MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik kan 2 kanten op...
Met mijn eigen naam.... Buffe Warrior
Met mijn man zijn naam... Buffe chicken leggs... :roflol:

Gezien mijn postuur klopt de laatste beter :( Maar ik zie mezelf toch wel iets meer richting de eerste neigen. :o

Maar hééé... rijst kan je ook invriezen he! oh ja.. taart ook :o

Ik ben een Natty Warrior, ik had veel liever een schrale quarterpounder willen zijn:(

Ehm..geen melk!:finger: #zuivelisdeduivel:devil: Al moet ik zeggen dat ik die pina colada whey nog een keer wil maken met het volgende recept:

• 50g whey delicious pina colada
  • 100g ananas
  • 200ml kokosmelk/room
  • crushed ijs
  • rum ? :rolleyes:
Ik heb gister mijn nightprotein om 20:30uur pas genomen, maar op een dag met zo weinig carbs en kcals heb ik uiteraard cravings! Werd vanmorgen ook zo slap als een vaatdoek wakker, dus dat wordt wat vandaag:roflol:

Cardio...leuk?? Wat???

Dit dus!

Whahaha..geweldig!

De planning voor vandaag post ik straks! Begin wat later vandaag...:rocker2:
Zuivel is de duivel roepen en dan zie ik hier wel om de 2 posts met eetschema's Malibu en/of B52 langskomen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.106
:roflol:

Ik kan 2 kanten op...
Met mijn eigen naam.... Buffe Warrior
Met mijn man zijn naam... Buffe chicken leggs... :roflol:

Gezien mijn postuur klopt de laatste beter :( Maar ik zie mezelf toch wel iets meer richting de eerste neigen. :o

Maar hééé... rijst kan je ook invriezen he! oh ja.. taart ook :o
You're a warrior!!

Tja, die 100g rijst...30g ongekookt ongeveer...kon prima de prullebak in ;)
Ik ben een Natty Warrior, ik had veel liever een schrale quarterpounder willen zijn:(
Hmm, een schrale quarterpounder..das ook niks..:rolleyes:
Zuivel is de duivel roepen en dan zie ik hier wel om de 2 posts met eetschema's Malibu en/of B52 langskomen :roflol:
Tja, en toch ga ik er van structureel zuivel eten slechter uit zien dan van zuipen..:trollface:

Welkom in het log van Marvin, waar zelfs vrouwelijke logica nog aannemelijker is dan een Marvin die niet Marvint ;)
Dit dus..

Nog even inhaken op die zuivel..lezen jullie nooit Muscle & fitness? Of zien jullie nooit adviezen van coaches in NL?

Bijna allemaal gooien ze in de laatste fase van de prep zuivel eruit. Allemaal voor die drogere look en minder onderhuids vocht. Nu kan wat mij betreft half het forum roepen dat het onzin is. Het enige dat ik kan zeggen is dat ik dan de lachende derde ben. Nu zal niet iedereen hier last van hebben, maar als je je afvraagd waarom je niet droger gaat ogen terwijl je dieet on point is...skip asjeblieft eens een tijdje die zuivel..

About last night..

Vooraf wat broodjes met verse kruidenboter en als toetje was een baileys cheescake achtig ding met vanille ijs en slagroom. Natuurlijk nog een baileys on the side en thuis nog een B52, want je bent per slot van rekening maar 1 keer 41 maanden bij elkaar:roflol:

• #33.107
Eerlijkheid duurt het langst:marvin:

Nog even inhaken op die zuivel..lezen jullie nooit Muscle & fitness? Of zien jullie nooit adviezen van coaches in NL?
Nee, is dat niet een soort Libelle voor mannen die eigenlijk ook eens wat aan hun shape moesten doen? Of zijn dat weer andere bladen.

Bijna allemaal gooien ze in de laatste fase van de prep zuivel eruit. Allemaal voor die drogere look en minder onderhuids vocht. Nu kan wat mij betreft half het forum roepen dat het onzin is. Het enige dat ik kan zeggen is dat ik dan de lachende derde ben. Nu zal niet iedereen hier last van hebben, maar als je je afvraagd waarom je niet droger gaat ogen terwijl je dieet on point is...skip asjeblieft eens een tijdje die zuivel..

About last night..

