- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Aan het eind van elke rep. Moet lukken...40 kg barbell curls met 2 vingers in de neus.. Good luck on that![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het eind van elke rep. Moet lukken...40 kg barbell curls met 2 vingers in de neus.. Good luck on that![]()

...of de vingers er niet meer uit krijgen...Let's do this
Edit, dan krijg je weer zeikers die maar 1 vinger in de neus krijgen![]()

Nee...want het is zoals het is...
Precies..Hij heeft wel een punt. Armen van 40+ cm zegt niets zonder de lengte en het vetpercentage van een persoon.
Is goed meneer fatceps..Nou, voor zo ver ik weet betekend -40cm biceps dat je een vrouw bent, ongeacht lengte of vetpercentage. Maar ik ben dan ook oldschool, jwz.
Same here...en geloof dat ik aantrekkelijke ben nu dan dat ik zou gaan voor 45cm fatcepsWeinig lekkere vrouwen dus daar in Belgie...
Even kijken... Nee, ik heb toch echt een p**mel en -40cm biceps.![]()
Flinke curls wel..Om 40 kg dumbbells te curlen heb je toch wel aardige armen nodig imo..![]()

Compensatie gedrag...Barbell curls, schatje
In 2017 telt een geslachtsdeel niet meer mee met het bepalen van de gender (en dit heeft niets met biceps te maken)
Niet teleurgesteld zijn...klaagt je vrouw weleens?

Vind ik ook een uitdaging..40 kg barbell curls met 2 vingers in de neus.. Good luck on that![]()
PreciesJe biceps lijkt wel +40cm, zeg dan gewoon dat ze groter zijn, het is toch de look die telt in deze sectie![]()

Haha...snel opgooien...en dooor!

Whahaha..hebben de cokesnuivers weer voordeel...het is ook altijd waT!Let's do this
Edit, dan krijg je weer zeikers die maar 1 vinger in de neus krijgen![]()

Die snuiven de barbell gewoon omhoog!

Precies!
Ongeveer 30% wel denk..Elke winnaar moet een doping/drugs test doen uiteraard, anders is het niet eerlijk.
30mm. vet op 45cm. Of was het 30% ?

Net te klein om tot de catogorie mannen te behoren

Hij heeft altijd van die kleine stukjes vlaai dus dit kan inderdaad kloppen.

Die van mij ook...

Ach...ik kan ook klagen als een wijf, dus voel me niet eens beledigd

Wij zijn tenminste lekkere wijven.Ach...ik kan ook klagen als een wijf, dus voel me niet eens beledigd![]()
Dat kan toch ook. Jij moet alleen niet te dunne naaldhakken dragen.