AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.662
Aan de juice.. Mwoah dat misschien niet, maar TRT lijkt mij op hogere leeftijd een goed idee.

Met 31 jaartjes ben je daar alleen nog niet aan toe als het goed is :D
Maar dan hebben we het waarschijnlijk over 50+ op zijn minst..voor nu moet ik gewoon eens ophouden met dat gevreet..

Gewoon trten met 500 mg vanaf je 21e
:roflol: I see what you did (there)

Waarschijnlijk wel..het zal je verbazen hoeveel gasten er kuren..:o

Enfin, mijn vriendin heeft een nieuwe baan en werkt daardoor soms in het weekend en is daardoor doordeweeks vrij. Daartoe gister middag maar vrijgenomen, want het was toch niet druk op werk..

Opzich geen probleem, maar mijn vriendin gedraagt zich ook of het weekend is..met andere woorden...ik heb me gister (al)weer niet aan mijn dieet gehouden..:wiet:

Oja..en vandaag is het spelletjes avond:roflol: Maar goed..in ieder geval trainen vandaag en heb mijn oats een klein beetje verlaagd:o

Toch even de meting en weging in vergelijk met vorige week dinsdag..het lijkt toch (heeeeeel langzaam) te zakken..

Meting & weging:
Gewicht: 83.2kg (-1.0kg t.o.v vorige week)
Taille: 76.0cm (-0.5cm t.o.v vorige week)

:marvin:

En dan de planning..

Hams & Pull:
SLDL/RDL:
60kg: 8
80kg: 8 (warmup)
110kg: 4x6-8

Alt. Plate-loaded row:
25kg: 8
35kg: 8 (warmup)
45kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 10 (warmup)
15kg: 2x6-8
12.5kg: 2x6-8

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
30kg: 12 (warmup)
45kg: 3x10-12

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
27.5kg: 3x8-12

Ab-work+extra (shrugs, curls, rear-delts):

En de 'geplande voeding'...

Voeding, dinsdag 10-10-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 30g whey (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 Avondeten (~850kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2000kcals, E/K/V = 190g (37%) / 180g (36%) / 60g (27%)

Hoe blijft je vriendin lean dan? Doet ze ook aan marvinnen?:p

• #33.664
Ja vandaar dat ik me het ook afvroeg :roflol:

• #33.666
  • #33.668
Marvin steelt al haar eten

#mythbusted
Zo ging het op vakantie wel..als zij geen zin meer had in haar hoofdgerecht dan at ik het op..

Ik heb ook gewoon veel meer een vreetlust, dan een eetlust..:o, maar je zal je verbazen waar mijn vriendin allemaal mee wegkomt. En als ze dan al aankomt is het in ieder geval niet rond haar middel..

Zo ging het op vakantie wel..als zij geen zin meer had in haar hoofdgerecht dan at ik het op..

Ik heb ook gewoon veel meer een vreetlust, dan een eetlust..:o
Hey dat komt me bekend voor.
Stiekem hopen dat je vriendin het eten niet op krijgt zodat je meer hebt.
De leef.

• #33.670
  • #33.672
Mijn vriendin is het antwoord op de vraag of genen er toe doen en of er verschil in metabolisme bestaat..

Ik lees vaak dat mensen beweren dat er geen verschil in metabolisme bestaat maar zelf ben ik toch ook van de indruk dat er wel degelijk verschil is.

Mijn vrouw is slank gebouwd maar ze moet echt enorm opletten wat ze eet of er komt 'een zwembandje' bij. Een week niet opletten wat ze eet en ze mag weken haar best doen om het er weer af te krijgen, het is een voortdurende strijd voor haar :o

En geloof me, ze eet echt niet overdreven veel hoor...

Ik lees vaak dat mensen beweren dat er geen verschil in metabolisme bestaat maar zelf ben ik toch ook van de indruk dat er wel degelijk verschil is.

