- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik kon toen ik nog meer zuivel at op mijn onderarm gewoonweg een dikkere plooi pakken. Dat is/was prima meetbaar met zo'n vetmeet tang..
Tja, dat is natuurlijk geen goed onderzoek en weet ook niet precies meer hoe lang het duurde voordat ik er wat van ging zien. Ik heb altijd hetzelfde op vakantie...als ik maar een beetje anders eet en er bij drink word ik een vochtbal. Ongeacht of ik tracht low carb te eten..
Eigenlijk cut ik dan ook eigenlijk voor Jan lul...want het ziet er binnen twee dagen al niet meer uit![]()
Met zo'n tang meet je (vooral) de dikte van de onderhuidse vetlaag, niet de huid zelf. En die laag kan naast bindweefsel en vet ook meer of minder water bevatten. Denk dat daar de grootste schommelingen in zitten. Kan me voorstellen dat je op vakantie toch zouter eet en daar water vasthoud, al zie ik het verband met melk of lactose nog niet. Van wei hou je geen 'dikke huid' over, of eet je dat ook nooit? Maar goed, jij moet gewoon geen zuivel nemen, ik vind het een prima eiwitbron en neem zoveel mijn darmen verdragen. Everybody happy

)
)

.
Verder geldt ook gewoon wat
Overigens zijn mijn compounds ook vaak met goede TUT & MMC

.