AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dus die cellen die je met een lipo laat weghalen worden ook nooit meer vervangen voor nieuwe? Ook niet als je GH gebruikt?

Ik dacht van niet. Tijdens je volwassenheid maak je geen nieuwe vetcellen meer aan. Geen idee hoe dat met GH zit.

"Ik ben Marvin..en ik ben aan het (dirty) bulken":marvin:

Ik keur het goed.

Wat betreft de discussie rondom metabolisme; Het is absoluut geen rocket science. Het feit dat jouw vriendin bijv. zo slank is, komt puur en alleen door het feit dat ze simpelweg flink onder onderhoud eet.

Uiteraard bestaan er verschillen in onderhoud onder mensen (en gender), maar verreweg het grootste verschil wordt bepaald door NEAT, hormonale verschillen die invloed hebben op honger, sport en ten slotte natuurlijk je omgeving..

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.683
Als ik me goed herinner is het aantal vetcellen bepaald bij je geboorte en kan je gedurende je puberteit nog cellen aanmaken. Eens je volwassen bent niet meer. En je vetcellen verdwijnen ook niet meer.
Ze krimpen wel, maar weg gaan doen ze niet. Tenzij je een liposuctie doet natuurlijk.
Dat zou mooi zijn. Dus als ik nu vreet vergroot ik alleen de cellen die er al zijn???

Dus die cellen die je met een lipo laat weghalen worden ook nooit meer vervangen voor nieuwe? Ook niet als je GH gebruikt?
Dat zou mooi zijn! Laat ik gelijk alles weghalen.. GH is weer een heel ander verhaal:o
Ik dacht van niet. Tijdens je volwassenheid maak je geen nieuwe vetcellen meer aan. Geen idee hoe dat met GH zit.

Ik keur het goed.

Wat betreft de discussie rondom metabolisme; Het is absoluut geen rocket science. Het feit dat jouw vriendin bijv. zo slank is, komt puur en alleen door het feit dat ze simpelweg flink onder onderhoud eet.

Uiteraard bestaan er verschillen in onderhoud onder mensen (en gender), maar verreweg het grootste verschil wordt bepaald door NEAT, hormonale verschillen die invloed hebben op honger, sport en ten slotte natuurlijk je omgeving..
In dukgedrukt mijn grootste probleem..

Aan de andere kant...wat verklaart dat jij zo motherfucking veel moet eten om aan te komen? Want je bent vast actief, maar niet 3000kcals meer actief dan ik...:o

De training van vanmiddag ging best ok..beetje zeurende bicep (rechts) dus ga nu direct de manueel bellen! De volgorde van de training ook veranderd, want er was het 1 en ander bezet..:o

Hams & Pull:
Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 10 (warmup)
15kg: 8 (top MMC:fire:), 8, 8 (1f.), 8 (1f. fik erin:fire:)

Best lekker zo als eerste oefening. Zeer goede MMC

Alt. Plate-loaded row:
25kg: 8
35kg: 8 (warmup)
45kg: 8 (zwaar:o), 8 (1f.), 6 (pff!), 7 (paused reps:fire:)

RDL:

60kg: 8
80kg: 8 (warmup)
110kg: 8 (moeizaam qua grip:o), 8 (matige MMC), 8 (explosief:fire:), 4+2 (rest-pause)

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
30kg: 12 (warmup)
45kg: 12 (best ok..), 12 (2f.), 12 (klote MMC:o)
35kg: 11 (alternate, sqeez & hold:fire:)

EZ-Preacher curl:
17.5kg: 12 (warmup)
27.5kg: 12 (geen last van bicep:thumbs:), 12 (t*ring!), 10 (pumped:fire:), 7 (op=op:fire::fire:)

Chest supported T-bar:
20kg: 12 (voelt zwaar???), 12 (sqeez & hold), 12 (fik erin:fire:)

Incline legraise:
Bw: 10, 10, 7 (t*ring!)

Decline crunch:
Bw: 15, 10 (prima zo..:o)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(niet slecht, niet goed..lekker verzaken op abs..:o)

Hoger NEAT, fietsen en misschien een verteringsysteem dat wat minder efficient werkt? :P

No offence, maar misschien toch wat vaker zware gewichten tillen, als je moeite hebt met 110 kg RDL qua grip.

Ik heb met je te doen Marvin! Voor mij is het vechten voor elk pondje dat ik wil groeien. Heb een teringhoog metabolisme. Eet 3850 KCal in weken dat ik geen cardio doe. Maar zou niet graag willen ruilen met iemand die makkelijker groeit, maar steeds moet oppassen dat ie niet te vettig wordt.

O

Hooooly de abs van je lief:bow2:

Is ze misschien actiever op het werk gedurende de dag, dat ze daarom zo lekker veel kan nassen? Of is het gewoon dat er bij haar wellicht niet (bijna) iedere dag gebak in de kantine staat:D

Is ze misschien actiever op het werk gedurende de dag, dat ze daarom zo lekker veel kan nassen? Of is het gewoon dat er bij haar wellicht niet (bijna) iedere dag gebak in de kantine staat:D

Ik denk dat marvin gewoon elke avond op ze rug ligt en haar het werk laat doen.

