040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goulash kroket is ook lekkerDe McKroket vond ik niet te eten, een aantal jaar geleden. Vandaar mijn respons, gelukkig verschillen smaken. Mosterd moet altijd! Over discrimineren gesproken, 2 jaar geleden de sate kroket ontdekt, yam, yam...
Beetje laat wel..
McChicken wissel ik ook weleens voor BigMac of Maestro burger
Ieder gerecht bij de Mac is een culinaire verkrachting.![]()

Daar denken een hoop 5-jarigen anders over!Ieder gerecht bij de Mac is een culinaire verkrachting.![]()

He, mijn post over de ranzige patat van Maccie was het laatste bericht!O wow @Sanca gewoon een backup van een week geleden![]()

Flexcuseer.O wow @Sanca gewoon een backup van een week geleden![]()
En weer iets geleerd en verbeterd voor de toekomst begreep ik uit de notificatie.

De voeding tot nu toe vandaag...
Voeding zondag 26-11-2017:
8:00 2 koppen koffie + 2 caps grenade thermo detonator
9:00 1 kop koffie
11:45 1 bruin triangel broodje + 100g fricandeau + 1 ei + 1 beschuit met jam + 1 kop koffie + 2 caps grenade thermo detonator
14:00 45g havermout + 20g whey isolaat (XXL) + 10g caseine (Dymatize) + 10g rozijnen
15:30 45g havermout + 20g whey isolaat (XXL) + 10g caseine (Dymatize) + 10g rozijnen
16:00-?? Borrel & hapjes bij oma van mijn vriendin..
En vanmorgen nog een uurtje strafcardio gedaan..
Strafcardio, (snel)wandelen:
55min / 6km / ~400kcals

.Bij Grenade.. try out pakket besteld

Arthur maakt zowieso zieke foto's! Was weer een prima dag inderdaadArthur maakt wel toffe foto's de laatste tijd. Zag er weer uit als een geslaagde dag!
We kregen er twee.. strawberry celebration en milk chocolate peanut crunch..Welke smaken crunchy bars had je genomen? ik heb van het weekend die strawberry celebration op, niet normaal lekker![]()
Tja..definieer fatsoenlijk..En, hoe was dat nou zo'n fatsoenlijke borst training?

Prima voer voor een maandag rel lijkt me zo. Verder gaf Benjamin aan dat ik makkelijk 100kg kon wegen op mijn lengte..![]()