Mijn vrouw is slank gebouwd maar ze moet echt enorm opletten wat ze eet of er komt 'een zwembandje' bij. Een week niet opletten wat ze eet en ze mag weken haar best doen om het er weer af te krijgen, het is een voortdurende strijd voor haar :o

Of dat een verschil in metabolisme is, of aanleg hebben om snel vet aan te zetten is dan denk ik eerder de vraag. De twee zijn uiteraard met elkaar verbonden, maar mijn vriendin heeft precies hetzelfde. Het onderhoud van sommige mensen ligt gewoon extreem laag. Dat is andersom ook zo, sommige gasten die minder wegen op een gelijk VP, moeten soms 5k kcal naar binnen werken om massa aan te zetten, waar een ander al snel vet zal aanzetten op 4k kcal. Er zijn genoeg variabelen die de exacte wetenschap niet zo gemakkelijk maken op dit onderwerp.

Of dat een verschil in metabolisme is, of aanleg hebben om snel vet aan te zetten is dan denk ik eerder de vraag. De twee zijn uiteraard met elkaar verbonden, maar mijn vriendin heeft precies hetzelfde. Het onderhoud van sommige mensen ligt gewoon extreem laag. Dat is andersom ook zo, sommige gasten die minder wegen op een gelijk VP, moeten soms 5k kcal naar binnen werken om massa aan te zetten, waar een ander al snel vet zal aanzetten op 4k kcal. Er zijn genoeg variabelen die de exacte wetenschap niet zo gemakkelijk maken op dit onderwerp.

Zou het te maken kunnen hebben met het verleden van de persoon in kwestie? Mijn vrouw was ooit redelijk zwaar (90kg) en is dan afgevallen naar 65kg (1m74).

Misschien dat die vetcellen actief blijven ofzo?

• #33.678

Waardeloos is dat, maar je doet er vooralsnog weinig aan. Behalve blijven opletten..

True. Ik denk ook dat een grootverschil ook zit in eetlust en leptine niveaus.

Ik zit gewoonweg nooit echt vol en kan blijven eten, waar mijn vriendin gewoon wat sneller op eten uitgekeken is en bijvoorbeeld een dag kan teren op 1 pistolet met kaas..

HET IS NIET EERLIJK!:mad:

Zou het te maken kunnen hebben met het verleden van de persoon in kwestie? Mijn vrouw was ooit redelijk zwaar (90kg) en is dan afgevallen naar 65kg (1m74).

Misschien dat die vetcellen actief blijven ofzo?
Ja..eenmaal dik geweest ben je eigenlijk wel een beetje gedoemd! Daarom snap ik ook niet dat mensen zich in een bulk opvreten tot een vet varken met 20+ % vet. Die vetcellen zullen zich altijd vrij snel weer opvullen..

Ja..eenmaal dik geweest ben je eigenlijk wel een beetje gedoemd! Daarom snap ik ook niet dat mensen zich in een bulk opvreten tot een vet varken met 20+ % vet. Die vetcellen zullen zich altijd vrij snel weer opvullen..

Als ik me goed herinner is het aantal vetcellen bepaald bij je geboorte en kan je gedurende je puberteit nog cellen aanmaken. Eens je volwassen bent niet meer. En je vetcellen verdwijnen ook niet meer.
Ze krimpen wel, maar weg gaan doen ze niet. Tenzij je een liposuctie doet natuurlijk.

Als ik me goed herinner is het aantal vetcellen bepaald bij je geboorte en kan je gedurende je puberteit nog cellen aanmaken. Eens je volwassen bent niet meer. En je vetcellen verdwijnen ook niet meer.
Ze krimpen wel, maar weg gaan doen ze niet. Tenzij je een liposuctie doet natuurlijk.

Dus die cellen die je met een lipo laat weghalen worden ook nooit meer vervangen voor nieuwe? Ook niet als je GH gebruikt?

Terug
Naar boven