AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.143
Pls, Marvin eet in deze vorm:
Mega-Mac_h.png
De mega mac:marvin:

Hier krijg ik honger van.... Heel veel honger
Ik niet meer, net op de verjaardag een kilo M&M's, chips en taart op..

Ok, ok..en net thuis wat snoep..

#ikrekenhetgoed :marvin:
I feel u, leef op 2300 kcal:(

Marvins log is ook echt een afrader als je cut
:sad:
Als je nou gewoon die spuit er (weer) in steekt kan je meer eten:p
Precies:woot:

Door AAS kun je helaas niet meer eten:(. Heb nog wel dnp liggen:eyebrow:. Maar helaas doet je lichaam extra veel moeite als je te snel cut en wordt dat gecompenseerd met 24/7 gedachten over eten en binges van 8000+ kcal:roflol::roflol:
Toch zie en hoor ik om me heen toch andere dingen hoor..

Het is misschien (nog) niet wetenschappelijk aangetoont, maar naar mijn mening doet het blijkbaar wel iets met je metabolisme..

Toch zie en hoor ik om me heen toch andere dingen hoor..

Het is misschien (nog) niet wetenschappelijk aangetoont, maar naar mijn mening doet het blijkbaar wel iets met je metabolisme..
Ik heb er op gehoopt. Maar zelfs met test tren ace en mast moest ik goed onder m'n behoefte blijven:(. Het zal vast wel iets doen met je metabolisme, maar dat is te verwaarlozen. T3, clen en DNP deden het een heel stuk beter, maar daar kreeg ik altijd snel enorme honger van.

• #34.146
HELP!!! Ik kan niet stoppen..bijna geneigd de hele pot leeg te beuken..en daarna af te toppen met protein bars...

bijna...
Ik heb er op gehoopt. Maar zelfs met test tren ace en mast moest ik goed onder m'n behoefte blijven:(. Het zal vast wel iets doen met je metabolisme, maar dat is te verwaarlozen. T3, clen en DNP deden het een heel stuk beter, maar daar kreeg ik altijd snel enorme honger van.
Hmm..wisselende verhalen dus.

Het zal mogelijk bij de meeste een optelsom zijn van weinig cheaten (dus meer normaal eten), meer spiermassa (dus hoger rustmetabolisme) en nog harder/vaker trainen (= meer verbranding)..

Al met al kun je dus meer eten..

Hmm..wisselende verhalen dus.

Het zal mogelijk bij de meeste een optelsom zijn van weinig cheaten (dus meer normaal eten), meer spiermassa (dus hoger rustmetabolisme) en nog harder/vaker trainen (= meer verbranding)..

Al met al kun je dus meer eten..
Als je het zo bekijkt, dan wel ja:p. In de bulk kon ik 4000-4500 kcal eten omdat ik veel actiever was. Maar als ik cut werd ik een luie zak en kwam er helaas niet mee weg. In de bulk was het 1,5-2 uur trainen 4-5 x per week, in de cut vaak een uurtje of 3kwartier, 3-4 x per week. Ook was ik de rest van de dag lui. Die kleine dingetjes tellen aardig op samen.

• #34.148
Als je het zo bekijkt, dan wel ja:p. In de bulk kon ik 4000-4500 kcal eten omdat ik veel actiever was. Maar als ik cut werd ik een luie zak en kwam er helaas niet mee weg. In de bulk was het 1,5-2 uur trainen 4-5 x per week, in de cut vaak een uurtje of 3kwartier, 3-4 x per week. Ook was ik de rest van de dag lui. Die kleine dingetjes tellen aardig op samen.
Ik train eigenlijk alttijd 4-5 keer per week minimaal 75minuten..maar vaak langer:cheer: Echter buiten het trainen om ben ik ook redelijk lui..:o

Vanmorgen weer getraind! Lekker scoopje monster erin, dus ging als een raket!:haar:

Quads & push!
Hacksquat (hammerstrenght v-squat):
60kg: 10
90kg: 6
120kg: 12 (voeten wijd:thumbs:), 12 (normaal:fire:), 12 (smal:D), 12 (heerlijke reps & MMC:fire:)

Niet verzwaren ivm TUT & MMC..

Benchpress:
40kg: 10
60kg: 8
70kg: 6 (heerlijke MMC:fire:)
75kg: 12 (heerlijk:D), 10 (gruwelijke MMC:fire:), 6 (lange TUT..:o)
Dropset: 75kg-->60kg: 6, 6 (pumped:fire::fire:)

Smith calfraise:
130kg: 10
160kg: 8 (easy warmup)
200kg: 12 (hard!), 12 (2f.), 12 (2f.), 12 (3f.:fire:)

Kuiten zijn wel sterk..maar groeien ho maar!

Smith incline bench (45°):
40kg: 15 (TUT & MMC:fire:)
50kg: 8
60kg: 8 (explosief!), 8 (snoeihard!), 8 (sqeeez:fire:)
80kg: 5 (Deze TUT en MMC:bow:), 4.5 (5e rep ging ehm niet worden!), 4 (t*ring!:fire:)

Leg extention:
42.5kg: 12 (warmup)
70.5kg: 12 (fuaark!:fire:), 8+3 (korte pauze:fire:), 12, 9 (beuken!:fire:)
40kg: 27 (pompen of verzuipen..:fire:)

Single arm machine press (plate-loaded):
20kg: 8 (beetje zoeken naar MMC..)
30kg: 12, 12, 12 (matige MMC helaas..)

