Erg fijn apparaat! Staat ook bij ons in de gym.
Heerlijk ding inderdaad!
Hoger NEAT, fietsen en misschien een verteringsysteem dat wat minder efficient werkt?
No offence, maar misschien toch wat vaker zware gewichten tillen, als je moeite hebt met 110 kg RDL qua grip.
Dat verteringssysteem is toch deel van je metabolisme? Ik had voor die RDL's al die rows gedaan en vergeet niet dat ik bijvoorbeeld die rows gecontrolleerd uitvoer (TUT enzo).
Idem voor de RDL's, die worden ook niet als een mong**l door de lucht gegooid..
Verder heb ik best prima onderarmen en zie ik werkelijk geen nut van zwaardere deads bijvoorbeeld
Ik heb met je te doen Marvin! Voor mij is het vechten voor elk pondje dat ik wil groeien. Heb een teringhoog metabolisme. Eet 3850 KCal in weken dat ik geen cardio doe. Maar zou niet graag willen ruilen met iemand die makkelijker groeit, maar steeds moet oppassen dat ie niet te vettig wordt.
Precies..hier dus nog zo'n geval met een ecto metabolisme (en bouw waarschijnlijk)
Het gaat om de mmc!
Jij snapt het..
Ja heerlijk, je grip VOELEN falen!
Dat dus..
Hoe meer je het voelt, hoe beter het wordt
Is met neuken ook zo..
Hooooly de abs van je lief
Is ze misschien actiever op het werk gedurende de dag, dat ze daarom zo lekker veel kan nassen? Of is het gewoon dat er bij haar wellicht niet (bijna) iedere dag gebak in de kantine staat
Die ze gister postte was nog gekker, maar nog niet eens haar beste..
Sinds kort is ze wel weer actiever op werk (nieuwe baan), en dat zie je dan ook direct. Ze wordt nog droger en kan nog meer eten. Op haar werk staat een snoeppot waar ze de hele dag uit kan snaaien en dat ook doet. Voor de rest bestaat haar eetpatroon uit witte bolletjes met kaas of salami, muesli repen, kinderbueno's en waar ze zin in heeft..
Ik weet zeker dat ze wat dat betreft wel een uitzonderlijke verbranding heeft hoor..haar rusthartslag is overigens ook wel wat hoger (wat ook een deel verklaard).
Ik denk dat marvin gewoon elke avond op ze rug ligt en haar het werk laat doen.
Maar ja..in 30 seconden verbrand zij ook niet zoveel toch..
Dat laatste kan een factor van belang zijn
Mogelijk..maar ik zeg ook niet altijd ja op het gebak hier hè
Enfin..gister spelletjesavond. Vooraf nacho's met verse guacamole en salsa..daarna 2 fajita's en als toetje een bakje aardbeienkwark met verse aardbeien..
Vanmorgen dus weer 83.7kg
De planning voor vandaag! Kuiten skip ik even, want kom nu al zowat niet fatsoenlijk de trap op en af
Push + Quads:
Incline benchpress:
50kg: 10
60kg: 8
70kg: 6 (
warmup)
80kg: 6x3
Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (
warmup)
160kg: 6
190kg (close stance): 2x6-8