Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht dat elke 'BB'er' hier dat wel deed met 2 vingers in de neus
ja, waarschijnlijk wel, maar niet met de rug tegen de muur
Cheated all the way 

a, waarschijnlijk wel, maar niet met de rug tegen de muurCheated all the way
![]()

Er zijn hier gewoon minder vrouwen dus voor een keer hoor je minder gezeur van vrouwen tadaaaaDie ecto's curlen blijkbaar alleen met een lege barbell
De vrouwen moeten met 25kg en hun hoor je niet zeuren, zij gaan het gewoon proberen, woman the f**k up, guys![]()
ik vind het jammer dat het geen 60kg is, nu is het weer zo'n cardio challenge
ik wil niet meer dan 8 reps curlen!
Luie powerlifter..
I see what you did there..Mijn beste vriend heeft 45+cm biceps en kan nog geen 30kg curlen. Hij ziet er wel uit als een powerlifter.![]()

Hij heeft wel een punt. Armen van 40+ cm zegt niets zonder de lengte en het vetpercentage van een persoon.
Hij heeft wel een punt. Armen van 40+ cm zegt niets zonder de lengte en het vetpercentage van een persoon.
Weinig lekkere vrouwen dus daar in Belgie...Nou, voor zo ver ik weet betekend -40cm biceps dat je een vrouw bent, ongeacht lengte of vetpercentage.

Maar je noemt het oneerlijk en dat is niet zo netjes, toch ?
Voor 40kg curls moet je alles behalve bovengemiddeld sterk zijn imo, ik dacht dat elke 'BB'er' hier dat wel deed met 2 vingers in de neus![]()

Gelukkig! Ik begon al bang te worden...Om 40 kg dumbbells te curlen heb je toch wel aardige armen nodig imo..![]()

Om 40 kg dumbbells te curlen heb je toch wel aardige armen nodig imo..![]()

Weinig lekkere vrouwen dus daar in Belgie...
Even kijken... Nee, ik heb toch echt een p**mel en -40cm biceps.![]()
In 2017 telt een geslachtsdeel niet meer mee met het bepalen van de gender

Ai!