MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

The carbload is real! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.124
Dit dus..:exactly:

Maar hé

f3e67a38e8fa4f38dd502a423db4bc3c8b5fa1fec0b5fc9d6a7ad872ba3f36e7.jpg

De bulk is eindelijk officieel!!! :allright:

• #34.127
  • #34.130
Wel een cola-light vragen bij die burgers en frieten, anders wordt het te gek :P

--> Verrassend hoeveel 'dikkerds' dus echt cola light drinken bij burgers/frieten...
Zoals ik..

Ik vind het werkelijk zonde om 150-250kcals aan cola of iets te drinken. Als ik dan toch graag die kcals erin wil hebben vreet ik wel een extra hamburger of een ijsje..

De Ultra's zijn IMO lekkerder dan de reguliere..

Maar jij bent geen dikkerd Marvin :)

Laatst bewerkt:
Ik vind het werkelijk zonde om 150-250kcals aan cola of iets te drinken. Als ik dan toch graag die kcals erin wil hebben vreet ik wel een extra hamburger of een ijsje..

Helemaal dit. Als kcal de beperkende factor is voor wat je op een dag / week naar binnen krijgt, dan 100x liever extra "eten" dan drinken. Sowieso, drinken kan je onbeperkt doen zolang het kcal vrij is, wat maar een kleine inlevering op smaak is, terwijl kcal vrij eten nog ontdekt moet worden. Als dat nou eens zou bestaan....

Helemaal dit. Als kcal de beperkende factor is voor wat je op een dag / week naar binnen krijgt, dan 100x liever extra "eten" dan drinken. Sowieso, drinken kan je onbeperkt doen zolang het kcal vrij is, wat maar een kleine inlevering op smaak is, terwijl kcal vrij eten nog ontdekt moet worden. Als dat nou eens zou bestaan....
6f427fca93e61ce46f33b52d3c1c4c68.jpg

Zoals ik..

Mee eens. Vind light dranken niet eens zo heel anders smaken. Liever een light drank en extra te vreten:o.

• #34.136
Maar jij bent geen dikkerd Marvin :)
Aaawh wat lief:heart:
dit dus!

veeg me op :roflol:

Dit dus..dat zou heaven zijn..smaakvolle light burgers en pizza's
Mee eens. Vind light dranken niet eens zo heel anders smaken. Liever een light drank en extra te vreten:o.
*amen*

Terug
Naar boven