- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Vast wel... moesten je knieën naar achteren staan zou ik denken dat je kippepoten hebt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vast wel... moesten je knieën naar achteren staan zou ik denken dat je kippepoten hebt![]()

Je zal maar wat afvallen..
Haha.. Alpha as phuck

Try before you die!
Vast wel... moesten je knieën naar achteren staan zou ik denken dat je kippepoten hebt![]()

gelukkig maar!
Inn dit geval werkt nohomo zeggen niet meer denk

Dan zou ik het ook niet doen neeDan heb je geluk..of sta je er gewoon heel makkelijk in. Ik ben veel te ijdel om nu al mijn haar te verliezen bijvoorbeeld..
En tja, die relatie...ik ga trouwen volgend jaar. Lijkt me niet echt waard om te verkloten of wel?
. Als je al een tijdje getrouwd bent kun je het bijvoorbeeld best bespreken en afspraken maken. Iets als wanneer ze vindt dat je mentaal veranderd of een eikel wordt, dat je kapt.Dan zou ik het ook niet doen nee. Als je al een tijdje getrouwd bent kun je het bijvoorbeeld best bespreken en afspraken maken. Iets als wanneer ze vindt dat je mentaal veranderd of een eikel wordt, dat je kapt.

Dan zou ik het ook niet doen nee. Als je al een tijdje getrouwd bent kun je het bijvoorbeeld best bespreken en afspraken maken. Iets als wanneer ze vindt dat je mentaal veranderd of een eikel wordt, dat je kapt.
Mijn relatie is mede stukgelopen door AAS (tren) gebruik. Werd achterdochtig, jaloers en werd gewoon een naar persoon als het even niet goed liep. Dus gewoon lekker doen als je single bent, het is zeker geen kapotte relatie waard.

@Mr Gr33n deel jouw ervaringen hier nog eens een keer..........![]()
Tuurlijk niet, je bent dan toch iemand anders... Hoef je je ook niet meer aan de belofte van een ander te houden toch?Iedereen moet lekker voor zichzelf weten hoe hij of zij AAS-gebruik rechtvaardigt, maar op voorhand vraag ik me echt af of je ook daadwerkelijk stopt als vrouwlief je dat opdraagt.![]()

Als je maar genoeg ge-Marvine'd hebt ben je gewoon die liefe teddybeer waar ze altijd al mee wilde knuffelen.
Als je maar genoeg marvint hebt ben je gewoon die liefe teddybeer waar ze altijd al mee wilde knuffelen.
Ik marvin, jij marvint, wij hebben gemarvind*