
Hey wacht eens even...het is verdomme 1 april...is het moderator stoppen een grap soms...? Zo ja een hele goede, want we tuinen er massaal in...
Zo nee...![]()

Zie rood..Om sterker te worden... dat doe ik dan toch ook met 8x3? Daar omheen draaien we gewoon wat (groter set)volume..
Voor de update zal ie idd trager geweest zijnVooralsnog gaat alles lekker vlot!
Helaas maak ik over zoiets geen grappenBalen...
![]()
Een hoop powerlifter zeggen toch altijd dat intensiteit telt? Wat dat betreft maakt het toch niet uit of ik 8x3 of 3x8 doe..? Want met 8x3 kan ik een hogere intensiteit handelen..
Duidelijk wel..dat is inderdaad waar, maar als iemand maar 80-90kg kan benchen verwacht je toch ook niet dat hij grote armen en een grote chest heeft?
met front squat precies hetzelfde. 80-90kg is totaal niet veel gewicht. het kan voor jou wel zwaar zijn en dat je met de triples dan hoge intensiteit traint. maar dat laat zien dat je gewoon zwak bent (no offence) en daarom ook kleine quads hebt. je moet gewoon veel sterker worden.
zeker voor natty's is die het geval, er zijn bijna geen natty's die groot zijn en weinig gewicht kunnen verzetten.

Duidelijk wel..
maar heb serieus een prima borst en ben niet sterk..idem voor rug..hoe moet ik dat verklaren dan?![]()
Heb vaak zat complimenten over mijn rug gehad. Dat zegt natuurlijk niet alles..maar voor het ideeje deadlift 225kg, dat is redelijk wat voor je BW. verder is je rug ook niet heel erg groot vind ik.
bench en chest kunnen redelijk wat verschillende dingen zijn. misschien gewoon aanleg voor een redelijke chest qua en slechte aanhechtingen om kracht te genereren.
Borst is heel lang kut geweest en begint sinds een paar jaar bij te trekken..Ik had mijn browser al opnieuw gestart omdat het zo traag was. Vanaf deze morgen idd sneller lijkt het.....Even off topic en aangezien 90% van Dbb hier zit, merken jullie dat het forum sneller is geworden ?
maar het ding blijft nog erg lang wachten op google-analytics, skimresources en nog wat prullaria voor dat de 'nuttige' inhoud geladen is.Ik had mijn browser al opnieuw gestart omdat het zo traag was. Vanaf deze morgen idd sneller lijkt het.....

Sorry dat ik nog gereageerd had..proef er vandaag 1
Een soort pennywafel inderdaad. Best lekker!Sorry dat ik nog gereageerd had..proef er vandaag 1![]()
van vandaag..

Sickening, pissening voeding broEen soort pennywafel inderdaad. Best lekker!
De voedingvan vandaag..
Voeding zondag 02-04-2017:
8:00 2 koppen koffie
9:15 pre-cardio 8g bcaa
11:00 2 pistoletjes + ei + 50g filet + 100g rosbief + banaan-sinaasappelsap + 2 koffie
13:00 protein wafer (xxl)
15:00-17:00 40g whey + mini lion + 4 apenkoppen + B52 + malibu cola zero + bord friet met mayo en knoflooksaus
18:30 450g griekse yoghurt + 125g blauwe bessen
19:00 ??
?? Kcals, e/k/v..geen idee![]()