darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Rechts is overduidelijk de fap-arm...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat ik meestal redelijk shredded weg ga..en na 1a1.5 week verander in een vocht-/vet-bal

Dat ik meestal redelijk shredded weg ga..en na 1a1.5 week verander in een vocht-/vet-bal
![]()

Ok, ok..

Fixed.
Ok, ok..
Ik gebruik op dit moment geen AAS, HGH en T3..

Die held volg ik natuurlijk ook..die doet echt maximaal IIFYM'sIs zo’n instagram account niets voor jou:
Junkfoodaholic (@junkfoodstar) • Instagram photos and videos
Past wel perfect bij jou![]()
Is zo’n instagram account niets voor jou:
Junkfoodaholic (@junkfoodstar) • Instagram photos and videos
Past wel perfect bij jou![]()

Ik vraag me wel eens af of hij niet gewoon alleen de fotos maakt en het dan weggooit ofzo![]()
Zou je bijna denken hè..maar hij post ook verdacht weinig shape foto's..
Hmm, moet wel zeggen dat ik enkel eten posten wel enigzins verdacht vind. Verder werkt IIFYM's prima..zolang je geen wedstrijdatleet bent en ook dan komen sommige er mee weg. Echter komt er meestal dan wat gear bij kijken en scheelt het ook wel als je 15-20kg extra spiermassa hebt..Jaaa die volg ik, zalig account. Evenals Niki Devlin (@macrodad) • Instagram photos and videos
Of TheBeltsander (@the_beltsander) • Instagram photos and videos natuurlijk![]()

Lekker Marvinnen
Je weet wat je te doen staatEchter komt er meestal dan wat gear bij kijken en scheelt het ook wel als je 15-20kg extra spiermassa hebt..![]()

Powerlifter worden?

), 3 (MMC
), 3, 3 (hoppa
), 3, 3 (t*ring!
)
), 8, 8 (pff, niet verzwaren!
)
), 8 (pff!), 8 (fuaark!
)
)
), 5 (godver!), 5 (nipt
)
)
), 15 (4 met vuiten tegen elkaar..)
), 9 (1f.), 8 (1f. toe's out), 6+2 (rest-pause)
), 8 - 8 - 8 (fuaark
)
), 6 - 6- 6 (2f.
)
)
)Snap niks van je rating, als het slecht gaat geef je jezelf ook 3 aapjes. Dit was toch wel aardig zo alles bij elkaar?

Snap niks van je rating, als het slecht gaat geef je jezelf ook 3 aapjes. Dit was toch wel aardig zo alles bij elkaar?
Mwoah..voor mijn gevoel ging het toch niet zo super! Was niet heel sterk..it's all about the feels..