- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

120kg wordt wel vreten als een varken, maar echt moeilijk is dat niet nee..
Kijk aan..positieve berichten!Ik doe de laatste tijd veel volume, licht gewicht en langzame negatives voor biceps. Niet dat ik nu opeens monster biceps heb, maar het lijkt al beter te werken.

Net niet...jij hebt met jouw lengte pas overgewicht bij 115kg..
Join the ecto club!

#join

Lach maar...

O.k.

Niet degenen die in zo'n elektrisch karretje rondrijden, maar als je tegen de 200 kg bent en je wandelt nog regelmatig flinke stukken, dat MOET je behoorlijke kuiten hebben. Dat is echt een behoorlijke trainingsprikkel.Ik vroeg me al af wanneer je die kaart ging trekkenFeit dat er zat bb'ers in principe overgewicht hebben, maar toch nog steeds smalle kuiten hebben, ontkracht dat wel.
Zeker gezien ze vaak ook nog x aantal mg aan gear inspuiten.
Bedankt..

Precies!

Ik luister naar @DieNase ..en die zegt gewoon trainen. Wel een beetje aan het dubben betreft mijn trainingen..ik deed UB/LB en wanneer het uitkwam P/P/L, maar twijfel toch een beetje om enkel P/P/L te doen een tijdje..al vind ik daarvan de frequentie mogelijk weer te laag..Marv misschien gewoon effe geen LB trainen? Werkt voor mij beter dan toch LB trainen ook al train je lichter.
Ik doelde ook op de laatste catogorie hoor...ik heb zo een collega. Die weegt nu nog 130-140kg ofzo, maar eerst woog hij 160kg...die heeft kuiten waar je u tegen zegt..Niet degenen die in zo'n elektrisch karretje rondrijden, maar als je tegen de 200 kg bent en je wandelt nog regelmatig flinke stukken, dat MOET je behoorlijke kuiten hebben. Dat is echt een behoorlijke trainingsprikkel.
O ging over BB-ers, ik bedoelde meer de obese personen zonder KT verleden.

)
.Ja Marvin, gewoon minder lower body trainen net als de echte echte bodydildo'ers en dan zeuren over 'kuit genetics'...![]()
Kuiten kan ik gewoon trainen hoor...vanwaar de haat eigenlijk? 
Goed planning..

Nogmaals ik luister naar de manueel/fysio...helemaal niet belasten is naar mijn mening nooit goed..Het is wel verstandig om je LB even volledig rust te geven nu denk ik. Hoe lastig dat ook is..
Volgens mij moet er nog getraind worden.
Springen is ook een goede kuittraining.Het is nu echt niet zo dat ik erom zit te springen om mijn legdays te skippen.

...niet lang.

Is geen haat tegenover jou hoor, meer in het algemeen tegen mensen die beweren dat kuiten alleen genetics is en dan biceps hebben die 1,5 zo groot zijn als hun kuiten. Daarbij vind ik jouw kuitjes mooi hoor :$Kuiten kan ik gewoon trainen hoor...vanwaar de haat eigenlijk?
Het is nu echt niet zo dat ik erom zit te springen om mijn legdays te skippen..
@DieNase wat zeg jij?

Precies..wel scherp weer!
Sharp like a knife!
Haha...het is en blijft toch echt wel genetics. Echter is alles bij mij ook wel aardig in verhouding denk..alleen mijn quads vind ik voor het mooie te weinig outsweep hebben.Is geen haat tegenover jou hoor, meer in het algemeen tegen mensen die beweren dat kuiten alleen genetics is en dan biceps hebben die 1,5 zo groot zijn als hun kuiten. Daarbij vind ik jouw kuitjes mooi hoor :$

Ik ben van mening dat kuiten beter reageren op zwaarder gewicht..herhalingen maken zijn ze wel gewend van het lopen de hele dag..Kickboks. Goede cardio en goede training voor je kuiten aangezien je hele tijd heen en weer springt op je kuiten.
Can Confirm this.
Zou het dan toch explosiviteit zijn met lager gewicht? (bronnen?)Vrouwen lijken uberhaupt vaak betere kuiten te hebben..en ik ben te motorisch gestoord om touwtje te springen..Touwtje springen. Doet mijn vrouw voor HIIT cardio. Krijg je ook redelijke kuiten van.
Heb ik jaren gedaan...heeft niks geholpen..Ff een uur of 2 gaan badmintonnen...kun je morgen niet meer lopen van de spierpijn in je benen![]()