Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Dus dat is het geheim
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Maar dan hebben we het waarschijnlijk over 50+ op zijn minst..voor nu moet ik gewoon eens ophouden met dat gevreet..Aan de juice.. Mwoah dat misschien niet, maar TRT lijkt mij op hogere leeftijd een goed idee.
Met 31 jaartjes ben je daar alleen nog niet aan toe als het goed is
I see what you did (there)Waarschijnlijk wel..het zal je verbazen hoeveel gasten er kuren..

Maar goed..in ieder geval trainen vandaag en heb mijn oats een klein beetje verlaagd

Mijn vriendin heeft een meer dan prima metabolisme en goede genen. Doet waarschijnlijk onbewust Marvinnen..Hoe blijft je vriendin lean dan? Doet ze ook aan marvinnen?![]()

Mijn vriendin is het antwoord op de vraag of genen er toe doen en of er verschil in metabolisme bestaat..
Zo ging het op vakantie wel..als zij geen zin meer had in haar hoofdgerecht dan at ik het op..
, maar je zal je verbazen waar mijn vriendin allemaal mee wegkomt. En als ze dan al aankomt is het in ieder geval niet rond haar middel..Hey dat komt me bekend voor.Zo ging het op vakantie wel..als zij geen zin meer had in haar hoofdgerecht dan at ik het op..
Ik heb ook gewoon veel meer een vreetlust, dan een eetlust..![]()
En uiteindelijk loop ik dan altijd te klagen dat ik alsmaar dikker wordt...ik snap er niks vanHey dat komt me bekend voor.
Stiekem hopen dat je vriendin het eten niet op krijgt zodat je meer hebt.
De leef.

Beter gewoon altijd dik zijn, een procentje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.En uiteindelijk loop ik dan altijd te klagen dat ik alsmaar dikker wordt...ik snap er niks van
![]()
Dat roep ik nu al 1.5 week..elke keer al zitten we weer te vreten, snaaien en zuipen..Beter gewoon altijd dik zijn, een procentje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.

Dat roep ik nu al 1.5 week..elke keer al zitten we weer te vreten, snaaien en zuipen..![]()
"Ik ben Marvin..en ik ben aan het (dirty) bulken"

Mijn vriendin is het antwoord op de vraag of genen er toe doen en of er verschil in metabolisme bestaat..

Ik lees vaak dat mensen beweren dat er geen verschil in metabolisme bestaat maar zelf ben ik toch ook van de indruk dat er wel degelijk verschil is.
Mijn vrouw is slank gebouwd maar ze moet echt enorm opletten wat ze eet of er komt 'een zwembandje' bij. Een week niet opletten wat ze eet en ze mag weken haar best doen om het er weer af te krijgen, het is een voortdurende strijd voor haar
En geloof me, ze eet echt niet overdreven veel hoor...
Of dat een verschil in metabolisme is, of aanleg hebben om snel vet aan te zetten is dan denk ik eerder de vraag. De twee zijn uiteraard met elkaar verbonden, maar mijn vriendin heeft precies hetzelfde. Het onderhoud van sommige mensen ligt gewoon extreem laag. Dat is andersom ook zo, sommige gasten die minder wegen op een gelijk VP, moeten soms 5k kcal naar binnen werken om massa aan te zetten, waar een ander al snel vet zal aanzetten op 4k kcal. Er zijn genoeg variabelen die de exacte wetenschap niet zo gemakkelijk maken op dit onderwerp.
Waardeloos is dat, maar je doet er vooralsnog weinig aan. Behalve blijven opletten..Ik lees vaak dat mensen beweren dat er geen verschil in metabolisme bestaat maar zelf ben ik toch ook van de indruk dat er wel degelijk verschil is.
Mijn vrouw is slank gebouwd maar ze moet echt enorm opletten wat ze eet of er komt 'een zwembandje' bij. Een week niet opletten wat ze eet en ze mag weken haar best doen om het er weer af te krijgen, het is een voortdurende strijd voor haar
En geloof me, ze eet echt niet overdreven veel hoor...
True. Ik denk ook dat een grootverschil ook zit in eetlust en leptine niveaus.Of dat een verschil in metabolisme is, of aanleg hebben om snel vet aan te zetten is dan denk ik eerder de vraag. De twee zijn uiteraard met elkaar verbonden, maar mijn vriendin heeft precies hetzelfde. Het onderhoud van sommige mensen ligt gewoon extreem laag. Dat is andersom ook zo, sommige gasten die minder wegen op een gelijk VP, moeten soms 5k kcal naar binnen werken om massa aan te zetten, waar een ander al snel vet zal aanzetten op 4k kcal. Er zijn genoeg variabelen die de exacte wetenschap niet zo gemakkelijk maken op dit onderwerp.

Ja..eenmaal dik geweest ben je eigenlijk wel een beetje gedoemd! Daarom snap ik ook niet dat mensen zich in een bulk opvreten tot een vet varken met 20+ % vet. Die vetcellen zullen zich altijd vrij snel weer opvullen..Zou het te maken kunnen hebben met het verleden van de persoon in kwestie? Mijn vrouw was ooit redelijk zwaar (90kg) en is dan afgevallen naar 65kg (1m74).
Misschien dat die vetcellen actief blijven ofzo?
Ja..eenmaal dik geweest ben je eigenlijk wel een beetje gedoemd! Daarom snap ik ook niet dat mensen zich in een bulk opvreten tot een vet varken met 20+ % vet. Die vetcellen zullen zich altijd vrij snel weer opvullen..
Als ik me goed herinner is het aantal vetcellen bepaald bij je geboorte en kan je gedurende je puberteit nog cellen aanmaken. Eens je volwassen bent niet meer. En je vetcellen verdwijnen ook niet meer.
Ze krimpen wel, maar weg gaan doen ze niet. Tenzij je een liposuctie doet natuurlijk.