Vooraf wat broodjes met verse kruidenboter en als toetje was een baileys cheescake achtig ding met vanille ijs en slagroom. Natuurlijk nog een baileys on the side en thuis nog een B52, want je bent per slot van rekening maar 1 keer 41 maanden bij elkaar:roflol:
Allemaal leuk, maar je gebruikt wel wei, en als het lekker is (Malibu, baileys, cheesecake met vanille ijs en slagroom) vreet je zaken met melkeiwit of suikers wel.

Je hebt zeker gelijk wat betreft zuivel, tijdens de contest heb ik het ook geschrapt (de laatste weken sowieso helemaal). Maar zoals je zelf al zegt: tijdens de laatste fase van de prep. De rest van het jaar zie ik geen aanleiding om zuivel te schrappen. Daarnaast zou ik de laatste fase van de prep ook geen alcoholische dranken (en al die rotzooi die je eet) drinken/eten.

Nee, is dat niet een soort Libelle voor mannen die eigenlijk ook eens wat aan hun shape moesten doen? Of zijn dat weer andere bladen.

Allemaal leuk, maar je gebruikt wel wei, en als het lekker is (Malibu, baileys, cheesecake met vanille ijs en slagroom) vreet je zaken met melkeiwit of suikers wel.

cqrjm.jpg

zaterdag zuivelrel? Het gaat meer om de mate waarin zuivel, ik ben ook anti zuivel zelfde reden als marvin, maar ik eet wel savonds kwark. :trollface:

• #33.115

Nee, je verward Muscle&Fitness met de mens health..

Hoewel er in de M&F natuurlijk ook wel wat onzin staat..

Wat betreft ijs en slagroom...eet ik dat iedere dag? Net als mijn kwark voorheen? Ik at 900g per dag van die rotzooi, maar goed..ik kan mezelf hier wel blijven verdedigen..en dat zal ik altijd blijven doen..

Ik ben en blijf anti-zuivel..

Je hebt zeker gelijk wat betreft zuivel, tijdens de contest heb ik het ook geschrapt (de laatste weken sowieso helemaal). Maar zoals je zelf al zegt: tijdens de laatste fase van de prep. De rest van het jaar zie ik geen aanleiding om zuivel te schrappen. Daarnaast zou ik de laatste fase van de prep ook geen alcoholische dranken (en al die rotzooi die je eet) drinken/eten.
De rest van het jaar behoud ik ook liever mijn dunne huid. Ik vind het gewoon chill als ik year round smerige aders overal zie..

Dus eet ik geen zuivel..of althans niet op dagelijkse basis. Verder zit ik niet in een contest prep en lach ik eerlijk gezegd de ballen uit mijn broek dat ik met mijn leefstijl er beter uit zie dan sommige dedicated gasten hier op het forum.

Daarmee richt ik me overigens niet op jou ;)
Zaterdagrel dan maar?:windup:

zaterdag zuivelrel? Het gaat meer om de mate waarin zuivel, ik ben ook anti zuivel zelfde reden als marvin, maar ik eet wel savonds kwark. :trollface:
Precies...Schrap die nou ook gewoon en vervang die vooor nightprotein vanille..die is prima te doen:thumbs:

Lyle McDonald heeft er een leuk artikel over geschreven. Contest Dieting Part 1 : Bodyrecomposition
Even scannend doorgelezen..het enige dat ik kan zeggen is: Niet alles wat Lyle zegt is waar..verder staat het stuk over zuivel bomvol met aannames..
Dit..te lui om te lezen.

Eet jij nog zuivel? Want kan me voorstellen dat ook jij via de Flexx challenge toentertijd de zuivel hebt moeten schrappen...

Vanmorgen weer getraind! Pull & Hams!

Pull & hams:
SLDL:
60kg: 8
80kg: 8 (warmup)
105kg: 8 (top MMC:fire:), 8 (nice:D), 8 (lekker!), 8

werksets met 110kg

Alternate plate-loaded row (gewicht/kant):
25kg: 8 (warmup)
35kg: 8 (TUT & MMC:fire:)
45kg: 8 (nice:D), 8 (beuken!), 8 (2 paused reps:fire:), 8 (3 paused reps)

Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
10kg: 10 (warmup)
12.5kg: 8 (sqeez!:fire:), 8, 8 (top!), 8

Volgende keer 2 sets 15kg/2 sets 12.5kg

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 12 (warmup)
40kg: 12, 12, 12 (alternate, sqeez :fire::fire:)

Volgende keer 45kg

Ez-preacher curl:
17.5kg: 10 (warmup)
27.5kg: 12 (sqeeez!:fire:), 10 (de t*ring!), 8 (pff, deze pomp!)

