- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zodat die persoon in person kan checken met het personeel wat de mogelijkheden zijn?
Okay, ik wil het best organiseren, maar dan niet alleen en ik denk dat het handig is dat iemand participeert in de organisatie ervan die er regelmatig komt zodat die persoon in person kan checken met het personeel wat de mogelijkheden zijn?

Die zin moest ik even een paar keer lezen..
Persoon, in person, personeel.

ik kom niet heel vaak bij @FoxGym maar zijn in de weekenden tot 18:00 open dus kan gewoon getraind worden dan natuurlijk. is groot zat en genoeg powerlift equipment ook. en als er achteraf gegeten moet worden Shiki is wel echt een aanrader![]()

Ja is een mooie zin he, ik moest hem zelf ook een x extra lezen
Gaan we ook powerlifters uitnodigen ja?![]()

Jullie komen allemaal weg uit mijn oude regio... Schollevaarse schoffies waren we vroeger
5,00 is goed te doen voor een paar uurtjes lol, met vrinden onder elkaar :$
ik woon heel me leven al in schollevaar haha waar uit schollevaar kom je vandaan?

Haha ja maar jij bent iets van 10 jaar jonger geloof ik
Geboren en getogen in de Erven buurt.

ik woon al vanaf me 3e in de erven buurt haha kleine wereld![]()

Daar wisten wij vroeger wel raad mee
Hoewel ik volgens mij weer een jaar of 5 ouder dan jij ben.

Bedankt...zie voedings update..

Echt...?

Zo inderdaad!
klinkt leuk!
Durf je zelf niet te bellenOkay, ik wil het best organiseren, maar dan niet alleen en ik denk dat het handig is dat iemand participeert in de organisatie ervan die er regelmatig komt zodat die persoon in person kan checken met het personeel wat de mogelijkheden zijn?

Ja..

Welkom hier..wat zijn je doelen..
HahaDie zin moest ik even een paar keer lezen..
Persoon, in person, personeel.
Ik kom alleen eten...ik kom niet heel vaak bij @FoxGym maar zijn in de weekenden tot 18:00 open dus kan gewoon getraind worden dan natuurlijk. is groot zat en genoeg powerlift equipment ook. en als er achteraf gegeten moet worden Shiki is wel echt een aanrader![]()

Powerwie?Ja is een mooie zin he, ik moest hem zelf ook een x extra lezen
Gaan we ook powerlifters uitnodigen ja?![]()
Dat is niet duur1 afslag verder in Nwk
Nice! losse sessie is €5 geloof ik.
Jullie komen allemaal weg uit mijn oude regio... Schollevaarse schoffies waren we vroeger
5,00 is goed te doen voor een paar uurtjes lol, met vrinden onder elkaar :$

JAWEL!!
..ik woon heel me leven al in schollevaar haha waar uit schollevaar kom je vandaan?
Waar?Haha ja maar jij bent iets van 10 jaar jonger geloof ik
Geboren en getogen in de Erven buurt.
Haha..ouwe relschoppersDaar wisten wij vroeger wel raad mee
Hoewel ik volgens mij weer een jaar of 5 ouder dan jij ben.
ik woon al vanaf me 3e in de erven buurt haha kleine wereld![]()

Een schoffie was je dus..In mijn tijd waren er nog geen stalen hekken bij de garages etc. Toen konden we nog royaal hangen in de garages
Haha, tja vroegah![]()

), 12 (nice
), 10 (TUT
)
),
)
), 8 (2f.)
), 8 (MMC
), 8 (lekker!), 8 (2f.
)
), 15 (4f.
)