MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Haha heerlijk om te zien hoe je van cheat naar normale voeding gaat om vervolgens je eigen weer vol te gooien met zure matten etc:roflol: vandaag strafcardio?

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.063
Haha heerlijk om te zien hoe je van cheat naar normale voeding gaat om vervolgens je eigen weer vol te gooien met zure matten etc:roflol: vandaag strafcardio?
Haha..was spelletjes avond gister!:o

En inderdaad..vandaag strafcardio!:thumbs: en low kcals..en carbs..:marvin:

Precies! We moeten tenslotte wel een beetje blijven leven..

Tja, en dan vandaag...

Cardio, naar werk fietsen (totaal):
90min / 29km / ~700-800kcals

Iets eerder mijn vast periode doorbreken ivm een meeting van 10:00-12:00uur..

Voeding, donderdag 24-08-2017:
Pre-cardio: 6g BCAA (Myprotein)
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
09:45 50g whey (Quality supplements) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:15 110g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 6g BCAA (Myprotein)
17:30 55g whey delicious pina colada:heart:
19:15 Maaltijdsalade gerookte kip (~530kcals) + 50g nightprotein (XXL)

~1700kcals, E/K/V = 235g (55%) / 60g (14%) / 60g (31%)

Volgens mij maakt marvin alleen foto's van dat lekere eten en duwt hij gewoon ze kip met rijst weg en zit hevig aan de aas als ik die gewichts stijging zo eens zie. :rolleyes:

• #33.067
Beter te dik in de kist dan een feestje gemist!
Jij snapt het!:woot:
Volgens mij maakt marvin alleen foto's van dat lekere eten en duwt hij gewoon ze kip met rijst weg en zit hevig aan de aas als ik die gewichts stijging zo eens zie. :rolleyes:
Zou het? ;)

natty is die in ieder geval niet meer.:roflol: Heerlijk om te zeggen.
Hue hue..:windup:

• #33.068
Stiekem wel een beetje trots op mezelf! Mijn vriendin bood aan taart mee te nemen naar huis van werk! Vriendelijk voor bedankt..

Verder wederom de snoeppot gevuld voor mijn collega's en een keer met mijn klauwen uitgebleven...

Dat mag natuurlijk ook wel weer een keer, want ga morgen avond uit eten:roflol:

Stiekem wel een beetje trots op mezelf! Mijn vriendin bood aan taart mee te nemen naar huis van werk! Vriendelijk voor bedankt..

Verder wederom de snoeppot gevuld voor mijn collega's en een keer met mijn klauwen uitgebleven...

Dat mag natuurlijk ook wel weer een keer, want ga morgen avond uit eten:roflol:
En gister waren ook al je proteinbars opgegeten toch? Ach beetje compenseren is ook gewoon Marvinnen toch? :D Enjoy morgen!

• #33.070
  • #33.071
:woot: een feestje van je whey shake maken..

Men neme: koud water (koelkast) + 55g whey + handje crushed ijs..even blenderen en uitschenken maar:cheer:

Voor de liefhebbers: voeg een schuit rum toe om het af te maken:zuip:

Zeker lekker, met melk en fruit in de blender helemaal (goeie post work-out dan).

Hoe trek jij dat trouwens om 's avonds op een maaltijdsalade te leven en de rest van de avond niets meer. Geen cravings of eetlust als je naar bed gaat?

Cardio is geen straf b.t.w., cardio is leuk :loopband::loopband::banana:.

Oké:
giphy.gif

• #33.075
Zeker lekker, met melk en fruit in de blender helemaal (goeie post work-out dan).

Hoe trek jij dat trouwens om 's avonds op een maaltijdsalade te leven en de rest van de avond niets meer. Geen cravings of eetlust als je naar bed gaat?

Cardio is geen straf b.t.w., cardio is leuk :loopband::loopband::banana:.
Ehm..geen melk!:finger: #zuivelisdeduivel:devil: Al moet ik zeggen dat ik die pina colada whey nog een keer wil maken met het volgende recept:

• 50g whey delicious pina colada
  • 100g ananas
  • 200ml kokosmelk/room
  • crushed ijs
  • rum ? :rolleyes:
Ik heb gister mijn nightprotein om 20:30uur pas genomen, maar op een dag met zo weinig carbs en kcals heb ik uiteraard cravings! Werd vanmorgen ook zo slap als een vaatdoek wakker, dus dat wordt wat vandaag:roflol:

Cardio...leuk?? Wat???

Dit dus!

Whahaha..geweldig!

De planning voor vandaag post ik straks! Begin wat later vandaag...:rocker2:

• #33.080
:D:D
Laat dat vraagteken achter die rum maar weg....Dat hoort er gewoon in, als je het met deze lijst maakt! :D
Wel het beste inderdaad!:woot:
Malibu, batida de coco er ook nog bij!
Jij snapt het! Op de verse ananas na heb ik die ingredienten altijd in huis. Nu alleen malibu black overigens..die is sterker, met bruine rum..

Ja, zo maak je van een drol een feestje... :roflol:
Valt mee hoor..het maakt pina colada's maken net wat makkelijker en smaakvoller:thumbs:

Terug
Naar boven