AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.641
Zwemband? lol whut?

• #33.645
Ik hou momenteel nog een beetje vocht/vet vast rond mijn middel..beetje vakantie schade..

Het vervelende is ook dat mijn gewicht wel langzaam zakt, maar mijn zwemband niet leegloopt...:roflol:
Marvin heeft een zwembandje en nu heeft ie vandaag een 'balansdagje' :rolleyes:
Precies :marvin:
Nog een paar weken en hij heeft de omvang van een zwembad ipv een zwembandje.
Zoveel vocht!?

Dianabool ipv winny:roflol:

Leeftijd begint te tellen, er komt een moment waarop je niet meer zo snel wegkomt met dat gemarvin van je. En terecht :haha:

Leeftijd begint te tellen, er komt een moment waarop je niet meer zo snel wegkomt met dat gemarvin van je. En terecht :haha:
Nou dat weet ik niet hoor, mijn broertje eet ook alles wat vast en los zit en blijft het vetpercentage van een Ethiopiër hebben, ook op 36-jarige leeftijd nog. (zonder te trainen)

Nou dat weet ik niet hoor, mijn broertje eet ook alles wat vast en los zit en blijft het vetpercentage van een Ethiopiër hebben, ook op 36-jarige leeftijd nog. (zonder te trainen)

Maar kennelijk niet genoeg dan.. En ik gok ook dat het niet zo'n binger is zoals Marvin :D

Nou, ik sta er soms versteld van wat ie vreet en ook gewoon kebabs, koeken en snoep bingen zoals onze Marv'.
En dat zonder clen :D

Ja ik ken dat patroon wel van mezelf, voor ik begon met trainen. Ik bleef ook ecto, ongeacht wat ik at, hoe vaak ik at en hoeveel ik at. Feit bleef wel dat als ik het uitrekende over een week tijd (jaren later) dat ik niet voorbij de 2500kcal per dag kwam gemiddeld.

• #33.652
:o

Zou het? Ik geloof daar namelijk niet zo in..

Tja, mensen die ontkennen dat er verschil in metabolisme bestaat zou ik het liefst voor hun smoel slaan..:o

Maar kennelijk niet genoeg dan.. En ik gok ook dat het niet zo'n binger is zoals Marvin :D
Ik een binger?:rolleyes:
Nou, ik sta er soms versteld van wat ie vreet en ook gewoon kebabs, koeken en snoep bingen zoals onze Marv'.
En dat zonder clen :D
Wow! Vooral dat laatste is knap..:o

Ja ik ken dat patroon wel van mezelf, voor ik begon met trainen. Ik bleef ook ecto, ongeacht wat ik at, hoe vaak ik at en hoeveel ik at. Feit bleef wel dat als ik het uitrekende over een week tijd (jaren later) dat ik niet voorbij de 2500kcal per dag kwam gemiddeld.
Als je mij volledig op gevoel laat eten vreet ik structureel teveel..

Maar moet mezelf ook niet voor de gek houden..want als ik vorige week bekijk was dit de planning:

Ma: 1990kcals
Di: 1740kcals
Wo: 1990kcals
Do: 1740kcals
Vr: 1990kcals
Za: 2000kcals
Zo: 2000kcals

Met een onderhoud van zeg 2500-2600kcals zou dit 4400kcals onder onderhoud zijn en zou ik dus af moeten vallen.

Dit was echter de realiteit...

Ma: 1990kcals + 2 gebakjes en roti als avondeten
Di: 1740kcals (spelletjes avond = 3 broodjes hamburger + stroopwafel en wat snoepjes)
Wo: 1990kcals (~250g gepanneerde schnitzel + gebakken aardappels = geen 750kcals)
Do: 1740kcals + bedrijfsborrel
Vr: 1990kcals + kruidnoten, snoep en 2 kitkat chunky's
Za: 2000kcals + hele doos autodrop + Mc Donalds (3300kcals)
Zo: 2100kcals + chips + snoep + 2 glazen likeur

:marvin:

:roflol: Je vreet gewoon structureel teveel :D

Overigens is er genoeg science waaruit blijkt dat je op latere leeftijd (geld voor jou idd nog niet, zei het marginaal) zeker wel makkelijker vet dan spiermassa aanzet. Denk bijvoorbeeld alleen al aan het feit dat je testosteron op latere leeftijd gestaag afneemt. Daarnaast wordt je ook vaker minder actief in het dagelijks leven.

• #33.655

Overigens is er genoeg science waaruit blijkt dat je op latere leeftijd (geld voor jou idd nog niet, zei het marginaal) zeker wel makkelijker vet dan spiermassa aanzet. Denk bijvoorbeeld alleen al aan het feit dat je testosteron op latere leeftijd gestaag afneemt. Daarnaast wordt je ook vaker minder actief in het dagelijks leven.
Tja...heel marginaal. Maar hoef niet op mijn 31e al te verwachten dat een daling van test hard begint in te zetten...

...dan maar TRT.

Winstrol houd geen vocht vast...

Aan de lage kant geschat onderhoud denk ik toch?
Klopt..maar denk dat het gros van de mensen zijn/haar onderhoud gruwelijk overschat..

• #33.657

Zucht...nog minder eten dus..:sad:

Of aan de juice en meer spiermassa kweken..

Gewoon trten met 500 mg vanaf je 21e

Terug
Naar boven