MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.401
Smaak van een pre kan me echt geen hol schelen...Je zuipt 't net omdat het lekker is, je zuipt 't omdat het moet werken...OFNIEDANN?! :D

Ik heb bij pull/chinups geen last van mijn navel. Terwijl dat aardig wat kracht kost, dus best gek...Heb het bijvoorbeeld wel bij benchen, squatten en DL...Precies bij de belangrijkste compounds :(
Het moet wel weg te krijgen zijn, maar ben wel wat gewend hoor. De oude NOX pump van DY smaakte naar kots..:roflol:

Ah oke thanks, ik pak hem dan binnenkort weer een keer mee als er 30% is daar..
Tja ik heb al veel pwo's gehad maar mypre staat denk ik wel in de top 3 smerige smaken, zo zoet en dan zon gore nasmaak erbij die je blijft proeven als je niet ff een kauwgompje pakt ofzo, werking is wel prima
Hmm..ik ben een zoetekauw, dus mij zal je daar niet over horen ;)
enlighten me over die pumpblend :o
Weinig spannends.. ;)

Impact Pump Blend

mwa ik vind zo'n poedertjes wel nog fijn:D wel kut dat 'k der net besteld heb en die niet zag staan

• #32.403
  • #32.406
Deze wel eens geprobeerd? Wat een bocht is dat joh...Ik heb nog 3/4 pot Bacardi-Cola smaak staan...Krijg het niet weg en merk er ook nog eens geen hol van :rolleyes:
Unstoppable V2 is ook niks t.o.v V1. Echter...ik heb nog nooit een pot PWO weg gegooid..:o

daarom vind ' k die pompstofjes wel fijn, kan ik laat gaan trainen zonder mn slaap er voor op te geven:o

ik zal wat stemmen rond strooien ;)
:woot:

• #32.408
Meer pwo = meer beter! Stack soms ook blast met hemavo2, hnnnngg:superman:

Vergeten jullie overigens niet te stemmen voor de foto contest? (Marvin: 5 sterren..:rolleyes:)
Ik heb alle foto's bekeken maar geen punten gegeven. Vind dat serieus lastig, ben ook helemaal geen BB expert. Het moet geen populariteits contest worden, sommige mensen doen heel erg hun best maar het resultaat valt soms toch tegen. Bij anderen komt het (schijnbaar) vanzelf aangewaaid en ze hebben een super lichaam. Weer anderen hebben crappy foto's waardoor ze zelf niet goed tot hun recht komen. En kan dat tegenwoordig nog: mensen punten geven voor hun uiterlijk?

Ik moest gister ook een half uurtje door de regen fietsen, gelukkig was het van de gym naar huis dus vond ik het niet zo erg! :D
Prima legday na je killer legday afgelopen weekend Marv! Rustdagje verdiend..

Sinds wanneer heeft marvin een "killer legday"? Of naja, überhaupt een legday...

Het blijft mij verbazen hoe jij op 1750kcal kunt overleven :roflol:. Ik at zelfs al 2500kcal @ 60kg :roflol:

Zolang ik me niet verveel en aan het werk op bezig ben kan ik zelfs wel op nog minder leven, ligt er wel aan hoeveel zin ik in eten heb die dag. De ene dag kan ik op 1000 kcal leven en de andere dag heb ik aan 6000 kcal nog niet eens genoeg:D.

edit: Sterker nog, de hele dag alleen op 60 gram havermout met melk geleefd :D. Nu mijn 2e maaltijd pas en dat zijn 3 eieren. Werd wel moe overigens..

• #32.418
:o

Meer pwo = meer beter! Stack soms ook blast met hemavo2, hnnnngg:superman:
Zo dacht/denk ik ook weleens...

totdat je twee duitse PWO's op elkaar gooit...:eek!:

Ik heb alle foto's bekeken maar geen punten gegeven. Vind dat serieus lastig, ben ook helemaal geen BB expert. Het moet geen populariteits contest worden, sommige mensen doen heel erg hun best maar het resultaat valt soms toch tegen. Bij anderen komt het (schijnbaar) vanzelf aangewaaid en ze hebben een super lichaam. Weer anderen hebben crappy foto's waardoor ze zelf niet goed tot hun recht komen. En kan dat tegenwoordig nog: mensen punten geven voor hun uiterlijk?
Tja, iedereen heeft een andere manier van oordelen en beoordelen. De 1 kijkt enkel naar fysiek, de ander naar foto kwaliteit, de ander neemt de transformatie ook mee etc. etc. Het is je goed recht te besluiten om niet te stemmen..

