040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over het algemeen wel..zijn pauze tijden.Drink jij je koppen koffie ook altijd precies op de geplande tijd?

Drugsverslaafde.Over het algemeen wel..zijn pauze tijden.
En start mijn dag niet zonder koffie![]()
Op het lab niet..achter mijn PC wel.Pauze, koffiepauze?
Komt dat omdat je in het lab geen koffie mag drinken?

Vandaag wel..geplande koffies..
Bovenop die koffies drink je ook nog Monsters?
Zo ben ik ooit ook koffie gaan drinken. Had op vakantie geen energy drink of iets..dan maar sloten koffie bij 45°C

Die dagen zijn niet heel zeldzaam neePaar espresso'tjes, daarna nog even lekker een blik monster naar binnen werken en na het werk nog even een pwo met 400mg cafeine naar binnen knallenIk denk zonder gedol dat ik best veel dagen heb dat ik 1gr cafeine per dag heb

Jup

Altijd van die kleine stukjes vlaai, geeft toch alleen maar zin in meer ?!![]()

Soms wel..soms niet..

Dit

Vergis je niet in 2 monsters in een uur (~300mg caffeine)..dat is wel even wat meer dan een paar espresso's/koffie's (koffie per kop ~90-175mg caffeine)Vraag ik me ook af, ik loop soms nerveus als ik te snel teveel cafeïne naar binnen kiep... En dan hebben we het over pakweg 2 monsters binnen een uur...
Nog een stuk taart wilde mijn zusje niet geven, want er kwam nog meer visite![]()

Ik word ook geen 80 hoor..
Ik zou trouwens helemaal op hol slaan bij die hoeveelheden cafeïne die jij ge(mis)bruikt.

Better you'll never know...