XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.102
Het is ook nooit goed :rolleyes:

• #31.105
Fast8 was inderdaad een goede popcornfilm. Dik 2 uur actie en gewoon genieten. Verder niet zo heel erg boeiend, maar toch wel vermakelijk. Kapsalon goed ingecalculeerd trouwens :D

• #31.112
:aai:

Meeeh..geen hartig en zoet combineren!

...en haring, zoute drop en slagroom.
Ehm...viespeuken!

Had ik niet in huis :)

Ja OK, flauw. Die curls was met het halve gewicht van de curl competitie, dus ik dacht: dan zal die wel per hand zijn :D
Het interesseert me niet wat er wordt gedaan bij de curl competitie...de helft is waarschijnlijk dik of enhanced.

Snap zowieso niet hoe @Sanca het een eerlijke contest kan noemen wanneer iedereen hetzelfde gewicht moet curlen..ongeacht je lichaamsgewicht..
Alles is lekker met pindasaus!
Behalve krentenbollen...en nog wel meer:o

Fast8 was inderdaad een goede popcornfilm. Dik 2 uur actie en gewoon genieten. Verder niet zo heel erg boeiend, maar toch wel vermakelijk. Kapsalon goed ingecalculeerd trouwens :D
Precies...dit is een bakje kipsalon van Emte (bevat 175kcals per 100g en bestaat voornamelijk uit eiwit...en zout:roflol:)

Het interesseert me niet wat er wordt gedaan bij de curl competitie...de helft is waarschijnlijk dik of enhanced.

Dat zal bij elke challenge zo zijn :rolleyes:

Snap zowieso niet hoe @Sanca het een eerlijke contest kan noemen wanneer iedereen hetzelfde gewicht moet curlen..ongeacht je lichaamsgewicht

Man, man, man, wat een hoop gezeik weer, nogmaals, als het van mij afhing was het 60kg geweest ipv een luttele 40kg. Curlen met een percentage van lichaamsgewicht heb ik nog nooit gehoord :roflol:
Toch wel raar dat degenen die nu weer janken nergens te bespeuren waren bij de bw challenge(s), ongelofelijk.
En ook weer nogmaals ELKE MAAND KOMT ER EEN ANDERE, iedereen z'n meug komt nog wel eens voorbij.

Man, man, man, wat een hoop gezeik weer, nogmaals, als het van mij afhing was het 60kg geweest ipv een luttele 40kg. Curlen met een percentage van lichaamsgewicht heb ik nog nooit gehoord :roflol:
Toch wel raar dat degenen die nu weer janken nergens te bespeuren waren bij de bw challenge(s), ongelofelijk.
En ook weer nogmaals ELKE MAAND KOMT ER EEN ANDERE, iedereen z'n meug komt nog wel eens voorbij.
Laat je toch elke keer niet zo op stang jagen :p :roflol:

hij heeft vast gewoon honger

ik vind het jammer dat het geen 60kg is, nu is het weer zo'n cardio challenge

ik wil niet meer dan 8 reps curlen!

• #31.118

Rustaaahg!:windup: Ik doe gewoon niet mee..

Voel me uberhaupt niet geroepen voor dergelijke challenges. Ben niet bovengemiddeld sterk en ook totaal niet competatief..:3e:

Laat je toch elke keer niet zo op stang jagen :p :roflol:
:windup:

hij heeft vast gewoon honger
Ik of @Sanca ?:scold:

Rustaaahg!:windup: Ik doe gewoon niet mee..

Voel me uberhaupt niet geroepen voor dergelijke challenges. Ben niet bovengemiddeld sterk en ook totaal niet competatief..:3e:

Maar je noemt het oneerlijk en dat is niet zo netjes, toch ?
Voor 40kg curls moet je alles behalve bovengemiddeld sterk zijn imo, ik dacht dat elke 'BB'er' hier dat wel deed met 2 vingers in de neus :thinking:

Terug
Naar boven