- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup..en vanmorgen nog afgevallen ook

Ja..sharing is caring..Je gaat naar de snackbar en je eet maar een halve portie friet?
Haal die buttplug is uit je aars

Waren echt goed te doen

Flexx is poppin'winny...

Voeding, vrijdag 10-11-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (Myprotein)
18:00 High protein pizza (muscle meat, ~600kcals)
19:30 fulfil protein bar (208kcals)
21:00 20g whey delicious + 30g nightprotein (XXL)
~1755kcals, E/K/V = 225g (48%) / 100g (22%) / 60g (30%)
Zit er bij koffie dan niet suiker, room en een Kasteeltje?Niet als commentaar hoor, maar just curious; waarom zet je je koppen koffie bij je voeding erbij? Die tellen toch niet mee in je calorieën...

Omdat deze gepland zijn. Als mensen zich afvragen hoe ik de ochtend overleef zonder eten...zo dusNiet als commentaar hoor, maar just curious; waarom zet je je koppen koffie bij je voeding erbij? Die tellen toch niet mee in je calorieën...

Lach maar...

Precies..maar als je die niet logt...dan tellen ze nietZit er bij koffie dan niet suiker, room en een Kasteeltje?![]()
Ik word de laatste tijd werkelijk door iedereen uitgenodigd om te komen trainen..als ik overal op inga ben ik voorlopig niet meer in mijn eigen gym..Ik ga happen.
Kom een keer gezellig trainen in Baarn dan maken we een foto zonder shirt. <3

Baarn is goed te doen hoor..
Ik word de laatste tijd werkelijk door iedereen uitgenodigd om te komen trainen..als ik overal op inga ben ik voorlopig niet meer in mijn eigen gym..
Ik wil vooral een keer aan die geile lokken van Marvin trekken

Hnnng!Ik wil vooral een keer aan die geile lokken van Marvin trekken
*nohomo*
Dat is zwaar genoeg voor mij...zal het met voldoende TUT & MMC doen..Oja en we zoeken nog iemand die onze gewichten mag opruimen

Oja en we zoeken nog iemand die onze gewichten mag opruimen
Ik word de laatste tijd werkelijk door iedereen uitgenodigd om te komen trainen..als ik overal op inga ben ik voorlopig niet meer in mijn eigen gym..