Dat laatste kan een factor van belang zijn :D

• #33.694
Erg fijn apparaat! Staat ook bij ons in de gym.
Heerlijk ding inderdaad!

Hoger NEAT, fietsen en misschien een verteringsysteem dat wat minder efficient werkt? :P

No offence, maar misschien toch wat vaker zware gewichten tillen, als je moeite hebt met 110 kg RDL qua grip.
Dat verteringssysteem is toch deel van je metabolisme? Ik had voor die RDL's al die rows gedaan en vergeet niet dat ik bijvoorbeeld die rows gecontrolleerd uitvoer (TUT enzo).

Idem voor de RDL's, die worden ook niet als een mong**l door de lucht gegooid..

Verder heb ik best prima onderarmen en zie ik werkelijk geen nut van zwaardere deads bijvoorbeeld:trollface:

Ik heb met je te doen Marvin! Voor mij is het vechten voor elk pondje dat ik wil groeien. Heb een teringhoog metabolisme. Eet 3850 KCal in weken dat ik geen cardio doe. Maar zou niet graag willen ruilen met iemand die makkelijker groeit, maar steeds moet oppassen dat ie niet te vettig wordt.
Precies..hier dus nog zo'n geval met een ecto metabolisme (en bouw waarschijnlijk)

Jij snapt het..

Ja heerlijk, je grip VOELEN falen! :heart:
Dat dus..

Hoe meer je het voelt, hoe beter het wordt:roflol:
Is met neuken ook zo..
:o

Die ze gister postte was nog gekker, maar nog niet eens haar beste..

Sinds kort is ze wel weer actiever op werk (nieuwe baan), en dat zie je dan ook direct. Ze wordt nog droger en kan nog meer eten. Op haar werk staat een snoeppot waar ze de hele dag uit kan snaaien en dat ook doet. Voor de rest bestaat haar eetpatroon uit witte bolletjes met kaas of salami, muesli repen, kinderbueno's en waar ze zin in heeft..:o

Ik weet zeker dat ze wat dat betreft wel een uitzonderlijke verbranding heeft hoor..haar rusthartslag is overigens ook wel wat hoger (wat ook een deel verklaard).

Ik denk dat marvin gewoon elke avond op ze rug ligt en haar het werk laat doen.
:roflol:

Maar ja..in 30 seconden verbrand zij ook niet zoveel toch..:rolleyes:
Dat laatste kan een factor van belang zijn :D
Mogelijk..maar ik zeg ook niet altijd ja op het gebak hier hè ;)

Enfin..gister spelletjesavond. Vooraf nacho's met verse guacamole en salsa..daarna 2 fajita's en als toetje een bakje aardbeienkwark met verse aardbeien..:meal:

Vanmorgen dus weer 83.7kg:roflol:

De planning voor vandaag! Kuiten skip ik even, want kom nu al zowat niet fatsoenlijk de trap op en af:o

Push + Quads:
Incline benchpress:
50kg: 10
60kg: 8
70kg: 6 (warmup)
80kg: 6x3

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (warmup)
160kg: 6
190kg (close stance): 2x6-8
220kg (normal stance): 2x6-8

Seated OHP:
40kg: 10 (warmup)
50kg: 6
60kg: 4x6-8

Leg extention:
42.5kg: 12 (warmup)
75kg: 4x6-8

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 3x8-15

Extra (fly’s, side raise, dippen)

En de voeding..

Voeding, woensdag 11-10-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 ~275g Opgebakken aardappels + 250g sperziebonen + 140g kalkoenfilet (~750kcals)

~1900kcals, E/K/V = 185g (39%) / 165g (34%) / 55g (26%)

Fitgirl hoor! Ik begrijp het fenomeen van haar verbranding dan ook niet helemaal.
En ik dacht dat jij gebak nooit oversloeg? Ze zetten het toch op je bureau als je in eerste instantie nee zegt :D

• #33.696
Fitgirl hoor! Ik begrijp het fenomeen van haar verbranding dan ook niet helemaal.
En ik dacht dat jij gebak nooit oversloeg? Ze zetten het toch op je bureau als je in eerste instantie nee zegt :D
Klopt:roflol: Maar als ik me heb voorgenomen even geen gebak te nemen..dan hou ik me daar ook aan..

Echter zit ik nog even niet in die flow..:roflol:

Zo heb ik zaterdag weer twee feestjes, vandaar dat ik berekend de hele week qua planning al lager zit..in de hoop dat mijn zwemband tegen zaterdagochtend wel weer een beetje leeg gelopen is:o

Klopt:roflol: Maar als ik me heb voorgenomen even geen gebak te nemen..dan hou ik me daar ook aan..

Echter zit ik nog even niet in die flow..:roflol:

Zo heb ik zaterdag weer twee feestjes, vandaar dat ik berekend de hele week qua planning al lager zit..in de hoop dat mijn zwemband tegen zaterdagochtend wel weer een beetje leeg gelopen is:o
Zolang je je T-shirt aanhoudt op dat feestje.... who cares?

• #33.699
Terug
Naar boven