- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt mee toch

Nope...hadden meer zin in pizza..Heeft de frituurpan om 19.00 uur nog dienst gedaan?

Het antwoord was toch nee...

Er wordt hier zoveel geschreven op het forum dat het gaat om kcals in vs uit dat ik het een kans wilde geven. Al met al denk nog ruim voldoende eiwit binnen gekregen (minimaal 170g)...Dieptepunt in clean and healthy eating
Was het feest?

Volgorde kan nog wat wijzigen..Ik wilde het toch even opmerkenEr wordt hier zoveel geschreven op het forum dat het gaat om kcals in vs uit dat ik het een kans wilde geven. Al met al denk nog ruim voldoende eiwit binnen gekregen (minimaal 170g)...
Maar heb mezelf met wijn en bitterballen gisteren ook niet helemaal netjes gedragen 
Mag hoor...ik weet ook wel dat zo een dag als gister niet bepaald een voorbeeld is. Maar zolang ik alles behalve wedstrijd ambities heb zie ik niet in waarom ik niet zou doen wat ik leuk/lekker vind..Ik wilde het toch even opmerkenMaar heb mezelf met wijn en bitterballen gisteren ook niet helemaal netjes gedragen
![]()
Er wordt hier zoveel geschreven op het forum dat het gaat om kcals in vs uit dat ik het een kans wilde geven.

Dit dus. Lekker iifym doen zolang fitness een "hobby" is.Mag hoor...ik weet ook wel dat zo een dag als gister niet bepaald een voorbeeld is. Maar zolang ik alles behalve wedstrijd ambities heb zie ik niet in waarom ik niet zou doen wat ik leuk/lekker vind..
Prove them wrong!
Precies...Dit dus. Lekker iifym doen zolang fitness een "hobby" is.
Ik zeg hobby tussen quotes omdat er anders noobs komen met : FITNESS IS EEN LIFESTYLE EN GEEN HOBBY!!1!11

Ik weet even niet wat doen. Pff. Ik ben die ballon buik spuigzat.
Mijn vrouw zei gisteren nog: je traps staan zo dik, en je buik is precies een bolletje. Misschien moet je maar terug tren nemen. Vorig jaar zag je er beter uit
''?
Dat kan ik wel!Whahaha..

Kipkruiden...deze:Hey. Wat voor kruiden gebruik jij voor die kip?
''Komijn''?
De beste IMO...of satemarinade van conimex (met wat extra sambal en knoflook)

Huh..Mocht je ooit een kat kopen, dan heb je alvast een bazennaam.

Ehm...en dat stuk gebak dan..?Goede training Marvin!
Je voeding ziet er ook strak uit! Helemaal geen fastfood![]()
But thanks!
), 9 (2f.), 8 (2f.
)
)
)
)
)
)
), 10+7hammer curl
), 15 (t*ring!), 15 (normal grip), 11 (idem..)
)
)
Blijkbaar geen goede brandstof om op te trainen..maar training zat ook wel erg kort op mijn ontbijt (10:45 ontbijt --> 11:45 trainen).