XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik denk dat ik het net verkeerd verwoordde.
Ik ben het met je eens dat er dingen fout zijn gegaan en vind ook dat de moderators dat niet moeten ontkennen.
Ook vind ik het hele stemmen door de leden zelf vrij treurig. (Dat lage stemmen).

Dus ik ben het met je eens dat het niet 100% perfect is gegaan en snap je frustratie alleen heeft dat denk ik geen zin.
Hoe kut het ook is je verspilt alleen maar energie door je hier druk over te maken.

De uitslag kan niet veranderd worden en de mods zeggen dat het ook niet had uitgemaakt. Dat moet je dan maar geloven.

Dus ja ze moeten niet zeggen dat het 100% eerlijk is gegaan maar je hier druk over maken heeft geen ene zin en zorgt alleen maar voor frustratie.
Hoe zuur het ook is gaat er niks veranderen en kan je beter je tijd ergens anders in steken.

De mods zouden wel kunnen toegeven dat het niet perfect is gegaan en dat ze dit voortaan anders kunnenn doen dat leden niet zelf stemmen

Nice! Niet echt goed weer uitgekozen om vrij te zijn..:o

Ben morgen en vrijdag in Duitsland, Moviepark Germany, dus weet niet hoe het weer daar is. Hoef dan ook geen 30 graden, want te heet ;)

Als schrale troost heb ik gister bij de plaatselijke jumbo een boodschappen tas vol (junk)food gewonnen..:rolleyes:

Niet verkeerd qua inhoud:
  • Zak naturel chips
  • Choco pindarotsjes
  • Zak candybars
  • Hazelnoot pasta
  • Tumtums
  • Pot kaugum
  • Pot pastasaus
  • Macaroni
  • Macaroni kruiden
  • Limonade siroop
  • Wraps
  • Fajita kruiden mix
  • Fruit repen
  • Salade dressing
  • Pak sap
  • Thee
  • Vochtige doekjes
  • Afwasmiddel
  • Pak koekjes

20638851_1648922851848023_226397447557398070_n.jpg

Verder s'avond kipvleugels uit de oven gegeten en een salade gemaakt (van veldsla, avocado, cherry tomaat, komkommer, pijnboompitten en bacon) en gelijk de honing mosterddressing getest..:meal:

Is die tas ongeveer €200 waard? :D

En gefeliciteerd met je opa! :birthday:

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.604
Ik denk dat ik het net verkeerd verwoordde.
Ik ben het met je eens dat er dingen fout zijn gegaan en vind ook dat de moderators dat niet moeten ontkennen.
Ook vind ik het hele stemmen door de leden zelf vrij treurig. (Dat lage stemmen).

Dus ik ben het met je eens dat het niet 100% perfect is gegaan en snap je frustratie alleen heeft dat denk ik geen zin.
Hoe kut het ook is je verspilt alleen maar energie door je hier druk over te maken.

De uitslag kan niet veranderd worden en de mods zeggen dat het ook niet had uitgemaakt. Dat moet je dan maar geloven.

Dus ja ze moeten niet zeggen dat het 100% eerlijk is gegaan maar je hier druk over maken heeft geen ene zin en zorgt alleen maar voor frustratie.
Hoe zuur het ook is gaat er niks veranderen en kan je beter je tijd ergens anders in steken.

De mods zouden wel kunnen toegeven dat het niet perfect is gegaan en dat ze dit voortaan anders kunnenn doen dat leden niet zelf stemmen
Hier kan ik me al meer in vinden.. ;)
Ik heb nog een pot whey delicious yoghurt framboos staan die ik vies vind. Wil je die? :p
Stuur maar op ;) Moet ik je nog ergens promoten? ;)
Ben morgen en vrijdag in Duitsland, Moviepark Germany, dus weet niet hoe het weer daar is. Hoef dan ook geen 30 graden, want te heet ;)

Is die tas ongeveer €200 waard? :D
En gefeliciteerd met je opa! :birthday:
Nee..die tas is denk 40-50euro waard...maximaal..

Daarom ook schrale troost..

Geniet van je vakantie en daagje weg:woot:

Wel jammer deze hele shitstorm. Sanca zei al dat het een beetje bij DBB hoort, maar toch .... jammer.
En ik snap ook dat zij er als goed bedoelende vrijwilligers van balen dat het misschien niet helemaal ideaal verlopen is, maar dat zij er boos op aangekeken worden door deze en gene.

Wel jammer deze hele shitstorm. Sanca zei al dat het een beetje bij DBB hoort, maar toch .... jammer.
En ik snap ook dat zij er als goed bedoelende vrijwilligers van balen dat het misschien niet helemaal ideaal verlopen is, maar dat zij er boos op aangekeken worden door deze en gene.
Als ik de chick & hunk terug organiseer is het waarschijnlijk zonder prijzen zoals aanvankelijk, scheelt mezelf een hoop gedoe :)

Als Marvin nou eens een spuit erin ramt dan hoeven we deze discussie niet te houden.

:orly::roflol:. Zelfs toen las ik hier mee, wat een tijden toch :roflol:. Jongens laat ons eens terugdenken aan alle mooie tijden hier van in de plaats te zagen over die contest volgend jaar ramt Marvin gewoon in elke spier in zijn lichaam een spuit en klaar

Marina, heb jij wel eens een syntetische weightgainer geprobeerd? I.p.v. gewoon meer eten?
Zijn helaas niet gluten en lactose vrij. Als ik een pot whey zou krijgen kan ik een kerutabs nemen... Maar bij gluten helpt niets :(

Maak zelf mijn gainer met boekweit en soya.

NOGMAALS, DIT WAREN WE VERGETEN, DIT WAS DE 1STE KEER DAT WE HET ORGANISEERDEN ZONDER BIG-T.
MARVIN IS NIET BENADEELD GEWEEST, JEEZ, STELLETJE SORE LOSERS.

/OUT
Ik volg geen logjes van 5-jarige snotterende meisjes

Natuurlijk is marvin wel benadeeld. Enige reden dat jij denkt dat het niet zo is is omdat je niet kan rekenen.

Niet dat het mij verder wat uitmaakt. Sterker nog, ik geniet juist van de rel.:popcorn:

Laatst bewerkt:
Wat mij meer stoort is dat er elk jaar leden meedoen die beweren dat ze natty zijn terwijl iedereen met verstand van BB ziet dat het niet zo is. Pas op: ik begrijp wel dat sommigen een bron van inkomsten hebben met sociale media, personal coaching, ... en dat de gemiddelde mens graag met de illusie leeft dat bepaalde fysieken naturel haalbaar zijn. Toch knaagt er iets wanneer ik bijna elk jaar een aantal leden hoor beweren dat ze naturel zijn en er ver in gaan om die bewering te staven...

Geef mij dan maar leden als @Skatermarvin , @Pleister , @Pillz , ... die gewoon eerlijk zijn over hun AAS gebruik (bij Marvin: Clen-gebruik :)). Want als je die mannen hun log leest dan zie je dat ze echt wel dedicated leven en ze geven gewoon toe dat AAS part of the game is wanneer je een bepaalde fysiek wil neerzetten.

Ik ben ook eerlijk geweest over mn clen gebruik:p.

Terug
Naar boven