- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Mwoah...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoah...
...net na de oliebollen die nog over zijn...
Hue hue..Abs op een skinny fat dude tellen toch niet, dat weet je toch![]()

Precies!
Oliebollen
20 in 15 minuten

Kan geregeld worden...Zie ik hier een nieuwe DBB forum challenge ontstaan?
Zie ik hier een nieuwe DBB forum challenge ontstaan?
You’re all going down...

.
Hij is geemigreerd naar Limburg.
Dit!

Dat zijn de betere challenges..Zie ik hier een nieuwe DBB forum challenge ontstaan?

O no we don't
Dit

Nope..verhuisd naar Limburg..
Sanca jij bent mijn favoriete Sanca van de hele werold![]()

geemigreerd
Zo voelt het wel inderdaad!Dat moet ik ook wel toegeven, van alle Sanca's die ik ken, is hij de meest sympatieke!Sanca jij bent mijn favoriete Sanca van de hele werold![]()

Maar hoe kunnen we dit concreet maken ? Ik denk niet dat iemand zit te wachten op filmpjes van +15 minuten of zo

Maar hoe kunnen we dit concreet maken ? Ik denk niet dat iemand zit te wachten op filmpjes van +15 minuten of zo
Om ter snelst 10 wegvreten ? Of een x-aantal gram om het eerlijker te houden ?

Dat moet ik ook wel toegeven, van alle Sanca's die ik ken, is hij de meest sympatieke!![]()
Dat laatste is een idee..Maar hoe kunnen we dit concreet maken ? Ik denk niet dat iemand zit te wachten op filmpjes van +15 minuten of zo
Om ter snelst 10 wegvreten ? Of een x-aantal gram om het eerlijker te houden ?
Nog beter.. 1 stuk ~75g?Wie het snelst 750 gram oliebollen kan eten. Heb net even snel het gemiddelde gewicht opgezocht, ik ben sws ook in!![]()
Ik denk ongeveer 10.Heb nog nooit een foto of video ofzo gepost, maar hieraan doe ik zeker mee! Hoeveel oliebollen is dat ongeveer 750 gram?
Ps: @Sanca beste forum challenge tot nu toe![]()
)
), 8
)
)
)
)
)
)
)
)
), 10 (langere TUT
)