AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.701
Je moest per sé een uur na ontbijt gaan trainen? Ik vind het altijd fijn om er nog ff een maaltijdje tussen te proppen, kom je iig niet zonder energie te zitten :)
Ik heb ook heel vaak fasted getraind en dat gaat eigenlijk best prima. Is een beetje een mindset ook..

Trainde tijdens de lunch..kan wel een beetje flexibel mee omspringen, maar veel later kan dan weer niet. Eerder ontbijten was dan nog een optie, maar probeer me zoveel mogelijk wel aan mijn IF window te houden doordeweeks..

Misschien gewoon een kwestie van overall wat meer eten? Dat maakt meer verschil dan de maaltijd die je een uurtje van tevoren eet imo :)

Sommigen van mijn beste trainingen én zowat al mijn event trainingen heb ik gedaan op een kom brinta met 2 scheppen whey (ja, ook met melk, note voor de wijsneuzen)...

• #30.707
Jij snapt het!

Misschien gewoon een kwestie van overall wat meer eten? Dat maakt meer verschil dan de maaltijd die je een uurtje van tevoren eet imo :)
Probeer je me weer obesitas aan te praten:rolleyes:

Sommigen van mijn beste trainingen én zowat al mijn event trainingen heb ik gedaan op een kom brinta met 2 scheppen whey (ja, ook met melk, note voor de wijsneuzen)...
En daar gaat het fout...zuivel is de duivel!:devil:

Da's flink balanceren dan. :D

Mijn beste training ooit was fasted, go figure...
Godver...scherper dan menig mes dit!:1010:

Ik heb ook heel wat fasted PR's gezet hoor!:1e:

Verdomme :roflol:

Toch wel herkenbaar :)
Geweldig!

Kunnen we monster niet collectief inkopen met dit forum? Man man wat is dat spul lekker!

Hoe gaat het hier op het viva forum?

• #30.712
Kunnen we monster niet collectief inkopen met dit forum? Man man wat is dat spul lekker!
:thumbs: :zuip:
:D
Silvo, een Zuid-Amerikaanse dictatornaam. Perfect voor een kat. De Sultan der kattennamen.
:roflol: Inderdaad prima voor die kutbeesten..:o
Hoe gaat het hier op het viva forum?
Hmm, kan beter! Gister weer bij @DieNase geweest en vanmorgen toch weer iets meer last van mijn onderrug en mijn lies voelt ook niet geweldig..

Zowieso volgende week weer even terug. Heb wat oefeningen voor warming up mee gekregen en ga wel weer gewoon proberen te squatten..

LB Rehab:
Front squat:
20kg: 10
40kg: 10
50kg: 5x5
?

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 4x12-15

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg:
..kg:
..kg:

Leg extention (1 set = 10xtoe’s out / 10xnormal / 10x toe’s out:
35.5kg:
38kg:
40kg:

Calf raise machine:
60kg: 6
70kg: 6 (warmup)
80kg: 4x6-12

Abduction:
?

Abs & extra:
?

Voeding, woensdag 05-04-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 100g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g pump blend
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 200g zilvervlies rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:30 200g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
17:30 25g nightprotein (XXL)
19:15 Hutspot + duitse biefstuk (~750kcals)

~2420kcals, E/K/V = 200g (33%) / 280g (46%) / 55g (21%)

Bummer dat de lies nog vervelend doet. Hopelijk op snel herstel. Voorlopig nog even in de rehab-sfeer blijven :D

Calf raise machine:
60kg: 6
70kg: 6 (warmup)
80kg: 4x6-12
Jammer dat ik die thuis niet heb.

Ik ga elke dag als ik mijn dochtertje naar bed breng met haar op de nek de trap op en dan bovenaan een aantal calf raises doen, vindt ze leuk. Soms doe ik ze op een keukentrapje bij mijn halfrack met 1 dumbbell van 25kg in mijn ene hand en mijn andere hand aan het rack en dan 1 been tegelijk, daarna weer switchen. Laatste variant is na het squatten, met de barbell nog in mijn nek zoveel mogelijk calf raises na elke set.
Als iemand een betere manier heeft let me know.

Jammer dat ik die thuis niet heb.

Ik ga elke dag als ik mijn dochtertje naar bed breng met haar op de nek de trap op en dan bovenaan een aantal calf raises doen, vindt ze leuk. Soms doe ik ze op een keukentrapje bij mijn halfrack met 1 dumbbell van 25kg in mijn ene hand en mijn andere hand aan het rack en dan 1 been tegelijk, daarna weer switchen. Laatste variant is na het squatten, met de barbell nog in mijn nek zoveel mogelijk calf raises na elke set.
Als iemand een betere manier heeft let me know.
Als je dat nog steeds doet als ze 14 is, heb je wel gains gemaakt :)
Eenbenige calfraises met een dumbell zijn prima, omdat wij veel fietsen en hardlopen moet je de kuiten enorm belasten wil het nog een trainingsprikkel zijn. Ik doe ze vaak staand op de drempel van de badkamer, met een rugzakje met gewichten op mijn rug, dan heb ik 2 handen om me vastte houden aan de deurpost. En dus ook op 1 been.

Hmm, kan beter! Gister weer bij @DieNase geweest en vanmorgen toch weer iets meer last van mijn onderrug en mijn lies voelt ook niet geweldig..

Zowieso volgende week weer even terug. Heb wat oefeningen voor warming up mee gekregen en ga wel weer gewoon proberen te squatten..
Hoop dat het snel wat beter gaat. Ik volg je problemen wel. Welke oefeningen moet je doen, en zit het inderdaad in de verbinding tussen de schaambenen (wat mij een beetje vreemd leek?)

Nee zijn SI gewricht en onderrug zijn gewoon ehm, niet zo goed. Is volgens mij al veel aan gesleuteld, maar weet niet echt wat ze dan gedaan hebben, want zit muurvast. Tevens had hij een triggerpoint in zijn adductor.
Marvin gaat hip circle (zie Smelly Bell zijn youtube) oefeningen doen nu.

Terug
Naar boven