XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vraagje: Waarom moeten sommige van die anabolen mannetjes altijd van die grom geluiden maken bij oefeningen (zoals dumbelrows etc..):roflol::roflol:
Ik doe dit ook hoor :rolleyes:
Ben ik nu niet meer natty en ook irritant?

De voeding tot nu toe..

Voeding tweede kerstdag 2017:
9:00 1 kop koffie
10:00 1 bruin broodje + 2 ei + pindakaas + beschuit met jam + 2 koppen koffie + multivit & vit D
Pre-workout: 1 scoop Assault
Intra-workout: 14g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:00 50g haverout + 30g whey iso (XXL) + 10g rozijnen
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
??
18:30 Gourmetten tot ik dood neerval

E/K/V: in ieder geval genoeg protein:o

Dit dus:roflol:
Dat je nog de moeite neemt dit te noteren vind ik wel mooi.

Ik zorg gewoon dat ik genoeg vlees eet savonds en waar ik niet genoeg eet neem ik een dikke scoop whey. Vandaag laatste dag though

Heel wat gemist zeg. Lekker wezen vreten ouwe. :eatmeat::eating:

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.629
2 kg zwaarder in een dag is zoveel vocht dat je het binnen een paar dagen weer kwijt bent.
Dit..
Ik heb me net maar even laten gaan bij een AYCE restaurant hier...1.400 kcals aan garnalen, broccoli en zalm weg zitten tikken :roflol::eating:
Broccoli??? Bij een AYCE?

Ik eet bij AYCE brunches vaak al 1400kcals aan donuts en slagroomsoesjes..:roflol:

Was ook enigzins blij dat mijn vriendin gister moest werken, want anders had ik daadwerkelijk een dergelijke brunch gehad (bij van der Valk ofzo)

Ik doe dit ook hoor :rolleyes:
Ben ik nu niet meer natty en ook irritant?

Dat je nog de moeite neemt dit te noteren vind ik wel mooi.
Ik zorg gewoon dat ik genoeg vlees eet savonds en waar ik niet genoeg eet neem ik een dikke scoop whey. Vandaag laatste dag though
Irritant wel.. ;)

Met de eiwitten zat het wel goed. Had niks te doen, dus waarom zou ik het niet loggen:roflol:
Kap nou eens met kcals tellen met kerst man.
Dit..:roflol:
Ik vind het knap hoor. Hoe tel je ze uberhaupt?
1400 kcals met ayce. Pas op dat het niet te gek wordt he :o
:roflol:
Dat was voor mijn doen (tegenwoordig) echt veel eten! ;)
:sad:
1400kcal aan broccoli, garnalen en zalm is best wel flink eten hoor.
met zalm en garnalen schiet het aardig op hoor..

1400kcals aan broccoli daarentegen..:o
Daarom...zat ook nog lang vol :eating: :roflol:
Snap ik..
Heel wat gemist zeg. Lekker wezen vreten ouwe. :eatmeat::eating:
Precies...zoals het hoort!

...echter...niet goed genoeg mijn best gedaan blijkbaar!

Weging & meting 27-12-2017:
Gewicht: 81.9kg (-2.1kg t.o.v gister...)
Taille: 76.5cm (+0.5cm t.o.v gister)

Hoe dan??

Nu weer soort van back on track! Legday vandaag en lekker compenseren:marvin:

Legs & abs 2:
(Hack)squat:

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (warmup)
130kg: 6
165kg (close stance): 3x10-15
215kg (normal stance): 3x5-6

GM:
45kg: 8 (warmup)
55kg: 3x8-15

Calf raise machine:
45kg: 8
65kg: 6 (warmup)
75kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 10 (warmup)
13.75-15kg: 3x10-15

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 3x10-15

Ab-work+extra:

En de voeding..

Voeding, woensdag 27-12-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
11:30 11m&m's (mini zakje, dus kcals tellen niet)
Pre-workout: 1 scoop 50 Calibre (Grenade)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + 2 mandarijnen
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1900kcals, E/K/V = 190g (40%) / 180g (38%) / 50g (22%)

Laatst bewerkt:
Pff - 2.1 kg in 1 dag.

