AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik kon toen ik nog meer zuivel at op mijn onderarm gewoonweg een dikkere plooi pakken. Dat is/was prima meetbaar met zo'n vetmeet tang..

Tja, dat is natuurlijk geen goed onderzoek en weet ook niet precies meer hoe lang het duurde voordat ik er wat van ging zien. Ik heb altijd hetzelfde op vakantie...als ik maar een beetje anders eet en er bij drink word ik een vochtbal. Ongeacht of ik tracht low carb te eten..

Eigenlijk cut ik dan ook eigenlijk voor Jan lul...want het ziet er binnen twee dagen al niet meer uit:roflol:

Met zo'n tang meet je (vooral) de dikte van de onderhuidse vetlaag, niet de huid zelf. En die laag kan naast bindweefsel en vet ook meer of minder water bevatten. Denk dat daar de grootste schommelingen in zitten. Kan me voorstellen dat je op vakantie toch zouter eet en daar water vasthoud, al zie ik het verband met melk of lactose nog niet. Van wei hou je geen 'dikke huid' over, of eet je dat ook nooit? Maar goed, jij moet gewoon geen zuivel nemen, ik vind het een prima eiwitbron en neem zoveel mijn darmen verdragen. Everybody happy :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.682
Hnng een 5 apenkoppen tren. Hoe vind jij het trainen op clen? :D
Alles behalve geweldig..of althans. Shape is nice, pomp is nice...kramp...veeel kramp op plekken waarvan je niet wist dat je kramp kon hebben, dat is super fucked up!!:eek!:

Succes vandaag, @Skatermarvin
Nog geen lastige bijwerkingen van de clen?
Trillerig en op mijn werk vaak wat opgejaagd. Tijdens het trainen: KRAMP:eek!:

Met zo'n tang meet je (vooral) de dikte van de onderhuidse vetlaag, niet de huid zelf. En die laag kan naast bindweefsel en vet ook meer of minder water bevatten. Denk dat daar de grootste schommelingen in zitten. Kan me voorstellen dat je op vakantie toch zouter eet en daar water vasthoud, al zie ik het verband met melk of lactose nog niet. Van wei hou je geen 'dikke huid' over, of eet je dat ook nooit? Maar goed, jij moet gewoon geen zuivel nemen, ik vind het een prima eiwitbron en neem zoveel mijn darmen verdragen. Everybody happy :)
Tja, waar het zich bevind maakt me eigenlijk niet uit. Dat onderhuids vocht kan wel kloppen en dat willen we natuurlijk niet, dus simpel voor mij: GEEN ZUIVEL..Ik gebruik voornamelijk whey isolaat, dat bevat per 100g volgens mijn maar 4g carbs, waarvan een deel mogelijk lactose..Dat is per shake IMO verwaarloosbaar..Snap niet dat je gewoon zuivel blijft nemen terwijl je merkt dat je darmen je daar niet dankbaar voor zijn. Snap dat je het mogelijk lekker vind en dat het goedkoop is...

Wat betreft de vakantie zal het niet liggen aan zout, ik eet namelijk altijd zout.:o

Enfin...denk niet iets meer dan een scoopje monster genomen voor het trainen! Ik leek wel een dolle stier aan de pep:roflol:

Buiten de wederom krampen om heerlijk getraind!:thumbs:

PULL!
Chest supported T-bar row (B-cube):
20kg: 10
25kg: 8 (lekker explosief!)
35kg: 8 (hard!), 8 (lekker:D), 8 (top MMC:fire:)
40kg: 7 (3 paused)

Lat pulldown (front):
40kg: 12 (easy)
61kg: 8 (te zwaar..)
54kg: 12 (2f.), 10 (TUT & MMC:fire:)

Single arm cable row:
24.5kg: 8
28kg: 8 (MMC:fire:), 8 (laatste traag negatief..), 8 (2f.)

Cable fly's (high pulley):
10kg: 25 (omdat het kan..)
12.5kg: 15, 15 (KRAAAAMP in mijn onderarm..:sad:)

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 20 (TUT+MMC:fire:) 20 (alternate:fire:)
40kg: 12 (gore onderarm kramp/pomp:eek!:), 12 (idem)
50kg: 8 (2f.), 6 (alternate)

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12, 12 (pomp)
22.5kg: 6, 6 (huh..ineens lukte ze niet meer...)

