XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.801
Can confirm.

Forever ecto calfs :trollface:

Overtuigend genoeg?
Dat ecto kuiten verhaal is toch wel zo ben ik bang...:sad:

Dat het moeilijker wordt als je ouder wordt? Of dat je dik gaat worden als je ouder wordt? Als je te ijdel bent dan pas je zelf je voeding langzamerhand wel aan...
Beide...dat dikker worden bij ouder worden is voor je 60e voor mijn gevoel een fabel..

Denk dat dit grotendeels te wijten is aan een ongezondere levensstijl en andere prioriteiten...vaak veroorzaakt door: KINDEREN...

Wat ook weer voor hoger cortisol zorgt...not good..

Moet ik weer een pagina terug voor een training die vanmiddag is geweest, gespam hier allemaal:p

Goed getraind marv! Goed gemmcd!

Is geen haat tegenover jou hoor, meer in het algemeen tegen mensen die beweren dat kuiten alleen genetics is en dan biceps hebben die 1,5 zo groot zijn als hun kuiten. Daarbij vind ik jouw kuitjes mooi hoor :$
Een deel is wel genetisch en dat is de verhouding tussen de lengte van de achillespees en de body van de gastroc. Als je een lange pees hebt kan je trainen wat je wilt, maar in dat deel zal er nooit iets dikker worden. En verder onderschatten mensen hoe sterk een kuit is, en dus hoe onwijs veel gewicht er op moet voor een beetje trainingseffect. Gewoon harder werken dus :boks:

Is geen haat tegenover jou hoor, meer in het algemeen tegen mensen die beweren dat kuiten alleen genetics is en dan biceps hebben die 1,5 zo groot zijn als hun kuiten. Daarbij vind ik jouw kuitjes mooi hoor :$
Ik val helaas onder dit. Kuiten zijn 38cm ofzo en armen 42.. armen train ik praktisch nooit apart/extra. En kuiten toch bijna 2 keer in de week. FML

:roflol: Kuiten kan ik gewoon trainen hoor...vanwaar de haat eigenlijk? ;)

Het is nu echt niet zo dat ik erom zit te springen om mijn legdays te skippen..

Goed planning.. ;)

Nogmaals ik luister naar de manueel/fysio...helemaal niet belasten is naar mijn mening nooit goed..

@DieNase wat zeg jij?
Ik heb je daar toch al antwoord op gegeven? Ga je nu door wat @Basma zegt twijfelen? :rolleyes:

• #30.807
Moet ik weer een pagina terug voor een training die vanmiddag is geweest, gespam hier allemaal:p

Goed getraind marv! Goed gemmcd!
Thanks!:D

Een deel is wel genetisch en dat is de verhouding tussen de lengte van de achillespees en de body van de gastroc. Als je een lange pees hebt kan je trainen wat je wilt, maar in dat deel zal er nooit iets dikker worden. En verder onderschatten mensen hoe sterk een kuit is, en dus hoe onwijs veel gewicht er op moet voor een beetje trainingseffect. Gewoon harder werken dus :boks:
Will do..

Ik val helaas onder dit. Kuiten zijn 38cm ofzo en armen 42.. armen train ik praktisch nooit apart/extra. En kuiten toch bijna 2 keer in de week. FML
:sad:

Hoewel 42cm armen is dan wel weer nice! Zeker met nagenoeg geen effort..

gewoon even een keer met @Pillz mee gaan trainen, zou ik ook nog steeds een keer gaan doen.
Hmm...best pittig denk:o

Ik heb je daar toch al antwoord op gegeven? Ga je nu door wat @Basma zegt twijfelen? :rolleyes:
:roflol: Duidelijk..:o

Vandaag rustdag en wilde eigenlijk cardio doen, maar kwam echt niet uit..:rolleyes: Dus maar beetje compensatiedagje...

Eet morgen namelijk zelfgemaakte Roti:heart: en dan weet ik het wel weer..:eating:

Voeding, vrijdag 07-04-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:00 6g BCAA (XXL)
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
17:30 proteine pudding vanille (XXL)
19:30 Maaltijdsalade (~560kcals) + 50g nightprotein (XXL)

~1750cals, E/K/V = 215g (49%) / 80g (18%) / 65g (33%)

Laatst bewerkt:
1750 kcal. :eek!::eek!::eek!:

• #30.812
Als ik weer ga cutten zal ik me er ook echt aan proberen te houden:rolleyes: Zet omstreeks eind april even een nood-cut in voor mijn vakantie eind mei...:o
Is die 1750 geen cut dan? Snap niet hoe jij kan overleven op soms 1700 en soms 2200 kcal. Ik ga dood op 2900 :roflol: (ook al is het maar 700kcal verschil)

• #30.817
Is die 1750 geen cut dan? Snap niet hoe jij kan overleven op soms 1700 en soms 2200 kcal. Ik ga dood op 2900 :roflol: (ook al is het maar 700kcal verschil)
Er is een verschil tussen geplande en daadwerkelijk geconsumeerde voeding.. ;)

Vrijdagavond gaat de frituurpan wel aan :D
You never know..

Meeh..die vond ik wat tegenvallen...

Uhu...tijd om weer wat meer shredded te worden!:thumbs: And yes...I see what you did there..

Ik kom weer eens even buurten ouwe!

Nog geen tijd voor TRT?

LOL!

Het gaat je goed gozer!!! Goed te lezen dat de drive er nog altijd is! ;-)

• #30.819
Ik kom weer eens even buurten ouwe!

Nog geen tijd voor TRT?

LOL!

Het gaat je goed gozer!!! Goed te lezen dat de drive er nog altijd is! ;-)
Tijd voor TRT:roflol: Dan zou het eerst eens tijd worden voor een goede kuur...motivatie is wisselend en die blessure aan mijn onderlijf helpt niet echt mee..

Hoe is het met jou dan?

• #30.820
En zoals voorspeld...gister een zooitje ham-kaas chips en een halve pot Jamin snoep..:rolleyes:

Resultaat: vanmorgen afgevallen:roflol:

Terug
Naar boven