- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
Goed...aangezien dit meestal op vrijdag het meest gelezen topic is...Ik vond dit wel een grappige post op Facebook:
Ik ben Beestige Buffel!![]()
Buffe Snorlax.
Legit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed...aangezien dit meestal op vrijdag het meest gelezen topic is...Ik vond dit wel een grappige post op Facebook:
Ik ben Beestige Buffel!![]()

Ik kan 2 kanten op...

Maar ik zie mezelf toch wel iets meer richting de eerste neigen. 

Zuivel is de duivel roepen en dan zie ik hier wel om de 2 posts met eetschema's Malibu en/of B52 langskomenEhm..geen melk!#zuivelisdeduivel
Al moet ik zeggen dat ik die pina colada whey nog een keer wil maken met het volgende recept:
Ik heb gister mijn nightprotein om 20:30uur pas genomen, maar op een dag met zo weinig carbs en kcals heb ik uiteraard cravings! Werd vanmorgen ook zo slap als een vaatdoek wakker, dus dat wordt wat vandaag
- 50g whey delicious pina colada
- 100g ananas
- 200ml kokosmelk/room
- crushed ijs
- rum ?
Cardio...leuk?? Wat
Dit dus!
Whahaha..geweldig!
De planning voor vandaag post ik straks! Begin wat later vandaag...![]()

Welkom in het log van Marvin, waar zelfs vrouwelijke logica nog aannemelijker is dan een Marvin die niet MarvintZuivel is de duivel roepen en dan zie ik hier wel om de 2 posts met eetschema's Malibu en/of B52 langskomen![]()

You're a warrior!!Ik kan 2 kanten op...
Met mijn eigen naam.... Buffe Warrior
Met mijn man zijn naam... Buffe chicken leggs...
Gezien mijn postuur klopt de laatste beterMaar ik zie mezelf toch wel iets meer richting de eerste neigen.
Maar hééé... rijst kan je ook invriezen he! oh ja.. taart ook![]()

Hmm, een schrale quarterpounder..das ook niks..Ik ben een Natty Warrior, ik had veel liever een schrale quarterpounder willen zijn![]()

Tja, en toch ga ik er van structureel zuivel eten slechter uit zien dan van zuipen..Zuivel is de duivel roepen en dan zie ik hier wel om de 2 posts met eetschema's Malibu en/of B52 langskomen![]()

Dit dus..Welkom in het log van Marvin, waar zelfs vrouwelijke logica nog aannemelijker is dan een Marvin die niet Marvint![]()

Nee, is dat niet een soort Libelle voor mannen die eigenlijk ook eens wat aan hun shape moesten doen? Of zijn dat weer andere bladen.Nog even inhaken op die zuivel..lezen jullie nooit Muscle & fitness? Of zien jullie nooit adviezen van coaches in NL?
Allemaal leuk, maar je gebruikt wel wei, en als het lekker is (Malibu, baileys, cheesecake met vanille ijs en slagroom) vreet je zaken met melkeiwit of suikers wel.Bijna allemaal gooien ze in de laatste fase van de prep zuivel eruit. Allemaal voor die drogere look en minder onderhuids vocht. Nu kan wat mij betreft half het forum roepen dat het onzin is. Het enige dat ik kan zeggen is dat ik dan de lachende derde ben. Nu zal niet iedereen hier last van hebben, maar als je je afvraagd waarom je niet droger gaat ogen terwijl je dieet on point is...skip asjeblieft eens een tijdje die zuivel..
About last night..
Vooraf wat broodjes met verse kruidenboter en als toetje was een baileys cheescake achtig ding met vanille ijs en slagroom. Natuurlijk nog een baileys on the side en thuis nog een B52, want je bent per slot van rekening maar 1 keer 41 maanden bij elkaar![]()
Nee, is dat niet een soort Libelle voor mannen die eigenlijk ook eens wat aan hun shape moesten doen? Of zijn dat weer andere bladen.
Allemaal leuk, maar je gebruikt wel wei, en als het lekker is (Malibu, baileys, cheesecake met vanille ijs en slagroom) vreet je zaken met melkeiwit of suikers wel.
Lyle McDonald heeft er een leuk artikel over geschreven. Contest Dieting Part 1 : Bodyrecomposition