Sinds wanneer heeft marvin een "killer legday"? Of naja, überhaupt een legday...
Dit dus op advies van @Pillz lekker 10x10...

MVT *, leg-day:
Hacksquat (hammerstrenght V-squat. Plate-loaded. Totaal gewicht):
50kg: 10
70kg: 5
90kg: 5 (warming up)
100kg: 10, 10, 10, 10 (fuaark!), 10 (man, man..pas halverwege!:eek!:), 10 (AU!:fire:), 10, 10 (moeizaam!), 7+3 (na korte pauze..), 10 (paar paused..:fire::fire:)

VER-SCHRIK-KE-LIJK, 10x10x100kg!

Incline legpress (plate-loaded. gewicht exclusief slee. gewicht slee = 53kg):
100kg: 6
125kg: 6 (warmup..)
150kg (close stance): 10, 10, 10 (explosief), 10, 10 (pijnlijke aanhechting aan binnenkant knie:o)
170kg (normal stance): 10 (MMC:fire:), 10, 10 (t*ring!), 10, 10 (fuaark!:fire:)
170kg (high stance): 10 (TUT:fire:), 10 (nipt!)

12x10:eek!:

SLDL:
50kg: 8
80kg: 10, 10, 10 (TUT & MMC:fire:), 10, 10 (fuaark!:fire:), 10 (hard!), 10, 10, 10, 10 (hmm, alles met goede TUT/MMC, maar had mogelijk wel iets zwaarder gekund..:o)

10x10x80kg:D

Smith calfraise:
70kg: 10 (easy peasy)
10kg: 10 (easy!)
140kg: 10 (TUT & MMC:fire:), 10, 10, 10 (sqeez!), 10 (explosief), 10, 10, 10 (explosief), 10, 10 (beetje afwisselen tussen explosief en lange TUT:fire::fire:)

Hoppa! 10x10x140kg:woot:

Alternate lying leg curl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 10
10kg: 13 (au!), 12, 11 (t*ring!!)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ik ben zeer benieuwd hoe morgen mijn benen voelen..:o)

Zolang ik me niet verveel en aan het werk op bezig ben kan ik zelfs wel op nog minder leven, ligt er wel aan hoeveel zin ik in eten heb die dag. De ene dag kan ik op 1000 kcal leven en de andere dag heb ik aan 6000 kcal nog niet eens genoeg:D.

edit: Sterker nog, de hele dag alleen op 60 gram havermout met melk geleefd :D. Nu mijn 2e maaltijd pas en dat zijn 3 eieren. Werd wel moe overigens..
Haha..dat is dan wel weer erg gortig..hoewel..ik heb nu ook pas 900kcals gegeten..:o
:roflol: Zou zo maar kunnen..
Wat is dat en wat kwam daardoor?
Die zooi wat in eieren zit..
Komt doordat je onder een steen leeft. Zet die kast tv van je is aan.
Hmm..denk niet dat iedereen de naam van het 'gif' kent..
Fuark dat word nog onthouden dus :roflol:. Klopt ik kijk nooit tv, als ik dat wel doe staat meestal netflix aan.
Nuttiger dan het weerbericht of journaal IMO:roflol:

Haha, dat anti luismiddel waar de eieren kennelijk mee vergiftigd zijn. Dat je dat nog niet gehoord hebt ook.. :D:D:D:D:D
Check hier je eiercodes! Ik heb hier een tree liggen die niet 'affected' is, maar anders had ik ze echt niet weggegooid; het is allemaal volgens mij zwaar overdreven en heel erg uit voorzorg.

Trouwens, ik zal die Pump Blend ook eens proberen; samenstelling ziet er goed en 'clean' uit. :D
Citrulline heb ik nooit genomen; vandaag had ik wel wat minder energie (iets te weinig geslapen); zou dit dan goed helpen? Nu had ik gewoon een scoop PWO (Muscle Pharm Assault) genomen, was ook prima!

Terug
Naar boven