XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Weekend heb ik me redelijk aan m'n voeding kunnen houden al vind ik zelf! Wel had ik wat extra's verdiend dacht ik...zaterdagavond even een chocotaart gebakken en een lekker, maar klein stukje van genomen + na het eten 140g sorbetijs citroen. En gister een softijsje met minspekies nadat ik uit eten was geweest! Al met al goed gegeten vind ik zelf:D!

Vandaag is weer gewoon rug op maandag en ga jullie advies opvolgen en eens beginnen met de deadlift.

Rug en hamstrings
Deadlift: 2x15, 2x8, 1x6, 3x1 (hoop op 175 of 180kg)
Compound row: 3x8
Reverse grip pulldown: 3x8
Chin-up: 3x8

Dumbbell shrugs: 3x6-8
Apparaat misbruiken voor machine shrugs: 3x10-15

Seated leg curl: 3x10-12
Toepress: 6x12-15

Voeding:
6:45 65g cruesli + 150ml magere yoghurt + banaan, 200ml halfvolle melk + 30g Whey + visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (3 kipfilet (75g) en 1 pindakaas (15g) + 15g notenmix
10:45 225ml magere kwark + half blikje ananas + 15g notenmix + appel
12:30 4 boterhammen (3 kipfilet (75g) en 1 pindakaas (15g) + 15g notenmix + visolie
15:00 225ml magere kwark + half blikje ananas + 15g notenmix + appel
17:00 100ml halfvolle melk + 15g whey
17:30 avondeten
20:00 37g dextrojuice
20:30 200ml halfvolle melk + 35g whey + banaan + 10g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + visolie

Laatst bewerkt:
Wat is een compound row?

En je voeding: ik krijg al commentaar op een paar Haribo-snoepjes en wat poffertjes... :(

Ik zie geen hamstringwerk? :P Vooruit, DL misschien...

Wat is een compound row?

En je voeding: ik krijg al commentaar op een paar Haribo-snoepjes en wat poffertjes... :(
Compound row is een foute "Nautillus" row machine, maar vond het welleens leuk voor de afwisseling.

En wat betreft het gejunk: Haha, kan er ook niks aan doen:rolleyes::p

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Ik zie geen hamstringwerk? :P Vooruit, DL misschien...
Seated leg curl toegevoegd...en mijn DL blijft een combi tussen conventioneel en SLDL

Leg curls met één been, daar krijg je dikke hams van, ik verzeker je spierpijn tot volgende week :cool:

Ben ook je log aan het volgen.

Ik zie dat je erg van kipfilet houdt. Tip: neem is wat piri-piri saus op je kipfilet, vind ik erg lekker.

Succes vanavond ..... en die voeding, gaat lekker .. pff moet bij mij ook eens goed komen.

Hey, nice log ;) even een vraagje.. om de hoeveel weken verander jij ongeveer je trainingsschema 4/6/8 of langer?

thanks

6-8 weken ongeveer! Ik wil groeien maar train met name voor de lol. Na een aantal weken ben ik het zat, maar moet toegeven dat ik nu wel weer heel erg een 'fladder'schema heb. Wat ihoud dat ik enkel m'n lichaam heb gesplit en dat ik doen waar ik zin in heb ook qua reps. Deze week eens werken aan een nieuw schema! Denk dat ik ga voor 2 weken UB/LB en de andere twee weken een split van 4 dagen.

Maar goed even snel loggen want moet m'n kamer cleanen:P!

Rug en hams:
Deadlift (zonder deadstop vanaf een rek): 15x60kg, 15x80kg, 2x8x120kg , 2x6x150kg, 1x170kg, 1x180kg (PR), 1x190kg (FAIL!)
Compound row: 10x77kg, 10x84kg, 8x98kg (k*tapparaat!)
Chin-up: 3x8xbw+30kg assist
Reverse grip row: 3x8x70kg (soms kleine hipdrive)

Dumbbell shrugs: 12x30kg, 10x36kg, 2x8x40kg
Apparaat misbruiken voor machine shrugs: 3x15 (sqeezen!)