Plate-loaded chest press:
60kg: 12
80kg: 13+6+4 (rest-pause:fire:)

Tri-set: Pushdown - Reverse grip pushdown - CG pushdown:
10kg: 10 - 10 - 10 (lekker!:D)
12.5kg: 10 - 10 (fuaark!) - 10 (2f.)
15kg: 10 (TUT:fire:) - 10 (3f.) - 10 (4f.)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Lekker buiken op een goede pre- is altijd lekker(der))

En de tot nu toe geplande voeding..

Geplande voeding zaterdag 28-10-2017:
7:45 2 koppen koffie
8:30 25g whey delicious (XXL) + 15g rozijnen + vit D
Pre-workout: 1 scoop monster + 5g pumpblend
Intra-workout: 15g BCAA (Myprotein)
Post-workout: 15g BCAA (Myprotein)
11:30 50g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen
13:30 Broodje met boeren omelet (3 eieren) :meal: (525kcals: E/K/V: 31g / 48g / 23g)*
15:30 Proteinbar strawberry cheescake (QNT, 192kcals: E/K/V: 18g / 14.4g / 5.2g)
17:30 40g proteinpudding (XXL, 145kcals: E/K/V: 21g/ 15g / 0g)
19:30 225g rijst + 125g kipfilet + kerriesaus + ui + paprika (~750kcals)

2155kcals, E/K/V: 185g (35%) / 195g (36%) / 70g (29%)

*

Laatst bewerkt:
Lekkere training! En nette voeding gepland voor een zaterdag.. geen Marvin acties op de planning?:D:fries:

• #34.150
"Cheat pics incoming"

Is dit nou een bulk? :thinking:

• #34.153
  • #34.155
Kijk, er wordt gecompenseerd! En nu vandaag weer full r*tard of volgens schema? ;-)
r*tard...

Normaal gestart..maar heb vanmiddag een verjaardag (monchou taart & snaaaaacks:heart:) en dan daarna McD en vervolgens naar de bios (Jigsaw:heart:)

Geplande voeding zondag 29-10-2017:
7:00 2 koppen koffie
8:00 1 kop koffie
10:00 1 broodje (260kcals) + 110g rosbief + ei + 25g pindakaas + 2 koppen koffie + verse aardbei sinaasappelsap (~150g aardbeien + 1 sinaasappel) + multivit & vit D
12:00 30g whey delicious + 20g nightprotein (XXL)
14:30 1 kop koffie + monchou taart met batognekoek bodem:heart:
??
17:00 McD: ??
18:00 Bioscoop: medium :popcorn2:

Beter ga ik hier niet aan rekenen..:rolleyes: :marvin:

Ik keur het goed

r*tard...

Normaal gestart..maar heb vanmiddag een verjaardag (monchou taart & snaaaaacks:heart:) en dan daarna McD en vervolgens naar de bios (Jigsaw:heart:)

Geplande voeding zondag 29-10-2017:
7:00 2 koppen koffie
8:00 1 kop koffie
10:00 1 broodje (260kcals) + 110g rosbief + ei + 25g pindakaas + 2 koppen koffie + verse aardbei sinaasappelsap (~150g aardbeien + 1 sinaasappel) + multivit & vit D
12:00 30g whey delicious + 20g nightprotein (XXL)
14:30 1 kop koffie + monchou taart met batognekoek bodem:heart:
??
17:00 McD: ??
18:00 Bioscoop: medium :popcorn2:

Beter ga ik hier niet aan rekenen..:rolleyes: :marvin:

Verrek dat is een lekkere planning hehe.. vooral die batognekoekbodem!

12:00 30g whey delicious + 20g nightprotein (XXL) --> Waarom doe je deze eigenlijk samen..? om langere eiwitopname te hebben?

En Maccie... meeste hebben wel een standaard bestelling daar toch.. wat gaat hem worden dus? :mc:

• #34.158
:woot: #roadtopowerlifter

Verrek dat is een lekkere planning hehe.. vooral die batognekoekbodem!

12:00 30g whey delicious + 20g nightprotein (XXL) --> Waarom doe je deze eigenlijk samen..? om langere eiwitopname te hebben?
En Maccie... meeste hebben wel een standaard bestelling daar toch.. wat gaat hem worden dus?:mc:
Die nightprotein is inderdaad vanwege trage afgifte, maar ook voor iets langere verzadiging. Wanneer ik die twee beide blender met koud water en ijs wordt mijn shake net wat dikker.:thumbs:

Tja, normaliter heb ik wel een beetje een standaard bij de McD, maar het is nu een beetje afhankelijk van wat er allemaal te snaaien valt op de verjaardag ;). Ga ook direct door naar de bios en eet daar zowieso popcorn..en moet natuurlijk ook niet te gek doen..:rolleyes:

:woot: #roadtopowerlifter

Die nightprotein is inderdaad vanwege trage afgifte, maar ook voor iets langere verzadiging. Wanneer ik die twee beide blender met koud water en ijs wordt mijn shake net wat dikker.:thumbs:

Tja, normaliter heb ik wel een beetje een standaard bij de McD, maar het is nu een beetje afhankelijk van wat er allemaal te snaaien valt op de verjaardag ;). Ga ook direct door naar de bios en eet daar zowieso popcorn..en moet natuurlijk ook niet te gek doen..:rolleyes:

Ik heb die Night Potein ook, maar is niet echt mijn ding. Enorm dikke shake en schuimt als een gek, misschien tips?

Terug
Naar boven