Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Drink jij je koppen koffie ook altijd precies op de geplande tijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.182
Pauze, koffiepauze? :roflol:

Komt dat omdat je in het lab geen koffie mag drinken?

• #34.185
:roflol: geplande koffies.. :haha:

Bovenop die koffies drink je ook nog Monsters?

• #34.187
hihi beetje wel he :P

• #34.189
Paar espresso'tjes, daarna nog even lekker een blik monster naar binnen werken en na het werk nog even een pwo met 400mg cafeine naar binnen knallen:zuip: Ik denk zonder gedol dat ik best veel dagen heb dat ik 1gr cafeine per dag heb

:hahaha: stelletje junkies

Altijd van die kleine stukjes vlaai, geeft toch alleen maar zin in meer ?! :marvin:

Loop je dan niet te stuiteren met al die cafeïne?:o

#gewenning

• #34.196
Paar espresso'tjes, daarna nog even lekker een blik monster naar binnen werken en na het werk nog even een pwo met 400mg cafeine naar binnen knallen:zuip: Ik denk zonder gedol dat ik best veel dagen heb dat ik 1gr cafeine per dag heb
Die dagen zijn niet heel zeldzaam nee:o

Jup:woot:

Altijd van die kleine stukjes vlaai, geeft toch alleen maar zin in meer ?! :marvin:

Jawel..daarom ook een soort AYCE kruidnoten, chips en hapjes daarna ;)

Nog een stuk taart wilde mijn zusje niet geven, want er kwam nog meer visite:sad:
Loop je dan niet te stuiteren met al die cafeïne?:o
Soms wel..soms niet..

Maar bij de regel wordt ik er eerder moe van:o
Dit:exactly:
Vraag ik me ook af, ik loop soms nerveus als ik te snel teveel cafeïne naar binnen kiep... En dan hebben we het over pakweg 2 monsters binnen een uur...
Vergis je niet in 2 monsters in een uur (~300mg caffeine)..dat is wel even wat meer dan een paar espresso's/koffie's (koffie per kop ~90-175mg caffeine)

Als ik er zo over nadenk...ik zuip in de ochtend 5 bakken (extra sterke) koffie, 's-middags 1 blikje suikervrije energydrink (75mg per blikje) en 's-avonds thuis nog wel 2 bakken koffie (en als ik weer aan het trainen ben, gaat er ook nog wel een PWO'tje in). En ik heb echt helemaal helemaal helemaal helemaal helemaal nergens last van. Ben ook helemaal niet druk, of druk, ofzo....of hyper of druk. Zal wel die genoemde #gewenning zijn :shake::eek!:

Terug
Naar boven