Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
11:30 1 liqor 43
13:00 Hamburger + friet + mayo + 2 bitterballen met mosterd
14:00 1 Baileys
15:00 1 Malibu + cola light
15:45 125g kipfilet + 125g spinazie
18:00-20:00 een berg zure matten en een chocolate chip cookie

Haha..was spelletjes avond gister!Haha heerlijk om te zien hoe je van cheat naar normale voeding gaat om vervolgens je eigen weer vol te gooien met zure matten etcvandaag strafcardio?

Precies! We moeten tenslotte wel een beetje blijven leven..

Precies! We moeten tenslotte wel een beetje blijven leven..
natty is die in ieder geval niet meer.Volgens mij maakt marvin alleen foto's van dat lekere eten en duwt hij gewoon ze kip met rijst weg en zit hevig aan de aas als ik die gewichts stijging zo eens zie.![]()
Heerlijk om te zeggen.Jij snapt het!

Zou het?Volgens mij maakt marvin alleen foto's van dat lekere eten en duwt hij gewoon ze kip met rijst weg en zit hevig aan de aas als ik die gewichts stijging zo eens zie.![]()

Hue hue..natty is die in ieder geval niet meer.Heerlijk om te zeggen.

En gister waren ook al je proteinbars opgegeten toch? Ach beetje compenseren is ook gewoon Marvinnen toch?Stiekem wel een beetje trots op mezelf! Mijn vriendin bood aan taart mee te nemen naar huis van werk! Vriendelijk voor bedankt..
Verder wederom de snoeppot gevuld voor mijn collega's en een keer met mijn klauwen uitgebleven...
Dat mag natuurlijk ook wel weer een keer, want ga morgen avond uit eten![]()
Enjoy morgen!Dat was gelukkig een grapje..En gister waren ook al je proteinbars opgegeten toch? Ach beetje compenseren is ook gewoon Marvinnen toch?Enjoy morgen!

Ehm..geen melk!Zeker lekker, met melk en fruit in de blender helemaal (goeie post work-out dan).
Hoe trek jij dat trouwens om 's avonds op een maaltijdsalade te leven en de rest van de avond niets meer. Geen cravings of eetlust als je naar bed gaat?
Cardio is geen straf b.t.w., cardio is leuk.
#zuivelisdeduivel
Al moet ik zeggen dat ik die pina colada whey nog een keer wil maken met het volgende recept:

Dit dus!
Whahaha..geweldig!

- 50g whey delicious pina colada
- 100g ananas
- 200ml kokosmelk/room
- crushed ijs
- rum ?

- 50g whey delicious pina colada
- 100g ananas
- 200ml kokosmelk/room
- crushed ijs
- rum ?

Laat dat vraagteken achter die rum maar weg....Dat hoort er gewoon in, als je het met deze lijst maakt!![]()

Wel het beste inderdaad!Laat dat vraagteken achter die rum maar weg....Dat hoort er gewoon in, als je het met deze lijst maakt!![]()

Jij snapt het! Op de verse ananas na heb ik die ingredienten altijd in huis. Nu alleen malibu black overigens..die is sterker, met bruine rum..
Valt mee hoor..het maakt pina colada's maken net wat makkelijker en smaakvoller