XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dat is de extra vierge variant, die kunnen een paar kuiten in dit topic goed gebruiken:eyebrow::eyebrow:*edit en armen, borsten, rug en de rest van de benen
1 (3).jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.663
van triples op 80-90kg kun je niet verwachten dat je dan grote quads gaat bouwen he.
Hmm..daarom deed ik ook vieze volumes met flink gewicht op de legpress..

Een hoop powerlifter zeggen toch altijd dat intensiteit telt? Wat dat betreft maakt het toch niet uit of ik 8x3 of 3x8 doe..? Want met 8x3 kan ik een hogere intensiteit handelen..

Doei:wave:

Precies...en 200kg toch?

Even off topic en aangezien 90% van Dbb hier zit, merken jullie dat het forum sneller is geworden ?
Vind ik moeilijk te zeggen..had voorheen voornamelijk een trage PC, dus ben wel wat gewend..:o

Gelieve geen log vervuiling Sanca of er zal opgetreden worden door de administrateur.
:roflol:

Er zijn momenteel 2 gebruikers aanwezig in dit topic (2 leden en 0 gasten).
  1. Nootmuskaatje,
  2. hoxyz
:emo:
Hahaha

Reacties:
30.650
Weergaven:
766.061
:baard:
Trots:marvin:

Zou eerder een topic openen in de AAS-sectie. 95% van de bezoekers en leden van DBB komt daar:D
Zeker niet 95% van de leden voor mijn gevoel..of komt dat omdat ik bij die 5% hoor..:o

Verwijs je hun dan ook door naar marktplaats.nl ?
Huh???

Ik verwijs ze door naar hiergoedkoopanabolenkopen.nl
Is dat een goede site?
Dan moet ik je helaas een sanctie geven :(
Kun je dat nog...?

Hey wacht eens even...het is verdomme 1 april...is het moderator stoppen een grap soms...? Zo ja een hele goede, want we tuinen er massaal in...

Zo nee...:sad:

Alle aankopen worden anoniem gedoneerd aan forum.bodybuilding.nl
Whaha

Ik ben niet om te kopen, ik duld geen ananassen handel :mad:
Wat is er mis met AnAnaS...AnAnaS is anabool..

Maar... Het is een olijfolie handel:(. Het is mijn eigen merk olijfolie; het merk heet 'Anabolen'. Ze krijgen het in vials van 10 mL.
Wel handig..portie verpakkingen voor het bakken..
Daar zie ik @Nootmuskaatje ook wel voor aan...:windup:
Dat is de extra vierge variant, die kunnen een paar kuiten in dit topic goed gebruiken:eyebrow::eyebrow:*edit en armen, borsten, rug en de rest van de benen
Hey...I see what you did there...

:eating::eating:

Oja...even wat anders:

Ik heb weer een keer iets gewonnen! Deze keer bij @XXL Nutrition. Wat extraatjes mogen ontvangen, omdat ik een grote like en spam'h**r' ben..:D

Die shaker is echt nice trouwens...nu kan ook ik voor Goud gaan:1e:!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn die wafers zoals de good ol' Penny koeken ?

Een hoop powerlifter zeggen toch altijd dat intensiteit telt? Wat dat betreft maakt het toch niet uit of ik 8x3 of 3x8 doe..? Want met 8x3 kan ik een hogere intensiteit handelen..

Om sterker te worden...

Vind ik moeilijk te zeggen..had voorheen voornamelijk een trage PC, dus ben wel wat gewend..

Voor de update zal ie idd trager geweest zijn :thinking:

Kun je dat nog...?

Hey wacht eens even...het is verdomme 1 april...is het moderator stoppen een grap soms...? Zo ja een hele goede, want we tuinen er massaal in...

Zo nee...:sad:

Helaas maak ik over zoiets geen grappen :(

• #30.665
Om sterker te worden... dat doe ik dan toch ook met 8x3? Daar omheen draaien we gewoon wat (groter set)volume..

Voor de update zal ie idd trager geweest zijn :thinking: Vooralsnog gaat alles lekker vlot!

Helaas maak ik over zoiets geen grappen :(Balen...:sad:
Zie rood..

