- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nu alleen malibu black overigens..die is sterker, met bruine rum..
Malibu Black? Heb ik nog niet gezien hier in BE

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu alleen malibu black overigens..die is sterker, met bruine rum..

- 50g whey delicious pina colada
- 100g ananas
- 200ml kokosmelk/room
- crushed ijs
- rum ?
ouwe pomphond diejeerbent.mwah ook al lijkt die van Marvin te kloppen.........die van mij niet hoor.........Bench Press Warrior.........misschien later als ik groot ben.........![]()

Bij mij staat er 5x5x100kg op het programmaZwetende Chicken Leg.... het klopt ook nog helaas. Today Leg Day, wordt weer zweten met squats terwijl ik niet boven de 100 kg uitkom.
.Whaha.... hoe is het mogelijk

Ik zeg niksGoed...aangezien dit meestal op vrijdag het meest gelezen topic is...Ik vond dit wel een grappige post op Facebook:
Ik ben Beestige Buffel!![]()

Shit..busted!
mwah ook al lijkt die van Marvin te kloppen.........die van mij niet hoor.........Bench Press Warrior.........misschien later als ik groot ben.........![]()
Ik hoor het al..het klopt niet!

Heerlijk weer dit!Oh damn....die komt als geroepen!! Hahaha.... IJdele chicken Legs....ik zit gewoon effe mijn salade tegen mijn monitor te proesten hier![]()
Gewoon stoppen met squatten..Zwetende Chicken Leg.... het klopt ook nog helaas. Today Leg Day, wordt weer zweten met squats terwijl ik niet boven de 100 kg uitkom.

Veel plezier

Inderdaad! Ze doen het erom!!

Jij snapt het..en dan 100g rijst weggooien en denken dat dat wel overeenkomt..Ik zie wel wat je gedaan hebt: 4 taarten zo goed als volledig opgegeten en dan de resterende stukken zo geschikt alsof het nog 1 volledige taart is, nice try![]()
was Zwitserse room..geen rijst te bekennen..

), 12 (t*ring!), 12 (nipt!), 9+3partial (vreselijk zoveel reps
)
), 10 (TUt & MMC), 10 (nice, niet verzwaren nog..
)
)
), 10
)Sorry!
1 strafaapje voor gebrek aan ruggegraat

Precies