XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

hé ik ken jou.
was jij niet bij popstars op TV? :P

• Topic Starter Topic Starter
Zo afgerond:D! Was niet 100% hardcore, maar heb een goede pomp in m'n tricep en borst! YEAH, Superdude style!

Borst, triceps en buik:
Incline dumbbellpress (60gr): 4x8x32kg
Incline dumbbellpress (45gr): 4x12x24kg
Vertical chest (iso borst machine): 10x71kg, 7x89kg, 8x77kg, 12x36kg (super slow!)

Tricep extention (incline): 15x20kg, 12x30kg, 12x34kg, 2x8x40kg
Tricep pressdown: normal: 10x32kg, reverse: 10x27kg, small (dropset): 2x50kg, 2x46kg, 2x41kg, 3x36kg

Swissball crunch: 3x15
Swissball roll: 3x10
Side machine crunch: 3x12x43kg

lekker hoor Br33zer

Voel je die swissball crunches nou goed? altijd al afgevraagd.

O oke, dan wordt het een skippybal jatten op de speelplaats van de plaatselijke basisschool :D!

Succes voor de rest met de trainingen, zal je af en toe komen bezoeken haha,

O oke, dan wordt het een skippybal jatten op de speelplaats van de plaatselijke basisschool :D!

Succes voor de rest met de trainingen, zal je af en toe komen bezoeken haha,

Af en toe in de aanbieding bij de Aldi / Lidl: ik heb er eentje die € 7,50 heeft gekost (en doet het ook prima om op te zitten achter m'n bureau)

ook eens 1 kopen!:D

Kun je namelijk ook leuk andere dingen op doen..

SQUEZZZZZZ....zou Dorian dat ook roepen bij swissball crunches??? :P

prima chest workout kerel.

kzie net dat stukje van je chick pas..goed dat ze door was, maar wel jammer dat jullie niet kunnen gaan ofzo. k moet ook zeggen dat ik t raar vind dat als je meedoet en je door bent, je dat niet kan tijdens het vervolg - daar zeg je toch wel het één en ander voor af of niet?

SQUEZZZZZZ....zou Dorian dat ook roepen bij swissball crunches??? :P

prima chest workout kerel.

kzie net dat stukje van je chick pas..goed dat ze door was, maar wel jammer dat jullie niet kunnen gaan ofzo. k moet ook zeggen dat ik t raar vind dat als je meedoet en je door bent, je dat niet kan tijdens het vervolg - daar zeg je toch wel het één en ander voor af of niet?
Dorian doet uiteraard ook swissballcrunches, samen met jay! Nee hoor j/k, heb niet altijd zin om buik met gewicht te pakken daar ik hem 3x per week pak.

Wat betreft Popstars. We wisten de datum van de vervolgrondes niet en het ander was echt belangrijker..

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Volgens mij weet jij al genoeg :p
Ik denk het, al heb ik er nog geen ervaring mee..:p:rolleyes:

Terug
Naar boven