Sterker worden wil niet per sé zeggen ook meer spiermassa kweken, al gaat dit uiteindelijk wel hand in hand met mekaar uiteraard.

dat is inderdaad waar, maar als iemand maar 80-90kg kan benchen verwacht je toch ook niet dat hij grote armen en een grote chest heeft?
met front squat precies hetzelfde. 80-90kg is totaal niet veel gewicht. het kan voor jou wel zwaar zijn en dat je met de triples dan hoge intensiteit traint. maar dat laat zien dat je gewoon zwak bent (no offence) en daarom ook kleine quads hebt. je moet gewoon veel sterker worden.

zeker voor natty's is die het geval, er zijn bijna geen natty's die groot zijn en weinig gewicht kunnen verzetten.

• #30.668
dat is inderdaad waar, maar als iemand maar 80-90kg kan benchen verwacht je toch ook niet dat hij grote armen en een grote chest heeft?
met front squat precies hetzelfde. 80-90kg is totaal niet veel gewicht. het kan voor jou wel zwaar zijn en dat je met de triples dan hoge intensiteit traint. maar dat laat zien dat je gewoon zwak bent (no offence) en daarom ook kleine quads hebt. je moet gewoon veel sterker worden.

zeker voor natty's is die het geval, er zijn bijna geen natty's die groot zijn en weinig gewicht kunnen verzetten.
Duidelijk wel..

maar heb serieus een prima borst en ben niet sterk..idem voor rug..hoe moet ik dat verklaren dan? ;)

Duidelijk wel..

maar heb serieus een prima borst en ben niet sterk..idem voor rug..hoe moet ik dat verklaren dan? ;)

je deadlift 225kg, dat is redelijk wat voor je BW. verder is je rug ook niet heel erg groot vind ik.

bench en chest kunnen redelijk wat verschillende dingen zijn. misschien gewoon aanleg voor een redelijke chest qua en slechte aanhechtingen om kracht te genereren.

• #30.671
je deadlift 225kg, dat is redelijk wat voor je BW. verder is je rug ook niet heel erg groot vind ik.

bench en chest kunnen redelijk wat verschillende dingen zijn. misschien gewoon aanleg voor een redelijke chest qua en slechte aanhechtingen om kracht te genereren.
Heb vaak zat complimenten over mijn rug gehad. Dat zegt natuurlijk niet alles..maar voor het idee:o Borst is heel lang kut geweest en begint sinds een paar jaar bij te trekken..

Maar goed train natuurlijk ook wel heel anders dan velen hier. Het werkt voor bijna al mijn spiergroepen prima..behalve quads

Ik had mijn browser al opnieuw gestart omdat het zo traag was. Vanaf deze morgen idd sneller lijkt het.....
maar het ding blijft nog erg lang wachten op google-analytics, skimresources en nog wat prullaria voor dat de 'nuttige' inhoud geladen is.

• #30.676
Sorry dat ik nog gereageerd had..proef er vandaag 1 :thumbs:
Een soort pennywafel inderdaad. Best lekker!

De voeding :roflol: van vandaag..

Voeding zondag 02-04-2017:
8:00 2 koppen koffie
9:15 pre-cardio 8g bcaa
11:00 2 pistoletjes + ei + 50g filet + 100g rosbief + banaan-sinaasappelsap + 2 koffie
13:00 protein wafer (xxl)
15:00-17:00 40g whey + mini lion + 4 apenkoppen + B52 + malibu cola zero + bord friet met mayo en knoflooksaus
18:30 450g griekse yoghurt + 125g blauwe bessen
19:00 Halve diepvriespizza + de rest van de snoeppot :roflol:
21:00 Klein beetje bolognese chips

?? Kcals, e/k/v..geen idee ;)

Laatst bewerkt:
Een soort pennywafel inderdaad. Best lekker!

De voeding :roflol: van vandaag..

Voeding zondag 02-04-2017:
8:00 2 koppen koffie
9:15 pre-cardio 8g bcaa
11:00 2 pistoletjes + ei + 50g filet + 100g rosbief + banaan-sinaasappelsap + 2 koffie
13:00 protein wafer (xxl)
15:00-17:00 40g whey + mini lion + 4 apenkoppen + B52 + malibu cola zero + bord friet met mayo en knoflooksaus
18:30 450g griekse yoghurt + 125g blauwe bessen
19:00 ??

?? Kcals, e/k/v..geen idee ;)
Sickening, pissening voeding bro

Heeft de frituurpan om 19.00 uur nog dienst gedaan?

Ja oke :roflol:

Terug
Naar boven