Dumbel curl (piramide):
5kg: 10
6kg: 10
7kg: 10
8kg: 10
9kg: 10 (3f.)
8kg: 10
7kg: 10 (3f.)
6kg: 10
5kg: 10+zooitje hammers (:fire::fire:)

Bent over side raise (rear delt pump):
5kg: 20, 20 (fuaark!), 20 (met de grootste moeite..waarom ook niet..schouder kramp:eek!:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(:woot::woot:)

Wat een lading curls voor 1 treen.

:hoody:

• #31.687
Ik strict curl nog meer en heb oprecht bi's van niks. Waarom zou je je tijd verdoen met <10 kg curls Marvin? :P

• #31.689
Alright. The pump is the cure!

5 apenkoppen, dan is het zeker een goede treen :D.

Laatst bewerkt:

Marvin, wanneer was jouw omslagpunt van compounds, naar isolatie enz? Want je was eerst super sterk, maar nu zie ik je vaak alleen maar met dat TUT en MMC enz bezig.

Absoluut geen kritiek op wat je doet, ik ben alleen nieuwsgierig waarom je nu zo traint.

LOL, hij doet nog steeds compounds hoor.

• #31.694
Alright. The pump is the cure!
Precies!:flex:

Mocht niet klagen!

LOL, hij doet nog steeds compounds hoor.
UHu..alleen stel ik niet mijn hele workout centraal erom. Vandaag bijoorbeeld geen deadlifts en gewoon een hoop pulls en rows..

Gister wel gewoon netjes gebenchd @Carrotpower

:aai: Verder geldt ook gewoon wat @Basma hierboven zei...the pump is the cure ;) Overigens zijn mijn compounds ook vaak met goede TUT & MMC:fire:

Tonight's diner!

18278549_1529337560473220_6999968401126841644_o.jpg

Verder mijn nightprotein net al genomen, want ga even bij mijn ouders op visite. Laat het vasten, maar weer beginnen!:angstig:

Precies!:flex:

Mocht niet klagen!

UHu..alleen stel ik niet mijn hele workout centraal erom. Vandaag bijoorbeeld geen deadlifts en gewoon een hoop pulls en rows..

Gister wel gewoon netjes gebenchd @Carrotpower

:aai: Verder geldt ook gewoon wat @Basma hierboven zei...the pump is the cure ;) Overigens zijn mijn compounds ook vaak met goede TUT & MMC:fire:

Tonight's diner!

18278549_1529337560473220_6999968401126841644_o.jpg

Verder mijn nightprotein net al genomen, want ga even bij mijn ouders op visite. Laat het vasten, maar weer beginnen!:angstig:
Ik ga als ik echt sterk ben ook bodybuilden en dan ga ik die tutten mmc's ook doen :).

Hoe maak jij je kip niet droog. Mijn kip wordt altijd droog als ik het maak :(.

Ik ga als ik echt sterk ben ook bodybuilden en dan ga ik die tutten mmc's ook doen :).

Hoe maak jij je kip niet droog. Mijn kip wordt altijd droog als ik het maak :(.
Je moet kip niet veel te lang grillen of bakken. Niet meer rood van binnen is bijna goed. Het lekkerste is eigenlijk ook kipdij.

Je moet kip niet veel te lang grillen of bakken. Niet meer rood van binnen is bijna goed. Het lekkerste is eigenlijk ook kipdij.
Ik vindt het lekkerste KFC.

Maar ik probeer wel minder gaar te maken. Ik moet nu echt kookgains gaan maken als ik over paar maand op mezelf ga wonen.

Thanks Rookie :thumbs:

Ik vindt het lekkerste KFC.

Maar ik probeer wel minder gaar te maken. Ik moet nu echt kookgains gaan maken als ik over paar maand op mezelf ga wonen.

Thanks Rookie :thumbs:
:thumb:

KFC is gefrituurd. Beter bakken in olijfolie, stukken gezonder. Krijg je gelijk ook goede vetten binnen. Daarna nog even lekker kruiden of vooraf marineren in wat ketjap of wat anders.

Kip een dagje laten marineren in wat olie, ketjap, sambal, knoflook, ui en wat kruiden. Dan gewoon met schaal en al even de oven in tot het net niet helemaal gaar. Alu folie eroverheen en in de schaal na laten garen. Zalig malse kip. :)
Je kan het ook kort even roerbakken en dan daarna de marinade er weer bijdoen. Heb je ook meteen een lekkere saus bij je rijst.

Of... bij geld over.. Muscle meat :D

Terug
Naar boven