MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Rip marvin gainz.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.722
Bummer dat de lies nog vervelend doet. Hopelijk op snel herstel. Voorlopig nog even in de rehab-sfeer blijven :D
Ach ja..het is niet anders

Jammer dat ik die thuis niet heb.

Ik ga elke dag als ik mijn dochtertje naar bed breng met haar op de nek de trap op en dan bovenaan een aantal calf raises doen, vindt ze leuk. Soms doe ik ze op een keukentrapje bij mijn halfrack met 1 dumbbell van 25kg in mijn ene hand en mijn andere hand aan het rack en dan 1 been tegelijk, daarna weer switchen. Laatste variant is na het squatten, met de barbell nog in mijn nek zoveel mogelijk calf raises na elke set.
Als iemand een betere manier heeft let me know.
Wat dat soort dingen een beetje behelpen thuis, maart wat je omschrijft is leuk en prima denk!

Je hebt trappen lopen verkeerd gespeld.
:roflol: Ben geen bouwvakker..:rolleyes:

Belgen zijn vaak beter in nederlands dan nederlanders, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben. :D
:roflol:

Als je dat nog steeds doet als ze 14 is, heb je wel gains gemaakt :)
Eenbenige calfraises met een dumbell zijn prima, omdat wij veel fietsen en hardlopen moet je de kuiten enorm belasten wil het nog een trainingsprikkel zijn. Ik doe ze vaak staand op de drempel van de badkamer, met een rugzakje met gewichten op mijn rug, dan heb ik 2 handen om me vastte houden aan de deurpost. En dus ook op 1 been.
Dat lopen en fietsen heeft er mogelijk wel al voor gezord dat er al wat vorm in zit..?

:D

Dat gevoel heb ik ook. Ik heb ook redelijke kuiten gelukkig.
Ik heb matige kuiten..:sad:

Maar manlets hebben vaker goede kuiten:trollface: Soort compensatie voor de lengte van God ;)

Hoop dat het snel wat beter gaat. Ik volg je problemen wel. Welke oefeningen moet je doen, en zit het inderdaad in de verbinding tussen de schaambenen (wat mij een beetje vreemd leek?)
Zie hieronder

Nee zijn SI gewricht en onderrug zijn gewoon ehm, niet zo goed. Is volgens mij al veel aan gesleuteld, maar weet niet echt wat ze dan gedaan hebben, want zit muurvast. Tevens had hij een triggerpoint in zijn adductor.
Marvin gaat hip circle (zie Smelly Bell zijn youtube) oefeningen doen nu.
Mijn vorige manueel stopte alleen maar naalden in mijn bovenkant bil en 1 keer ook in mijn onderrug..over het algemeen lag de focus meer op het logmaken van mijn bovenrug. Ze keek vaak ook enkel hoe goed ik zijwaarts en voorwaarts kon buigen..

Welke gainz?

Woow een kuitendiscussie, waz met jou? Veel mensen hebben waardeloze kuiten, omdat ze hun biceps in 1 jaar tijd 10x zoveel trainen dan hun kuiten en dan met belachelijke smoesjes komen als: "ja je kuiten worden al zwaar belast door lopen". We weten allemaal dat kuiten bij benen trainen is wat benen trainen bij trainen is. We slaan het liever over en knallen nog onze bicaps uit 4 hoeken voor max GAAINNZZZZ. Als we de logica van kuiten moeten volgen, waarom werkt het dan niet zo bij je bovenbenen, abz en onderrug?

Marv zijn kuiten zitten al op hun natty max. Dus ja, moet die ze alleen nog maar op onderhoud trainen hé :p

• #30.727
Ik had vroeger een oudere broer die dat ook zei. Nu ben ik de oudste. :D
Huh??? Broer is niet meer?
Ik eet zowaar een keer gepland meer voedsel...
Woow een kuitendiscussie, waz met jou? Veel mensen hebben waardeloze kuiten, omdat ze hun biceps in 1 jaar tijd 10x zoveel trainen dan hun kuiten en dan met belachelijke smoesjes komen als: "ja je kuiten worden al zwaar belast door lopen". We weten allemaal dat kuiten bij benen trainen is wat benen trainen bij trainen is. We slaan het liever over en knallen nog onze bicaps uit 4 hoeken voor max GAAINNZZZZ. Als we de logica van kuiten moeten volgen, waarom werkt het dan niet zo bij je bovenbenen, abz en onderrug?
Ik heb echt al een hoop geprobeerd hoor..ook hoge frequentie etc..

Verklaar jij maar waarom veel bodybuilders slechte kuiten hebben..it's mostly genetics and not a lack of training...

Marv zijn kuiten zitten al op hun natty max. Dus ja, moet die ze alleen nog maar op onderhoud trainen hé :p
Precies:roflol:

si gewicht troubles sucks:(

Bijna 2500 kcals.. Ik ben trots Marvin. :)

• #30.736
Edit: Het overgewicht in het verleden heeft je ook goed geholpen denk.
:mad:

:D
Wellicht. Geen idee. Ook geen idee wat die dingen meten, heb er nooit echt veel aandacht aan geschonken totdat ik hier kwam en een aantal keren een kuitendiscussie heb gelezen. Deed af en toe thuis wat oefeningen (zoals je ergens al hebt gelezen).
Ook veel fietsen, wandelen en hardlopen natuurlijk.

Edit: Het overgewicht in het verleden heeft je ook goed geholpen denk..

Ik vroeg me al af wanneer je die kaart ging trekken :roflol: Feit dat er zat bb'ers in principe overgewicht hebben, maar toch nog steeds smalle kuiten hebben, ontkracht dat wel.
Zeker gezien ze vaak ook nog x aantal mg aan gear inspuiten.

Ik vroeg me al af wanneer je die kaart ging trekken :roflol: Feit dat er zat bb'ers in principe overgewicht hebben, maar toch nog steeds smalle kuiten hebben, ontkracht dat wel.
Zeker gezien ze vaak ook nog x aantal mg aan gear inspuiten.
Kuiten is volgens mij veel meer een genetisch iets. Je kunt natuurlijk wel massa winnen, maar de 1 heeft gewoon dikkere kuiten dan de ander.

Terug
Naar boven