- Waardering
- 1.339
Met een beetje lenige vriendin: aanrader!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even op mijn hyves gepleurdZO... tempo ligt hoog hier. En iets met een bal...?
Filmpje doet het nie meerIs weg...
Haha, dankje hoor! Geen vriendjes geworden?Nice! Heb ik eindelijk ook wat meegekregen van die audities...
Nice pics trouwens! Kon het niet laten om natuurlijk wat van je foto's op je Hyves te bekijken![]()
?
Jaja..en vanavond ben ik ook nog miljonair, want op mijn lot valt die 27.5miljoenen gisteravond/nacht was je nog eens op TV Marvin..
je wordt een eckte beroemdheid.

Jup, alleen vandaag ga ik het met benen in een gehoekte positie doen zodat het op seated calfraise lijkt.. we hebben geen kuiten apparaten hier..Toepress is toch gewoon kuitdruken op de legpress met gestrekte benen?

Hoe ziet het er uitff over die auditie he.
Wrd jullie gevraagd of jullie samen juichend om het hoekje wilde komen? Of kwam dat gewoon spontaan?
...

Dankje!Mooie vriendin heb je, mooie stem ook! Sorry effe offtopic, sue nieuwsgierig: krijgt ook zangles?
Hey dat is makkelijk: als je een crunch heeeeeeel veel maar 1 keer hoeft![]()
Ze heeft wel zangles gehad, momenteel niet meer...

Ook bedankt dwarven

Was cker bruut, maar denk dat ik ondanks de groepsdruk op DBB even niet over die 150kg heen ga...Damn die 150kg squat echt bruut. Ik was maandag al blij met mn 85kg squat pfff. Magoed ik train mn benen pas 2 maanden
Ik moest ook ff die hyves foto's checken trouwens( de BB poses uiteraard)