Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen weer Push & quads!Wel een goede stok achter de deur, maar nee..

Wel een cola-light vragen bij die burgers en frieten, anders wordt het te gek
--> Verrassend hoeveel 'dikkerds' dus echt cola light drinken bij burgers/frieten...

Zoals ik..Wel een cola-light vragen bij die burgers en frieten, anders wordt het te gek
--> Verrassend hoeveel 'dikkerds' dus echt cola light drinken bij burgers/frieten...
De Ultra's zijn IMO lekkerder dan de reguliere..
Ik vind het werkelijk zonde om 150-250kcals aan cola of iets te drinken. Als ik dan toch graag die kcals erin wil hebben vreet ik wel een extra hamburger of een ijsje..
Helemaal dit. Als kcal de beperkende factor is voor wat je op een dag / week naar binnen krijgt, dan 100x liever extra "eten" dan drinken. Sowieso, drinken kan je onbeperkt doen zolang het kcal vrij is, wat maar een kleine inlevering op smaak is, terwijl kcal vrij eten nog ontdekt moet worden. Als dat nou eens zou bestaan....
Mee eens. Vind light dranken niet eens zo heel anders smaken. Liever een light drank en extra te vretenZoals ik..
Ik vind het werkelijk zonde om 150-250kcals aan cola of iets te drinken. Als ik dan toch graag die kcals erin wil hebben vreet ik wel een extra hamburger of een ijsje..
.Aaawh wat lief

dit dus!Helemaal dit. Als kcal de beperkende factor is voor wat je op een dag / week naar binnen krijgt, dan 100x liever extra "eten" dan drinken. Sowieso, drinken kan je onbeperkt doen zolang het kcal vrij is, wat maar een kleine inlevering op smaak is, terwijl kcal vrij eten nog ontdekt moet worden. Als dat nou eens zou bestaan....
veeg me op

Dit dus..dat zou heaven zijn..smaakvolle light burgers en pizza's
*amen*Mee eens. Vind light dranken niet eens zo heel anders smaken. Liever een light drank en extra te vreten.
Pls, Marvin eet in deze vorm:
I feel u, leef op 2300 kcal