XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.382
En dan beginnen met Romanian Deadlifts.. Sterkte man :roflol!
Bedankt! Dat had ik nodig..bij warming up had ik al het idee dat mijn hamstrings afscheurde:roflol:

LB2:
SLDL/RDL:
60kg: 8 (vreselijk al..:eek!:)
80kg: 8
110kg: 8 (AU!), 8 (t*ring!), 8, 8 (nipt!)

Zou zeker zwaarder kunnen, maar MMC is belangrijk en hams waren nog fucking sore:eek!:

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
75kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 20 (prima!:D)
100kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 15 (top..aardige pomp al:fire:)
125kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (AU!!:fire::fire:)
150kg: 10 - 10 - 10 (even korte pauze..) - 10 - 10 (fuaaark!:fire:)

Eerste 3 sets + 5kg

Standing leg curl:
12kg: 12 (warmup)
19kg: 15 (top MMC!), 15 (fik erin:fire:), 12 (TUT)

Leg extention:
26kg: 12 (warmup)
40kg: 15 (TUT & MMC:fire:), 15 (hoppa!), 15 (top:D)

Volgende keer 33/47kg

Smith calfraise:
100kg: 10 (warmup)
140kg: 8 (TUT & MMC)
160kg: 10 (explosief:fire:), 10 (MMC), 8 (in 3 stappen concentrisch..:fire::fire:)

Incline legraise (medium):
Bw: 12, 11, 8 (op=op)

Decline situp:
Bw: 15, 12 (oef!)

Side bent (plate):
20kg: 10, 10 (sqeez!:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(flink afzien, door de spierpijn van zondag welk nog flink aanwezig was!)

• #32.383
Vandaag een rustdagje..het gaat regenen en t*ring hard waaien, dus had geen zin om naar mijn werk te fietsen:trollface:

Voeding, donderdag 03-08-2017:
7:00 2 koppen koffie:coffeepc:
9:00 2 koppen koffie
11:00 45g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (Myprotein)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:15 DrOetker Pizza (~850kcals)

~1740kcals, E/K/V = 175g (40%) / 110g (23%) / 70g (37%)

Gewoon trappen op die pedalen en gaan met die harley trapson. Straks weer 18km en vanmiddag lekker wind mee.

• #32.385
Ik moest gister ook een half uurtje door de regen fietsen, gelukkig was het van de gym naar huis dus vond ik het niet zo erg! :D
Prima legday na je killer legday afgelopen weekend Marv! Rustdagje verdiend..

Het blijft mij verbazen hoe jij op 1750kcal kunt overleven :roflol:. Ik at zelfs al 2500kcal @ 60kg :roflol:

Ik miste je al, want volgde je 'oude' log nog niet... vanaf nu wel! :D

• #32.390
Ik moest gister ook een half uurtje door de regen fietsen, gelukkig was het van de gym naar huis dus vond ik het niet zo erg! :D
Prima legday na je killer legday afgelopen weekend Marv! Rustdagje verdiend..
Thanks! Ik had vandaag in ieder geval geen zin om er door heen te gaan fietsen..

Rustdagje had ik wel verdiend inderdaad!
Het blijft mij verbazen hoe jij op 1750kcal kunt overleven :roflol:. Ik at zelfs al 2500kcal @ 60kg :roflol:
Tja..dat hoort bij het Marvinnen:marvin:. Als ik dit soort dagen niet doe, dan word ik hoogstwaarschijnlijk moddervet (of ervaar ik dat zo..:rolleyes:).

Echter..zolang ik low-carb blijf (vandaag overdag) heb ik helemaal niet zo een moeite met weinig eten. Tijdens de cut gingen de twee deplete dagen op 1200-1400kcals me eigenlijk ook nog makkelijk af:o

Strap-on bedoel je? *nohomo*

Ik miste je al, want volgde je 'oude' log nog niet... vanaf nu wel! :D
Welkom hier:marvin:

En nog gewoon een pizza erin fitten ook :D

@Skatermarvin vanavond voor het eerst die pumpblend, aangevuld met wat gr. Citrulline, proberen. Ben benieuwd! :flexbiceps:

• #32.394
Fixed die effe hoor!!
En nog gewoon een pizza erin fitten ook :D
If it fits..it fits..

al vult zo een diepvries pizza eigenlijk voor geen meter en moet ik dus de rest van de dag hongerlijden

@Skatermarvin vanavond voor het eerst die pumpblend, aangevuld met wat gr. Citrulline, proberen. Ben benieuwd! :flexbiceps:
Spannend! Ben benieuwd wat je ervan vind. Wat ga je trainen?!

Spannend! Ben benieuwd wat je ervan vind. Wat ga je trainen?!

Had gisteren een beetje last van mijn navel, dus wil iets trainen waarbij ik niet zo veel druk op mijn buik zet. Sowieso ga ik weer voor de 100 pullups/chinups. Dat vind ik echt gaaf om te doen. Als extra denk ik wat curls en schouders...

hoeveel van die pumpblend gebruik jij en welke smaak heb je? gebruik je er geen caffeine bij?
Ik heb namelijk mypre en dan de smaak blue raspberry maar die is echt niet te drinken

• #32.397
Had gisteren een beetje last van mijn navel, dus wil iets trainen waarbij ik niet zo veel druk op mijn buik zet. Sowieso ga ik weer voor de 100 pullups/chinups. Dat vind ik echt gaaf om te doen. Als extra denk ik wat curls en schouders...
Moet goed komen! Geen last van je navel bij pull/chinups??
hoeveel van die pumpblend gebruik jij en welke smaak heb je? gebruik je er geen caffeine bij?
Ik heb namelijk mypre en dan de smaak blue raspberry maar die is echt niet te drinken
Ik gebruik meestal 10-12g pumpblend en heb vaak iets van raspberry als smaak. Ik neem er bewust geen caffeine bij, omdat ik mezelf wil dwingen af en toe eens een daagje geen stimulanten te nemen. Hoewel..ik meng ook weleens 6g pumpblend met een scoop monster PWO, maar dan is het meer om de smerige smaak van de monster te verbloemen..

Wat is bij jou het probleem met de smaak? Het enige dat ik me kan indenken is dat die VEEEEEEL te zoet is..

Moet goed komen! Geen last van je navel bij pull/chinups??
Ik gebruik meestal 10-12g pumpblend en heb vaak iets van raspberry als smaak. Ik neem er bewust geen caffeine bij, omdat ik mezelf wil dwingen af en toe eens een daagje geen stimulanten te nemen. Hoewel..ik meng ook weleens 6g pumpblend met een scoop monster PWO, maar dan is het meer om de smerige smaak van de monster te verbloemen..

Wat is bij jou het probleem met de smaak? Het enige dat ik me kan indenken is dat die VEEEEEEL te zoet is..

Smaak van een pre kan me echt geen hol schelen...Je zuipt 't net omdat het lekker is, je zuipt 't omdat het moet werken...OFNIEDANN?! :D

Ik heb bij pull/chinups geen last van mijn navel. Terwijl dat aardig wat kracht kost, dus best gek...Heb het bijvoorbeeld wel bij benchen, squatten en DL...Precies bij de belangrijkste compounds :(

Ah oke thanks, ik pak hem dan binnenkort weer een keer mee als er 30% is daar..
Tja ik heb al veel pwo's gehad maar mypre staat denk ik wel in de top 3 smerige smaken, zo zoet en dan zon gore nasmaak erbij die je blijft proeven als je niet ff een kauwgompje pakt ofzo, werking is wel prima

enlighten me over die pumpblend :o

Terug
Naar boven