Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee..Dat wordt wat zo..
Vooral mijn hamstrings zijn nog volledig sore..
![]()
En dan beginnen met Romanian Deadlifts.. Sterkte man :roflol!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee..Dat wordt wat zo..
Vooral mijn hamstrings zijn nog volledig sore..
![]()
Bedankt! Dat had ik nodig..bij warming up had ik al het idee dat mijn hamstrings afscheurdeEn dan beginnen met Romanian Deadlifts.. Sterkte man :roflol!

)
)
)
)
)
), 12 (TUT)
), 15 (hoppa!), 15 (top
)
), 10 (MMC), 8 (in 3 stappen concentrisch..
)
)

Daar begin ik niet aan..het leven moet wel leuk blijven. Met low-carb zou ik mezelf doodwensen in de regenGewoon trappen op die pedalen en gaan met die harley trapson. Straks weer 18km en vanmiddag lekker wind mee.

Gewoon trappen op die pedalen en gaan met die harley strap-on.

Thanks! Ik had vandaag in ieder geval geen zin om er door heen te gaan fietsen..Ik moest gister ook een half uurtje door de regen fietsen, gelukkig was het van de gym naar huis dus vond ik het niet zo erg!
Prima legday na je killer legday afgelopen weekend Marv! Rustdagje verdiend..
Tja..dat hoort bij het MarvinnenHet blijft mij verbazen hoe jij op 1750kcal kunt overleven. Ik at zelfs al 2500kcal @ 60kg
![]()
. Als ik dit soort dagen niet doe, dan word ik hoogstwaarschijnlijk moddervet (of ervaar ik dat zo..
).
Strap-on bedoel je? *nohomo*
Welkom hierIk miste je al, want volgde je 'oude' log nog niet... vanaf nu wel!![]()

Fixed die effe hoor!!
If it fits..it fits..
Spannend! Ben benieuwd wat je ervan vind. Wat ga je trainen?!@Skatermarvin vanavond voor het eerst die pumpblend, aangevuld met wat gr. Citrulline, proberen. Ben benieuwd!![]()
Spannend! Ben benieuwd wat je ervan vind. Wat ga je trainen?!
Moet goed komen! Geen last van je navel bij pull/chinups??Had gisteren een beetje last van mijn navel, dus wil iets trainen waarbij ik niet zo veel druk op mijn buik zet. Sowieso ga ik weer voor de 100 pullups/chinups. Dat vind ik echt gaaf om te doen. Als extra denk ik wat curls en schouders...
Ik gebruik meestal 10-12g pumpblend en heb vaak iets van raspberry als smaak. Ik neem er bewust geen caffeine bij, omdat ik mezelf wil dwingen af en toe eens een daagje geen stimulanten te nemen. Hoewel..ik meng ook weleens 6g pumpblend met een scoop monster PWO, maar dan is het meer om de smerige smaak van de monster te verbloemen..hoeveel van die pumpblend gebruik jij en welke smaak heb je? gebruik je er geen caffeine bij?
Ik heb namelijk mypre en dan de smaak blue raspberry maar die is echt niet te drinken
Moet goed komen! Geen last van je navel bij pull/chinups??
Ik gebruik meestal 10-12g pumpblend en heb vaak iets van raspberry als smaak. Ik neem er bewust geen caffeine bij, omdat ik mezelf wil dwingen af en toe eens een daagje geen stimulanten te nemen. Hoewel..ik meng ook weleens 6g pumpblend met een scoop monster PWO, maar dan is het meer om de smerige smaak van de monster te verbloemen..
Wat is bij jou het probleem met de smaak? Het enige dat ik me kan indenken is dat die VEEEEEEL te zoet is..