AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Check hier je eiercodes! Ik heb hier een tree liggen die niet 'affected' is, maar anders had ik ze echt niet weggegooid; het is allemaal volgens mij zwaar overdreven en heel erg uit voorzorg.

Trouwens, ik zal die Pump Blend ook eens proberen; samenstelling ziet er goed en 'clean' uit. :D
Citrulline heb ik nooit genomen; vandaag had ik wel wat minder energie (iets te weinig geslapen); zou dit dan goed helpen? Nu had ik gewoon een scoop PWO (Muscle Pharm Assault) genomen, was ook prima!
De nieuwe of de oude variant?

Wist niet eens dat er een nieuwe was, zo te zien de oude. Ik heb ook nog Jack3d oude formule liggen, maar pas 2x genomen. Deze week tot vandaag zonder PWO getraind, omdat ik ook weer even zonder wil. Vandaag enkel genomen omdat ik gisteren te laat op bed lag en niet aan mijn slaap ben gekomen. Ik las/weet dat jij veel slaapproblemen hebt, vind het knap dat je je trainingen en werk etc. volhoudt. Ik ben in de cut wel een beetje afhankelijk van melatonine geworden, misschien niet helemaal gezond/goed.

Wist niet eens dat er een nieuwe was, zo te zien de oude. Ik heb ook nog Jack3d oude formule liggen, maar pas 2x genomen. Deze week tot vandaag zonder PWO getraind, omdat ik ook weer even zonder wil. Vandaag enkel genomen omdat ik gisteren te laat op bed lag en niet aan mijn slaap ben gekomen. Ik las/weet dat jij veel slaapproblemen hebt, vind het knap dat je je trainingen en werk etc. volhoudt. Ik ben in de cut wel een beetje afhankelijk van melatonine geworden, misschien niet helemaal gezond/goed.
Ik train eigenlijk nooit met PWO. Heb wel eens de oude assault gehad en die deed wel wat. Maar is niet meer te krijgen. Nu alleen nog de sport versie.
Mijn slaapproblemen zijn drama... onderzoeken wijzen ook niets uit behalve dat ik maar een half uur slaap... Maar ja..
Melatonine doet niets bij mij.. 3 en 6 mg ook niet. Maar goed slaappillen werken ook niet.. :o
Maar merk echt wel dat ik op een grens loop... met veel dingen... :(

Ik train eigenlijk nooit met PWO. Heb wel eens de oude assault gehad en die deed wel wat. Maar is niet meer te krijgen. Nu alleen nog de sport versie.
Mijn slaapproblemen zijn drama... onderzoeken wijzen ook niets uit behalve dat ik maar een half uur slaap... Maar ja..
Melatonine doet niets bij mij.. 3 en 6 mg ook niet. Maar goed slaappillen werken ook niet.. :o
Heb je wel eens echt sterke benzodiazepinen gebruikt? Kan me niet voorstellen dat je daar wakker van blijft. Al lijkt het me niet verstandig om dat structureel te gebruiken.

Lig je dan letterlijk hele nacht naar het plafond te staren? Ben je dan niet constant super moe, ik zou ech niet kunne functioneren of went het?

Wat is er niet goed aan melatonine?

Merkte zelf dat na het stoppen met melatonine ik veel lastiger in slaap viel, lag soms wel 1,5 uur wakker in bed.
Ook wel eens filmpjes gezien waar de zeggen dat het gyno of vet aanzet veroorzaakt, hier zag ik zelf geen merkbaar verschil in.

Merkte zelf dat na het stoppen met melatonine ik veel lastiger in slaap viel, lag soms wel 1,5 uur wakker in bed.
Ook wel eens filmpjes gezien waar de zeggen dat het gyno of vet aanzet veroorzaakt, hier zag ik zelf geen merkbaar verschil in.
:fries:

MmmmM ik heb zin in een lekkere zak patat met mayonaise. Zonder Fipronil toegevoegd.

Is dit uiteindelijk weer verbetert en hoe lang duurde dat?

