AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Als ik naar de fysieken kijk vind ik de eindklassering wel eerlijk.

Eigenlijk wil ik hier jiet op in gaan @Skatermarvin , maar er zijn een aantal mensen (vrienden, volgers of hoe je ze noemen wilt) die mij in eerste instantie een hoger cijfer/sterren hebben gegeven. Toevallig dat zij gister of eergister deze hebben gewijzigd naar een lagere score (2-3 sterren lager, ik ga geen namen noemen).

Daarnaast had jij mij ook 5 sterren gegeven, maar nadat ik op jou had gestemd gewijzigd naar 4 sterren.

Ik doe nu precies hetzelfde en nu probeer je mij te laten diskwalificeren. Ik vind dit erg jammer dat jij het zo aanpakt.

Nu weet de rest in ieder geval mijn kant van het verhaal.

/out.

Ik had je al een week geleden een sterretje afgenomen omdat je jezelf meer punten had gegeven dan CoolBuilder. Zegt wel wat over karakter.

Verder is het wel erg verleidelijk als je met een muisklik even die prijs binnen kan slepen. Tekortkoming van de organisatie, vond het direct al dom dat deelnemers ook kunnen stemmen.

Even los van of dingen wel/niet goed zijn gegaan bij het stemmen,tellen en beoordelen bij de contest snappen we toch allemaal dat er niks aan de uitslag veranderd kan worden.
Je kan ook niet zomaar iemand nu nog z'n prijs afnemen.

Verder denk ik wel ach balen Marvin en als je zegt dat je twijfelt of je volgend jaar wil meedoen is dat logisch maar je doet het hopelijk ook voor jezelf.

Misschien als je gaat squatten, Deadliften en iets normaler gaat eten je volgend jaar wel in de prijzen valt :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.585
Zo'n tas is een schrale troost.... Maar de inhoud past prima in de macro's van het Marvinnen! :D

Ziet er weer goed uit!
Gefeliciteerd met je opa!
Ik heb al heeeel lang geen opa en oma meer... Maar mijn hubbies oma is nu bijna 99 dus dat beloofd wat gezien zijn andere oma 102 is geworden :D
Wow! Dat is oud..die genen moeten echt ijzersterk zijn of houden ze er gewoonweg een supergezonde leefstijl op na? (al zal het al snel een combi zijn)

naturel vind ik niets aan. Doe mij maar paprika, bolognese of thai sweet chili.

Smaakt nergens naar! :D
Gefeliciteerd met je opa.
Ik vind naturel op zijn tijd wel lekker! Maar over de rest hoor je mij ook niet klagen qua chips:heart: Thanks!:D

Zo inderdaad! Dat zijn pas ijzeren genen!
Als ik naar de fysieken kijk vind ik de eindklassering wel eerlijk.

Ik had je al een week geleden een sterretje afgenomen omdat je jezelf meer punten had gegeven dan CoolBuilder. Zegt wel wat over karakter.

Verder is het wel erg verleidelijk als je met een muisklik even die prijs binnen kan slepen. Tekortkoming van de organisatie, vond het direct al dom dat deelnemers ook kunnen stemmen.
:roflol: Vind je de klassering echt eerlijk? Kijk..Pleister heeft dan slecht gelogd, maar hoort hier op een bodybuilding forum toch zeker in de top 3..

Verder zou Aersesan alleen al een diskwalificatie moeten krijgen voor dat gedrag..maar ik bemoei me niet

Even los van of dingen wel/niet goed zijn gegaan bij het stemmen,tellen en beoordelen bij de contest snappen we toch allemaal dat er niks aan de uitslag veranderd kan worden.
Je kan ook niet zomaar iemand nu nog z'n prijs afnemen.

Verder denk ik wel ach balen Marvin en als je zegt dat je twijfelt of je volgend jaar wil meedoen is dat logisch maar je doet het hopelijk ook voor jezelf.

Misschien als je gaat squatten, Deadliften en iets normaler gaat eten je volgend jaar wel in de prijzen valt :p
Het eerste deel ben ik mee akkoord en snap ik, maar wil gewoon mijn punt maken..

Maar alsjeblieft zeg..hou toch eens op over dat squatten, want dat is gewoonweg bullshit:roflol:

Sorry maar vind de fysiek van pleister persoonlijk hartstikke lelijk. Daarnaast heeft hij geen enkele moeite gedaan om een redelijk log te houden. Dat is wat mij betreft wel een vereiste.

Ik heb ook vrij jonge ouders, maar geloof dat mijn opa 79 wordt ofzo.

Tja, al had ik nu tussen plaats 5 en 6 gevallen had je me niet gehoord, maar dit gaat om een mooie prijzenpot. Daarbij doe ik overigens niet volledig IIFYM, maar dat vergeten mensen nog weleens.

Ik prep al zeker 6-7 jaar iedere zondag mijn wekelijkse meals en weet net als @Pillz al een week van te voren wat ik bijvoorbeeld volgende week vrijdag plan te gaan eten..
ik zou ook salty zijn denkik :o

wat is het plan nu met je gewicht/ voeding of is +- 2000kcal je dagelijkse inname met hier en daar uitschieters naar 5000? :D

• #32.588
Sorry maar vind de fysiek van pleister persoonlijk hartstikke lelijk. Daarnaast heeft hij geen enkele moeite gedaan om een redelijk log te houden. Dat is wat mij betreft wel een vereiste.
Hmm..maar als we het over bodybuilding hebben...is Pleister wel een bodybuilder..

ik zou ook salty zijn denkik :o

wat is het plan nu met je gewicht/ voeding of is +- 2000kcal je dagelijkse inname met hier en daar uitschieters naar 5000? :D
Qua voeding...

