MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.542
Toch wel, ik bedoel dan na de aanpassing van Aeresan. Dus hadden de mods niets gedaan was je ook vierde geworden.
Tja..ik had hem ook 1 ster kunnen geven? Dat doe je toch niet of wel?

IMO valt dat onder oneerlijk spelen en dus diskwalificatie..maar goed. Dit wordt toch niet terug gedraaid...

• #32.543
Met squats en deadlifts toe te voegen aan de bouw van je fysiek had je misschien wel kunnen winnen :trollface:
Bullshit..misschien had ik ook manlet moeten zijn..

Of moet de forum leiding niet dit soort achterlijkheden doen achteraf..

Toch wel, ik bedoel dan na de aanpassing van Aeresan. Dus hadden de mods niets gedaan was je ook vierde geworden.
De IT'er is tot 02u00 vannacht bezig geweest om dingen te klaren om dan tot de conclusie te komen dat het geen ene reet had uitgemaakt...

• #32.545
  • #32.547
De IT'er is tot 02u00 vannacht bezig geweest om dingen te klaren om dan tot de conclusie te komen dat het geen ene reet had uitgemaakt...
Hoe kan het dan dat ik tot het eind gelijk stond met meer stemmers..?

Iedereen die wiskunde heeft gehad weet toch dat het voor mij ongunstiger uitpakt om 45 punten erbij te krijgen (omdat het gedeeld word door meer stemmen)..

Hoe kan het dan dat ik tot het eind gelijk stond met meer stemmers..?

Iedereen die wiskunde heeft gehad weet toch dat het voor mij ongunstiger uitpakt om 45 punten erbij te krijgen (omdat het gedeeld word door meer stemmen)..
Misschien is er in het laatste kwartier nog gestemd :dunno:
De enige wiskunde die ik doe is mijn plates tellen.

ooh man let's goooo!!!! TEAM MARVIN #TEAMNOSKWUATS #GOOI DIE BAARDMANS DOOR DE MUUR

• #32.553
Huh, RFFNCK heeft toch geen baard ?

Zoals ik eerder al zei heeft het geen zak uitgemaakt qua resultaten, get over it.
Zoals de score gisteravond was was ik derde geworden...tot de forumleiding zich er mee ging bemoeien..

Maar goed. Ik leg me er bij neer, want dit wordt toch niet veranderd..

Zoals de score gisteravond was was ik derde geworden...tot de forumleiding zich er mee ging bemoeien..

Maar goed. Ik leg me er bij neer, want dit wordt toch niet veranderd..
Ik denk niet dat de IT'er zo kinderachtig is om erover te liegen tegen mij (boeit ons ook helemaal niet wie wint en wie niet), er kon tot 00u00 gestemd worden, was dan even een kwartier langer online gebleven dan hadden we deze discussie kunnen vermijden :marvin:

• #32.555
Ik denk niet dat de IT'er zo kinderachtig is om erover te liegen tegen mij (boeit ons ook helemaal niet wie wint en wie niet), er kon tot 00u00 gestemd worden, was dan even een kwartier langer online gebleven dan hadden we deze discussie kunnen vermijden :marvin:
Jammer weer dit..:wave:

FINISH HIM!!!

rhamhyko62ue5zp0a0wo.gif

Tweede keer op rij..dit is geen toeval meer... :rolleyes:

Terug
Naar boven