Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor ons is dit ook een leermoment, we hadden moeten uitschakelen dat leden op zichzelf konden stemmen. Deze stemmen zijn er intussen uitgehaald en de uitslag is net hetzelfde.Allemaal lessen voor de volgende keer, onze piraat zal daar wel voor zorgen![]()

Maar ja, het blijft Dbb, er kan niets voorbij gaan zonder gedoe, dat hoort er nu eenmaal bij zeker![]()

Wil je nog een boek winnen?

Ehm...dat klopt...maar er word nu even 200euro prijzenmeuk door mijn neus geboord...Het is maar een foto contest jongens. Volgend jaar gewoon weer.
Jullie hebben allemaal goede prestaties neer gezet en daar gaat het om toch?
En laat staan als Darude en ik meededen.

Precies! Ik voel een complot!
Ik heb daar inderdaad gereageerd...
Een gekozen jury is ook niet echt objectief..Al met al leuk dit allemaal. Maar waarom is er überhaupt een plek te winnen d.m.v. stemmen van leden en niet via een uitgekozen jury waardoor het eerlijk blijft?
Daarnaast, waarom is het mogelijk om je stem aan te passen? Dit is niet echt handig. Als dit gewoon niet mogelijk was dan had er via contact met een admin aanpassingen moeten komen waardoor het ook eerlijker/overzichtelijker blijft.
Denk dat @Sanca uberhaupt geen zin meer heeft om forum contest te organiserenAllemaal lessen voor de volgende keer, onze piraat zal daar wel voor zorgen![]()

Nogmaals...als er niks was aangepast en Aeresan niet mij in ineens twee sterren had gegeven door aanpassing en moderators een kant kozen...was ik gewoon derde geweest.Voor ons is dit ook een leermoment, we hadden moeten uitschakelen dat leden op zichzelf konden stemmen. Deze stemmen zijn er intussen uitgehaald en de uitslag is net hetzelfde.
Gisteren bij het afsluiten en veranderen van de stemmen van deelnemende leden net hetzelfde, er is dus niemand bevoordeeld of benadeeld geweest.
Maar ja, het blijft Dbb, er kan niets voorbij gaan zonder gedoe, dat hoort er nu eenmaal bij zeker![]()

Precies

je weet het nooit hierNice! Niet echt goed weer uitgekozen om vrij te zijn..Maar wel in het juiste topic!!
Oh en voor mij is het al vrijdag...ik ben vrij de rest van de week!!

Dan zitten jullie hier vaak wel goed...Een dag Dbb zonder een goede rel is gewoon niet compleet![]()

Volgende keer
Daar ga ik even over nadenken..
Die had ik best willen winnen ja..
Waarschijnlijk staat weer alles scheef in mijn onderstel..

(~750kcals) + 25g nightprotein (XXL)

Ik heb ook vrij jonge ouders, maar geloof dat mijn opa 79 wordt ofzo.Laat het gaan.....
Je hebt toch vele mooie commentaren op je resultaat gekregen. En laten zien dat je ondanks een wat wonderlijk dieet toch gewoon een heel mooie shape kan neerzetten als je maar alle calorieen goed telt (IIFYM).
Wow, heb je nog een opa? Gefeliciteerd. Goeie genen in de familie!
Wow, heb je nog een opa? Gefeliciteerd. Goeie genen in de familie!
Wat is er mis met chips!
- Zak naturel chips
- Choco pindarotsjes
- Zak candybars
- Hazelnoot pasta
- Tumtums
- Pot kaugum
- Pot pastasaus
(zelf maken is lekkerder)
- Macaroni
- Macaroni kruiden
- Limonade siroop
- Wraps
- Fajita kruiden mix
- Fruit repen
- Salade dressing
- Pak sap
- Thee
- Vochtige doekjes
- Afwasmiddel
- Pak koekjes
Pastasaus uit pot ben ik niet gek op..maar die kun je zelf wel opleuken met een scheut rode wijn, verse tomaten, uien en wat knoflook