- Waardering
- 2.343
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook niet zo dat ik het helemaal verbannen heb, want soms heb ik er gewoon zin in, maar er gaan zeker geen kilo's kwark per dag meer inwas alleen een samenvatting van het artikel. Ik eet soms zuivel maar ik reageer er net als jij niet zo best op. Af en toe gaat er wel eens wat kwark in. Vooral me huid is er niet zo'n fan van.

+ B52
+ beetje paprika chips

Daar was het niet bepaald het festival voor..
Daar was het niet bepaald het festival voor..
.. De Dijk, van Velzen, Chefs special
..en een horde 40-50 jarigen
.
even vergeten dat die ook nog bestonden
Dat ga ik niet ontkennen..

Precies..Duidelijk! Zo een festival is er ook gaande in Groningen en daar wordt vooral een hoop gegeten.
Wat dat betreft heb je je prima aan de etiquette gehouden zeg![]()

*nohomo*
You see what I did there..

ongelooflijk...je zou haast gaan denken dat je bij een banketbakker werkt man... (werk je niet stiekem bij Bohemen?
)Vandaag een keer niet genomenongelooflijk...je zou haast gaan denken dat je bij een banketbakker werkt man... (werk je niet stiekem bij Bohemen?
)

Dat zijjn we niet gewend.... goed zo
Ze zijn meestal of jarig of ziek, op vakantie of aan het trouwen..... En de rest is dan naar een begravenis toe..Zijn er zoveel jarigen steeds bij je op werk?
Werken er 100 man ofzo?
Iedere gelegenheid wordt aangegrepen om taart te halenZijn er zoveel jarigen steeds bij je op werk?
Werken er 100 man ofzo?
Er werken op het lab circa 50 man/vrouw
Ze zijn meestal of jarig of ziek, op vakantie of aan het trouwen..... En de rest is dan naar een begravenis toe..
#altijdredenvoortaart
), 3 (MMC
), 3, 3 (hoppa!), 3 (TUT & MMC
), 3 (nice
)
), 8 (deze MMC
), 8 (laatste twee reps bijna slowmotion..)
)
)
), 8 (fik erin
)
)
)
)
)