Lig je dan letterlijk hele nacht naar het plafond te staren? Ben je dan niet constant super moe, ik zou ech niet kunne functioneren of went het?
Ehm... als je het letterlijk bekijkt wel... Beetje doezelen en draaien en tollen en soms ook eruit. Is al zo een 17 jaar zo...
Ik denk dat gewenning ook veel doet. Maar merk wel dat het ook lichamelijk erg veel invloed heeft. Mogelijk werkt dat wel mee met mijn niet aan kunnen komen. Ik zou graag wat langer slapen. Maar dit is ook uit het slaaponderzoek gekomen. Ik slaap een half uur en dat is het. Meds werken niet en ikheb wel 2 A4tjes met van alles geprobeerd. Ook slaap psych etc zeiden dat ik al het mogelijke wat ik kan al deed. Ook yoga en midfullness helpen niet. Dus accepteren was het advies.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.433
Haha, dat anti luismiddel waar de eieren kennelijk mee vergiftigd zijn. Dat je dat nog niet gehoord hebt ook.. :D:D:D:D:D
To be honest..ik heb mijn eieren thuis niet gecheckt en vreet ze gewoon op:roflol:

Check hier je eiercodes! Ik heb hier een tree liggen die niet 'affected' is, maar anders had ik ze echt niet weggegooid; het is allemaal volgens mij zwaar overdreven en heel erg uit voorzorg.

Trouwens, ik zal die Pump Blend ook eens proberen; samenstelling ziet er goed en 'clean' uit. :D
Citrulline heb ik nooit genomen; vandaag had ik wel wat minder energie (iets te weinig geslapen); zou dit dan goed helpen? Nu had ik gewoon een scoop PWO (Muscle Pharm Assault) genomen, was ook prima!
Alles wat in pumpblend zit geeft mij niet echt energy. Daarvoor gebruik ik vaak PWO's met caffeine..

...
Verstandig om niet altijd met te trainen! Ik doe ik oktober meestal een stimloze pre-workout maand en moet bekennen dat ik dat best lastig vind:o

Problemen met slapen heb ik nog nooit gehad..eerder problemen met te vroeg op de bank slapen:roflol: want dat is nu niet echt gezellig...
:sad: Wat deed monster bij je?
Heb je wel eens echt sterke benzodiazepinen gebruikt? Kan me niet voorstellen dat je daar wakker van blijft. Al lijkt het me niet verstandig om dat structureel te gebruiken.
True...true..
...

Dat het voor mij niks doet...
Pff, dat ken ik niet..:o
Hnnnf:meal:
MmmmM ik heb zin in een lekkere zak patat met mayonaise. Zonder Fipronil toegevoegd.
Met of zonder dat spul..ik vreet het toch wel:roflol:

Is dit uiteindelijk weer verbetert en hoe lang duurde dat?
...
Ehm... als je het letterlijk bekijkt wel... Beetje doezelen en draaien en tollen en soms ook eruit. Is al zo een 17 jaar zo...
Ik denk dat gewenning ook veel doet. Maar merk wel dat het ook lichamelijk erg veel invloed heeft. Mogelijk werkt dat wel mee met mijn niet aan kunnen komen. Ik zou graag wat langer slapen. Maar dit is ook uit het slaaponderzoek gekomen. Ik slaap een half uur en dat is het. Meds werken niet en ikheb wel 2 A4tjes met van alles geprobeerd. Ook slaap psych etc zeiden dat ik al het mogelijke wat ik kan al deed. Ook yoga en midfullness helpen niet. Dus accepteren was het advies.
:sad:

Verbeterd zeker, hoelang dit duurde weet ik niet precies gok zo'n 1-2 weken.
:thumbs:

Vanmorgen gelukkig weer een kilootje lichter! Kan ik met een gerust hart het weekend in:roflol:

De planning voor vandaag!:woot:

UB2:
Benchpress:
30kg: 15
40kg: 10
60kg: 8 (warmup)
70kg: 6
80kg: 4x6-8

Alt. Plate-loaded row:
25kg: 8
35kg: 8 (warmup)
45kg: 4x6-8

Incline Smith benchpress (in 3 stappen concentrisch):
50kg: 8 (warmup)
60kg: 3x8-10

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
3x10-12

Machine press (tricep focus):
22.5kg: 8 (warmup)
32.5kg: 3x12-15

EZ-Preacher curl:

17.5kg: 12 (warmup)
27.5kg: 3x8-12

Extra ?