eet zuivel en houd je bek..
Nee, je verward Muscle&Fitness met de mens health..Nee, is dat niet een soort Libelle voor mannen die eigenlijk ook eens wat aan hun shape moesten doen? Of zijn dat weer andere bladen.
Allemaal leuk, maar je gebruikt wel wei, en als het lekker is (Malibu, baileys, cheesecake met vanille ijs en slagroom) vreet je zaken met melkeiwit of suikers wel.
De rest van het jaar behoud ik ook liever mijn dunne huid. Ik vind het gewoon chill als ik year round smerige aders overal zie..Je hebt zeker gelijk wat betreft zuivel, tijdens de contest heb ik het ook geschrapt (de laatste weken sowieso helemaal). Maar zoals je zelf al zegt: tijdens de laatste fase van de prep. De rest van het jaar zie ik geen aanleiding om zuivel te schrappen. Daarnaast zou ik de laatste fase van de prep ook geen alcoholische dranken (en al die rotzooi die je eet) drinken/eten.

Zaterdagrel dan maar?

Precies...Schrap die nou ook gewoon en vervang die vooor nightprotein vanille..die is prima te doenzaterdag zuivelrel? Het gaat meer om de mate waarin zuivel, ik ben ook anti zuivel zelfde reden als marvin, maar ik eet wel savonds kwark.![]()
Even scannend doorgelezen..het enige dat ik kan zeggen is: Niet alles wat Lyle zegt is waar..verder staat het stuk over zuivel bomvol met aannames..Lyle McDonald heeft er een leuk artikel over geschreven. Contest Dieting Part 1 : Bodyrecomposition
Dit..te lui om te lezen.
Eet jij nog zuivel? Want kan me voorstellen dat ook jij via de Flexx challenge toentertijd de zuivel hebt moeten schrappen...
), 8 (nice
), 8 (lekker!), 8
)
), 8 (beuken!), 8 (2 paused reps
), 8 (3 paused reps)
), 8, 8 (top!), 8
)
), 10 (de t*ring!), 8 (pff, deze pomp!)
)
)
+ B52
+ beetje paprika chips

Maar op een respectvolle manier hoor, want ik snap Marvin wel. Ik denk alleen dat je wat anderen hier ook zeiden) je een verschil moet maken tussen wat de puntjes op de i van een contest prep zet, en wat je all year round moet doen.
En waarschijnlijk schop-schop naar anderen want ik ben de grote Lyle McD.

Geen probleem hoorMaar op een respectvolle manier hoor, want ik snap Marvin wel. Ik denk alleen dat je wat anderen hier ook zeiden) je een verschil moet maken tussen wat de puntjes op de i van een contest prep zet, en wat je all year round moet doen.
En waarschijnlijk schop-schop naar anderen want ik ben de grote Lyle McD.
PS.... inmiddels is het meeste hiervan ook al door Marvin aangestipt, had ik nog niet gezien![]()
Ik sta het hele jaar vrij droog..ondanks dat ik niet de puntjes op de i zet...
+ 11 jaar ervaring 
Geen probleem hoorIk sta het hele jaar vrij droog..ondanks dat ik niet de puntjes op de i zet...
Allemaal te wijten aan het niet eten van zuivel..

Nope! Gelukkig staat dat er niet in..misschien dat laatste, maar dan iets genuanceerder..als in.."win 2 cm op je biceps"..Even gegoogled, en ik heb idd meer bladen als Men's health en GQ voor ogen, maar volgens mij staan in M&F ook wel artikelen als '5 puntjes die zij belangrijk vindt in bed' en 'verdubbel je biceps in 8 weken tijd'![]()