Zo houden inderdaad. Ik heb een te sociaal leven en te regelmatig vreterijen om steady 3000kcals te gaan eten..

Dan ben ik binnen no-time een vet varken..

Wat mij meer stoort is dat er elk jaar leden meedoen die beweren dat ze natty zijn terwijl iedereen met verstand van BB ziet dat het niet zo is. Pas op: ik begrijp wel dat sommigen een bron van inkomsten hebben met sociale media, personal coaching, ... en dat de gemiddelde mens graag met de illusie leeft dat bepaalde fysieken naturel haalbaar zijn. Toch knaagt er iets wanneer ik bijna elk jaar een aantal leden hoor beweren dat ze naturel zijn en er ver in gaan om die bewering te staven...

Geef mij dan maar leden als @Skatermarvin , @Pleister , @Pillz , ... die gewoon eerlijk zijn over hun AAS gebruik (bij Marvin: Clen-gebruik :)). Want als je die mannen hun log leest dan zie je dat ze echt wel dedicated leven en ze geven gewoon toe dat AAS part of the game is wanneer je een bepaalde fysiek wil neerzetten.

Wat mij meer stoort is dat er elk jaar leden meedoen die beweren dat ze natty zijn terwijl iedereen met verstand van BB ziet dat het niet zo is. Pas op: ik begrijp wel dat sommigen een bron van inkomsten hebben met sociale media, personal coaching, ... en dat de gemiddelde mens graag met de illusie leeft dat bepaalde fysieken naturel haalbaar zijn. Toch knaagt er iets wanneer ik bijna elk jaar een aantal leden hoor beweren dat ze naturel zijn en er ver in gaan om die bewering te staven...

Geef mij dan maar leden als @Skatermarvin , @Pleister , @Pillz , ... die gewoon eerlijk zijn over hun AAS gebruik (bij Marvin: Clen-gebruik :)). Want als je die mannen hun log leest dan zie je dat ze echt wel dedicated leven en ze geven gewoon toe dat AAS part of the game is wanneer je een bepaalde fysiek wil neerzetten.
:clap:

• #32.591

I see what you did there..

:1e::2e:

ik kan het ergens wel begrijpen, sommige staan met hun gezicht op de foto's en willen liefst niet geassocieerd worden met AAS. Zou volgend jaar ook wel willen meedoen maar zal dan ook wel faceless zijn :o

NOGMAALS, DIT WAREN WE VERGETEN, DIT WAS DE 1STE KEER DAT WE HET ORGANISEERDEN ZONDER BIG-T.
MARVIN IS NIET BENADEELD GEWEEST, JEEZ, STELLETJE SORE LOSERS.

/OUT
Ik volg geen logjes van 5-jarige snotterende meisjes

Achja de meeste zijn blij met een sponsor zoals XXL Nutrition of Bodyengymshop. Elke maand 100 euro aan supps en kleding maar in ruil daarvoor elke dag foto's op instagram zetten met zo groot mogelijk het merk van hun ''sponsor'' en daarbij ook schijnheilig doen over het gebruik van AAS :roflol:

Het is maar waar je trek in hebt:D

Angry%20Pirate.jpg

Laten we even rustig aandoen en in ieder geval @Sanca wel bedanken voor het organiseren van deze contest voordat die zo een hartaanval krijgt.

• #32.600
ik kan het ergens wel begrijpen, sommige staan met hun gezicht op de foto's en willen liefst niet geassocieerd worden met AAS. Zou volgend jaar ook wel willen meedoen maar zal dan ook wel faceless zijn :o
Haha...maar jij bent natty toch?
NOGMAALS, DIT WAREN WE VERGETEN, DIT WAS DE 1STE KEER DAT WE HET ORGANISEERDEN ZONDER BIG-T.
MARVIN IS NIET BENADEELD GEWEEST, JEEZ, STELLETJE SORE LOSERS.

/OUT
Ik volg geen logjes van 5-jarige snotterende meisjes
Ik ga hier niet op in..

:wave:

Achja de meeste zijn blij met een sponsor zoals XXL Nutrition of Bodyengymshop. Elke maand 100 euro aan supps en kleding maar in ruil daarvoor elke dag foto's op instagram zetten met zo groot mogelijk het merk van hun ''sponsor'' en daarbij ook schijnheilig doen over het gebruik van AAS :roflol:

Het is maar waar je trek in hebt:D
Ik ben ook wel zo een iemand, dus kom maar op met die supps:roflol:

Ik post toch al dagelijks rotzooi

Beard rage!!

Laten we even rustig aandoen en in ieder geval @Sanca wel bedanken voor het organiseren van deze contest voordat die zo een hartaanval krijgt.
@Sanca heeft de organistatie niet gedaan...dan was het misschien wel goed verlopen..:trollface:

Ik heb alles geregeld .. maar goed, ik hou me zoveel mogelijk buiten de hele shitstorm
Zou ik ook doen inderdaad:roflol:
Dan was het ook jouw fout!!! :eek::eek::eek:
Ocharme Sanca... :aai::aai:
Uhu:o

Roid-rage

Terug
Naar boven