En de voeding..

Voeding, vrijdag 04-08-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 70g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g Hot blood
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:00 Avondeten (~750kcals)

~1965kcals, E/K/V = 190g (39%) / 190g (39%) / 50g (22%)

Ik las hier gisteren iemand die blast en hemavo stackte, ik dacht laat ik eens gek doen en blast met full as f**k stacken.. Pomp was lekker maar iets teveel van het goede denk ik want zweette me eigen kapot:o

Ik heb ook niet op de codes gelet, maar heb nog 40 eieren liggen...

Opgeblazen gelul allemaal...

Kan ook straks uit mijn werk lopen en door een debiel worden doodgereden. Je kunt niets meer vreten tegenwoordig. Vis, kip, groente...allemaal slecht voor je ???:sad:
Klopt, daarom heb ik vorige week mijzelf uitgehongerd (gedeplete voor de contest :D), maar dat is ook niet echt een optie om blijvend te doen, dan ga je op den duur ook dood.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.438
Ik heb ook niet op de codes gelet, maar heb nog 40 eieren liggen...

Opgeblazen gelul allemaal...

Kan ook straks uit mijn werk lopen en door een debiel worden doodgereden. Je kunt niets meer vreten tegenwoordig. Vis, kip, groente...allemaal slecht voor je ???:sad:
Helemaal waar..ik maak me uberhaupt niet zo snel druk..

Ik las hier gisteren iemand die blast en hemavo stackte, ik dacht laat ik eens gek doen en blast met full as f**k stacken.. Pomp was lekker maar iets teveel van het goede denk ik want zweette me eigen kapot:o
Whahaha..dat is altijd bij teveel PWO. Degene die dat zei is ook niet bepaald iemand, waarvan je tips moet aannnemen..:trollface:
Broscience spotted. Melatonin - Scientific Review on Usage, Dosage, Side Effects

Aub niet meer deze onzin verspreiden, dankuwel.
:thumbs:

Klopt, daarom heb ik vorige week mijzelf uitgehongerd (gedeplete voor de contest :D), maar dat is ook niet echt een optie om blijvend te doen, dan ga je op den duur ook dood.
:roflol: Nu weer 'normaal' doen!:thumbs:

De training van vanmiddag ging best lekker!~3 man in de gym..top:thumbs:

UB2:
Benchpress:
30kg: 15
60kg: 8 (warmup)
70kg: 6
80kg: 6 (top MMC:fire:), 6 (nog iets over!), 6 (pittiger..), 6 (hoppa!:D)

Doel = 4x8x80kg..

Alt. Plate-loaded row:
25kg: 8
35kg: 8 (warmup)
45kg: 8 (sqeez!), 8 (1f.), 8 (2f.:fire:), 8 (paused reps..:o)

Incline Smith benchpress (in 3 stappen concentrisch):
50kg: 8 (warmup, zwaar al!:eek!:)
60kg: 8, 7+1normale rep, 6+2 normale reps

Voor het mooie te zwaar om op deze wijze uit te voeren..:o

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 12 (warmup)
40kg: 12, 12, 12 (laatste set alternate:fire:)

Niet verzwaren ivm MMC..:o

Machine press (tricep focus):
22.5kg: 8 (warmup)
32.5kg: 15 (zwaar!), 12, 8 (op=op:eek!:)

EZ-Preacher curl:

17.5kg: 12 (warmup)
27.5kg: 8 (t*ring!), 8 (pff!), 8 (nipt!:o)

Side raise (alternate):
4kg: 12, 12, 12 (TUT & MMC:fire:)

In superset met..

Frontraise (alternate):
6kg: 12, 12
4kg: (TUT, TUT:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(niet goed, niet slecht..)

Wat vind je (los van het gewicht) van de incline bench in 3 stapjes laten zakken? Is dat nuttig?

Terug
Naar boven