XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

hoge aanhechting --> fucked
lage aanhechting--> lucky

Kuiten is volgens mij veel meer een genetisch iets. Je kunt natuurlijk wel massa winnen, maar de 1 heeft gewoon dikkere kuiten dan de ander.
Precies dit. Hetzelfde geldt voor alle spieren. Zo train ik mijn biceps keihard maar heb ik totaal geen piek. Kuiten train ik nauwelijks en daar hoef ik verder niks over te zeggen toch?:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.744
:mad:

:D
Wellicht. Geen idee. Ook geen idee wat die dingen meten, heb er nooit echt veel aandacht aan geschonken totdat ik hier kwam en een aantal keren een kuitendiscussie heb gelezen. Deed af en toe thuis wat oefeningen (zoals je ergens al hebt gelezen).
Ook veel fietsen, wandelen en hardlopen natuurlijk.
Lucky bastard. Een paar goede kuiten en benen maakt een fysiek gewoon af!

Ik vroeg me al af wanneer je die kaart ging trekken :roflol: Feit dat er zat bb'ers in principe overgewicht hebben, maar toch nog steeds smalle kuiten hebben, ontkracht dat wel.
Zeker gezien ze vaak ook nog x aantal mg aan gear inspuiten.
Pro bb'ers met kleine kuiten zijn schaars...zeer schaars. En de NL'se top heeft niet dergelijk overgewicht..

Hoe kom jij dan aan die DIKKE kuiten?:trollface:

Kuiten is volgens mij veel meer een genetisch iets. Je kunt natuurlijk wel massa winnen, maar de 1 heeft gewoon dikkere kuiten dan de ander.
Dit...

...helaas:sad:

Ben ook zwak..:roflol:

hoge aanhechting --> fucked
lage aanhechting--> lucky
Aanhechting van? Kuit? Lats?

Fucked en lucky is in Limburg one and the same.
Lucky to be fucked..:o

• #30.745
Precies dit. Hetzelfde geldt voor alle spieren. Zo train ik mijn biceps keihard maar heb ik totaal geen piek. Kuiten train ik nauwelijks en daar hoef ik verder niks over te zeggen toch?:rolleyes:
Werkt een totaal andere aanpak dan ook niet met gear? Dus bijvoorbeeld heel zwaar gaan vor biceps of juist smerige volumes..?

Daarmee niet gezegd dat het ineens je beste spiergroep gaat worden..:o

Pro bb'ers met kleine kuiten zijn schaars...zeer schaars. En de NL'se top heeft niet dergelijk overgewicht..

Hoe kom jij dan aan die DIKKE kuiten?:trollface:

Wat noem jij overgewicht dan? Zowat iedere gym rat heeft wel overgewicht. Al dan niet met een acceptabel vet%

En ik heb helemaal geen dikke kuiten :(

:roflol:

Met een vet% van 15 a 20, beetje wel de standaard van de gemiddelde gym rat, en een paar kilo aan vvm ben je in principe al gelijk 'te zwaar'. Ok, geen dikkertje, maar goed, lichaamsgewicht is
lichaamsgewicht als je denkt dat je kuiten daarop reageren.

• #30.750
Ooh f**k..helemaal vergeten..

Natty goals!
Wat noem jij overgewicht dan? Zowat iedere gym rat heeft wel overgewicht. Al dan niet met een acceptabel vet%

En ik heb helemaal geen dikke kuiten :(
Overgewicht...zo iets als 1.70m bij 100kg..of 1.80 bij 110-115kg etc..

Jij hebt balonkuiten!

Precies..stelletje gore dikzakken

:roflol:

Met een vet% van 15 a 20, beetje wel de standaard van de gemiddelde gym rat, en een paar kilo aan vvm ben je in principe al gelijk 'te zwaar'. Ok, geen dikkertje, maar goed, lichaamsgewicht is
lichaamsgewicht als je denkt dat je kuiten daarop reageren.
IK denk het niet...ben er zelfs van overtuigd. Maar ga geen proef op de som nemen en mezelf naar 120kg vreten om dikke kuiten te krijgen..:roflol:

De shitty rehab training..man man wat awkward om met zo een elastiekbandje om je knietjes zijwaartse passen te maken door de gym @DieNase . Snap wel dat sommige mensen hun voorgeschreven oefeningen niet doen:o

Had er weinig zin in..lies zeurde nog, ondanks de p*ssy weights..:sad:

LB Rehab:
Front squat:
20kg: 10
40kg: 10
50kg: 5, 5, 5, 5, 5 (niet geheel pijnloos, maar wel makkelijk)

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15, 15, 15, 15 (prima MMC, niet zwaarder..:fire:)

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (wederom weer de close stance het meest gevoelig, zeker bij full ROM)
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (best ok, ondanks pijntjes..)
50kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (burn!:fire:)

Leg extention (1 set = 10xtoe’s out / 10xnormal / 10x toe’s out:
35.5kg: 10 - 10 - 10 (AU!)
38kg: 10 - 10 - 10 (fik erin!)
40kg: 10 - 10- 6+4 (rest-pause:fire::fire:)

Calf raise machine:
60kg: 10 (meeh, machine loopt weer klote..)
70kg: 8 (warmup)
80kg: 8 (matige MMC, door aanlopen machine..), 8, 8, 8+4 (rest-pause:fire:)

Abduction (1 set = 10 explosief - 10 hold - 10 explosief - 10 hold - 10 explosief):
20kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (klote abduction apparaat..)
30kg: 10 - 10 - 10 - 10 -10 (prima..)
40kg: 10 - 10 - 10 (tot hier prima..) - 10 (pff..) - 10 (au!:fire:)

Abdominal H.S:
Bw: 15, 15
Bw+5kg: 14, 12 (pff..)

Cable woodchoppers:
5kg: 20
7.5kg: 15
10kg: 15 (beuken..:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Hier word natuurlijk niemand vrolijk van..)

Ik doe de laatste tijd veel volume, licht gewicht en langzame negatives voor biceps. Niet dat ik nu opeens monster biceps heb, maar het lijkt al beter te werken.

Shit blijkbaar heb ik dus ook overgewicht... :(

Ik heb ondergewicht :(

#teamnocalves

Terug
Naar boven