- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om ter snelst 10 wegvreten ? Of een x-aantal gram om het eerlijker te houden ?

Ik zou zoiets doen. Er vanuit gaande dat 1 oliebol ong 100 gram is: Wie er het snelste 500 gram weg kan eten.
![]()
Geen transvetten lol![]()

Met 500 gram kom ik niet aan mn dagelijkse calorieën![]()

Wel mooi 28 gram eiwit.Ik zou zoiets doen. Er vanuit gaande dat 1 oliebol ong 100 gram is: Wie er het snelste 500 gram weg kan eten.
![]()
Nee, was kortsluiting in een schakelkast op zijn werk geloof ik. Gevalletje nalatigheid...Dat was niet best van je pa zeg. Was dat een frituurpan incident?
Dat dus...
Haha...1 kilootje is zo wegEn kilootje oliebollen doen dan maar? Ik die alles voor die gains hoor![]()

Herkenbaar...Chocolade koekjes, milka koekjes, loempia's, sushi,pizza. Het was inderdaad snack weekend hahaha.
#healthy dusIk zou zoiets doen. Er vanuit gaande dat 1 oliebol ong 100 gram is: Wie er het snelste 500 gram weg kan eten.
![]()
Met 500 gram kom ik niet aan mn dagelijkse calorieën![]()
Paar shakes ernaast voor de eiwitten..
en ik?Precies..zijn gewoon protein balls, aldus Body&fitshopWel mooi 28 gram eiwit.
Ik zie een nieuwe contest aankomen

te eten en daarna nog wat kleins thuis, maar gezien de weersvoorspellingen kan het ook wat anders worden
Qua geplande voeding dus maar wat compenseren..voor gister en voor wat komen gaat

Whahahaha
Correct..ieder jaar weerAls Marvin met oud en nieuw niet uitkijkt met de oliebollen verandert hij er in ééntje![]()

), 12 (controlled reps
), 12 (pittig..)
), 5 (top
)
)
), 12 (lekker!
), 12 (nice!)
), 6+3 (laatste 3 met twee armen tegelijk
)
), 3, 3, 3 (top
)
)
)
)

(tevreden, en goede feels!)
)
)Bird dog.

Moet eerlijk bekennen dat ik die thuis af en toe al doe..tijdens het koken ofzo

Niet...Hoe kan iemand met, naar eigen zeggen een monsterlijke eetlust, overleven op zulk voedsel...?!

Top, kan prima overal ingepast worden, als je ze maar doetMoet eerlijk bekennen dat ik die thuis af en toe al doe..tijdens het koken ofzo![]()
Top, kan prima overal ingepast worden, als je ze maar doet#proud

#kutheup #powerliftingshredded