Seated leg curl: 3x10x50kg
Toepress: 6xvariabel

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Succes vanavond ..... en die voeding, gaat lekker .. pff moet bij mij ook eens goed komen.
Met jou komt het cker goed Mass:eek:

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ben ook je log aan het volgen.

Ik zie dat je erg van kipfilet houdt. Tip: neem is wat piri-piri saus op je kipfilet, vind ik erg lekker.
Welkom, maar het kipfilet broodbeleg he...:rolleyes:

yo bro,
deadlift zonder deadstop vanaf aan rek....raak je onderaan wel de grond aan of helemaal niet? wat je uitlegt over combi tussen conventioneel en SL herken ik wel, zie meer mensen dat doen. waarom doe je dat? stijfheid?

sowieso keiharde PR, netjes hoor :P

yo bro,
deadlift zonder deadstop vanaf aan rek....raak je onderaan wel de grond aan of helemaal niet? wat je uitlegt over combi tussen conventioneel en SL herken ik wel, zie meer mensen dat doen. waarom doe je dat? stijfheid?

sowieso keiharde PR, netjes hoor :P
Ik raak de grond net niet aan, dus eigenlijk geen officiele deadlift, doe hem ook met name voor onderrug. Door de combi van SL en conventioneel pak ik ook net even wat meer hams mee wat ik wel prettig vind..verder eigenlijk niet echt een duidelijke reden, behalve dat ik het mezelf zo heb aangeleerd..:p:D

Edit: Wel grappig trouwens, wordt overal herkend omdat ik bij popstars was!:D:D

haha genoeg reden toch :P

Netjes hoor die 180kg!
Soort van rackpulls zijn het dan toch??

Niet helemaal..pak hem van het rek, leg hem bijna op de grond..kom terug omhoog, neem even pauze en ga dan weer naar beneden..

nette deadlift man! en een PRtje weer :D Goed bezig!

Thanks gasten..helaas is ze niet verder:( We konden niet aanwezig zijn bij de vervolgrondes. En Popstars maar mailen dat ze veel kans maakte en dat ze echt moest komen, maar er was helaas al wat anders gepland:mad:

1) t*ring het is al een behoorlijk fail als je meedoet aan die b-keuze shit...

2) en dan ga je door en dan kan je niet ...........:roflol:

Uitmaken bro!

Mooie DL!!!!

1) t*ring het is al een behoorlijk fail als je meedoet aan die b-keuze shit...

2) en dan ga je door en dan kan je niet ...........:roflol:

Uitmaken bro!

Mooie DL!!!!
Alles natuurlijk om jezelf in de kijker te spelen van het NL publiek. Wil je echt bekend worden heb je namelijk een behoorlijk opstapje of geluk nodig..en nee ik ga het niet uitmaken..volgende talentenjacht beter;):o

Maar goed.....
Even snel m’n log bijwerken, want ga zo lekker even in het zonnetje zitten met m’n pauze! Want het is heerlijk weer buiten! Het is alweer superdude-dinsdag, wat gaat de tijd toch hard!

Borst, triceps en buik:
Incline dumbbellpress (60gr): 4x8
Incline dumbbellpress (45gr): 4x12
Vertical chest (iso borst machine): 3x8, 1x12

Tricep extention (incline): 5x6-8
Tricep pressdown: 3x8-12

+Abwork

Voeding dinsdag 08-09-2009:
6:45 150ml magere yoghurt + 30g Cruesli + banaan + multivitamine en visolie + 200ml halfvolle melk + 30g Whey
9:00 4 boterhammen ( 2kipfilet (60g), 2 pindakaas (30g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (30g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 4 boterhammen ( 2kipfilet (60g), 2 pindakaas (30g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda) + appel
15:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (30g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)+ appel
17:30 Avondeten
20:00 37.5g dextrojuice
20:45 200ml halfvolle melk + 30g Whey (85% eiwit) + 50g notenmix (pecan/amandel/pinda)
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Succes je eet flink man :)

Terug
Naar boven