Biceps snel leeg..niet verzwaren nog!

Incline legraise:
Bw: 10, 10, 10 (pff!)

In superset met..

Hammer curl (alternate):
10kg: 15, 15, 15 (controlled reps:fire:)

Decline crunch:
Bw: 10, 10 (prima zo..lekker sqeezen bovenin:fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(lekker hoor!)

En de tot nu toe geplande voeding..mijn vriendin doet vandaag een soort pre-birthday party en we gaan om 17:00uur naar Festival Strand (Festival Strand aan de haarrijnse plas)

Geplande voeding, zaterdag 26-08-2017:
6:45 2 koppen koffie
7:30 2 koppen koffie:coffeepc:
Pre-workout: 1.5 scoop Hotblood (Scitec Nutrition)
Intra-workout: 10g BCAA (myprotein)
Post-workout: 30g whey (quality supplements)
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + grapefruit + multivit & vit D
12:45 125g kipfilet + 125g spinazie + verse sinaasappel-kiwi-aardbeiensap (1 sinaasappel, 1 kiwi, ~8 aardbeien)
14:30 2 Stukken chipolata taart:meal: + B52:zuip: + beetje paprika chips
16:30 Protein snickers (199kcals, E/K/V: 18.2g / 18.4g / 7.1g)
18:00 1 boswandeling:roflol:
19:00 Turkse pizza met doner + broodje kroket
20:00 1 wentelteefje met appelcompote en maplesyrup
22:00 Stuk chipolata taart + 3 dropsleutels + paprika chips

??Kcals, E/K/V: geen idee :marvin:

Laatst bewerkt:
Maar op een respectvolle manier hoor, want ik snap Marvin wel. Ik denk alleen dat je wat anderen hier ook zeiden) je een verschil moet maken tussen wat de puntjes op de i van een contest prep zet, en wat je all year round moet doen.
En waarschijnlijk schop-schop naar anderen want ik ben de grote Lyle McD. :)

PS.... inmiddels is het meeste hiervan ook al door Marvin aangestipt, had ik nog niet gezien :o

• #33.117
Maar op een respectvolle manier hoor, want ik snap Marvin wel. Ik denk alleen dat je wat anderen hier ook zeiden) je een verschil moet maken tussen wat de puntjes op de i van een contest prep zet, en wat je all year round moet doen.

En waarschijnlijk schop-schop naar anderen want ik ben de grote Lyle McD. :)

PS.... inmiddels is het meeste hiervan ook al door Marvin aangestipt, had ik nog niet gezien :o
Geen probleem hoor ;) Ik sta het hele jaar vrij droog..ondanks dat ik niet de puntjes op de i zet...:trollface:

Allemaal te wijten aan het niet eten van zuivel..

en flink Marvinnen:marvin: + 11 jaar ervaring ;)

Even gegoogled, en ik heb idd meer bladen als Men's health en GQ voor ogen, maar volgens mij staan in M&F ook wel artikelen als '5 puntjes die zij belangrijk vindt in bed' en 'verdubbel je biceps in 8 weken tijd' :roflol:

• #33.120
Even gegoogled, en ik heb idd meer bladen als Men's health en GQ voor ogen, maar volgens mij staan in M&F ook wel artikelen als '5 puntjes die zij belangrijk vindt in bed' en 'verdubbel je biceps in 8 weken tijd' :roflol:
Nope! Gelukkig staat dat er niet in..misschien dat laatste, maar dan iets genuanceerder..als in.."win 2 cm op je biceps"..

Verder staat het soms wel vol tegenstrijdigheid...dan tonen ze eerst een artikel met: "doe low reps om je triceps te laten exploderen"...en 4 pagina's verder "win spiermassa op triceps met dit hoogvolume schema"

Beetje zelfde als in vrouwen magazines:
Women+s+magazines_334170_5623810.jpg

Terug
Naar boven