- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoge aanhechting --> fucked
lage aanhechting--> lucky
Precies dit. Hetzelfde geldt voor alle spieren. Zo train ik mijn biceps keihard maar heb ik totaal geen piek. Kuiten train ik nauwelijks en daar hoef ik verder niks over te zeggen toch?Kuiten is volgens mij veel meer een genetisch iets. Je kunt natuurlijk wel massa winnen, maar de 1 heeft gewoon dikkere kuiten dan de ander.

Lucky bastard. Een paar goede kuiten en benen maakt een fysiek gewoon af!
Wellicht. Geen idee. Ook geen idee wat die dingen meten, heb er nooit echt veel aandacht aan geschonken totdat ik hier kwam en een aantal keren een kuitendiscussie heb gelezen. Deed af en toe thuis wat oefeningen (zoals je ergens al hebt gelezen).
Ook veel fietsen, wandelen en hardlopen natuurlijk.
Pro bb'ers met kleine kuiten zijn schaars...zeer schaars. En de NL'se top heeft niet dergelijk overgewicht..Ik vroeg me al af wanneer je die kaart ging trekkenFeit dat er zat bb'ers in principe overgewicht hebben, maar toch nog steeds smalle kuiten hebben, ontkracht dat wel.
Zeker gezien ze vaak ook nog x aantal mg aan gear inspuiten.

Dit...Kuiten is volgens mij veel meer een genetisch iets. Je kunt natuurlijk wel massa winnen, maar de 1 heeft gewoon dikkere kuiten dan de ander.

Ben ook zwak..

Aanhechting van? Kuit? Lats?hoge aanhechting --> fucked
lage aanhechting--> lucky
Lucky to be fucked..

Werkt een totaal andere aanpak dan ook niet met gear? Dus bijvoorbeeld heel zwaar gaan vor biceps of juist smerige volumes..?Precies dit. Hetzelfde geldt voor alle spieren. Zo train ik mijn biceps keihard maar heb ik totaal geen piek. Kuiten train ik nauwelijks en daar hoef ik verder niks over te zeggen toch?![]()

Ik ben nattyWerkt een totaal andere aanpak dan ook niet met gear? Dus bijvoorbeeld heel zwaar gaan vor biceps of juist smerige volumes..?
Daarmee niet gezegd dat het ineens je beste spiergroep gaat worden..![]()
Pro bb'ers met kleine kuiten zijn schaars...zeer schaars. En de NL'se top heeft niet dergelijk overgewicht..
Hoe kom jij dan aan die DIKKE kuiten?![]()

Ooh f**k..helemaal vergeten..
Overgewicht...zo iets als 1.70m bij 100kg..of 1.80 bij 110-115kg etc..Wat noem jij overgewicht dan? Zowat iedere gym rat heeft wel overgewicht. Al dan niet met een acceptabel vet%
En ik heb helemaal geen dikke kuiten![]()
Precies..stelletje gore dikzakken
IK denk het niet...ben er zelfs van overtuigd. Maar ga geen proef op de som nemen en mezelf naar 120kg vreten om dikke kuiten te krijgen..
Met een vet% van 15 a 20, beetje wel de standaard van de gemiddelde gym rat, en een paar kilo aan vvm ben je in principe al gelijk 'te zwaar'. Ok, geen dikkertje, maar goed, lichaamsgewicht is
lichaamsgewicht als je denkt dat je kuiten daarop reageren.

)
)
)
)
)
)Maar ga geen proef op de som nemen en mezelf naar 120kg vreten om dikke kuiten te krijgen..![]()

...en je kuiten?

Die hebben ook ondergewicht