Hoe prepareer jij trouwens je kipfilet, rijst en spinazie maaltijden? :)

Ik was 2.8kg zwaarder in 3 dagen, dus de schade viel hier nog wel mee denk ik. Ik heb echt niet mijn voeding geteld met de kerst en compenseren doe ik niet aan :D

Ik eet bij AYCE brunches vaak al 1400kcals aan donuts en slagroomsoesjes..:roflol:

Ik heb het toetjesbuffet gelaten voor wat het is...Lag spekkoek, soesjes, chocoladefontein, donuts, de hele teringbende drool: :treuren:

Heb wel 2x vers fruit (AnAnaS, aardbeien en druiven) gehaald...

Ik vind het knap hoor. Hoe tel je ze uberhaupt?

Ik hou ze (denk ik redelijk) nauwkeurig bij in MyFitnesspal. Ik log eigenlijk alles en als ik het niet kan vinden/scannen, neem ik de gemiddelde (Generic) uit de lijst...

met zalm en garnalen schiet het aardig op hoor..

1400kcals aan broccoli daarentegen..:o

Heb maar zo'n 100gr zalm op denk ik en zeker 400/500gr garnalen :roflol: Je kunt bij deze AYCE ook wokgerechten laten maken en daar zat dus de broccoli bij. Heb zelfs de bijbehorende zwarte bonensaus gelogd...Zo kwam ik aan die 1.400kcals. Ach het maakt ook allemaal niet zo veel uit. Dit werkt voor mij en ik heb genoeg gegeten hoor. Voor mijn gevoel niets gemist :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.636
Garnalen zijn maar een 100kcals per 100gr... zalm tot daar toe met 230kcal ofzo...
Hmm..dat is toch een kilo garnalen..

Nieuwe challenge @Sanca

(ik doe niet mee..smerige zooi)
Ik snap er niks van..
Hoe prepareer jij trouwens je kipfilet, rijst en spinazie maaltijden? :)
Haha..dit is niet de eerste keer dat ik deze vraag krijg..maar goed:

Ik prep altijd op zondagmorgen:

Snij mijn kipfilet (1500g) op vrijdagavond in niet te kleine stukken (~3-4cm blokjes) en marineer deze met 3 eetlepels conimex wokolie en kipkruiden (liefst Silvo). Soms voeg ik nog ketjap manis of bijvoorbeeld sambal toe ter variatie. Deze bak plaats ik dan in de koelkast tot zondagmorgen.

Op zondag morgen verdeel ik de diepvries spinazie blokjes in de bakjes*

Ondertussen zet ik de schaal kipfilet in de oven bij 175°C voor 40-60minuten (tussentijds omscheppen)

Daarna kook ik mijn basmati rijst, waar ik per 100g ongekookte rijst ~5-7g kurkuma poeder aan toe voeg. Als de rijst gaar is giet ik deze af en spoel deze nog 2a3 keer na met koud water (en dus weer afgieten). Dit laatste zorgt ervoor dat de rijst niet plakt.

Aan het eind voeg ik de kip er aan toe en sluit ik de bakjes..:rolleyes:

De bakjes van maandag t/m woensdag gaan dan de koelkast in en donderdag, vrijdag en eventueel zaterdag in de vriezer. De bakjes uit de vriezer haal ik er 1 a 2 dagen van te voren uit.

Ik warm de bakjes op mijn werk op in de magnetron.

* Sindskort de wokmix verde van Musclemeat ontdekt en die is echt goud! Daar ga ik nu af en toe mijn spinazie mee vervangen.

Ik was 2.8kg zwaarder in 3 dagen, dus de schade viel hier nog wel mee denk ik. Ik heb echt niet mijn voeding geteld met de kerst en compenseren doe ik niet aan :D
Valt goed mee dan en dan ook nog eens een groot deel vocht:thumbs:

Ik heb het toetjesbuffet gelaten voor wat het is...Lag spekkoek, soesjes, chocoladefontein, donuts, de hele teringbende drool: :treuren:

Heb wel 2x vers fruit (AnAnaS, aardbeien en druiven) gehaald...

Ik hou ze (denk ik redelijk) nauwkeurig bij in MyFitnesspal. Ik log eigenlijk alles en als ik het niet kan vinden/scannen, neem ik de gemiddelde (Generic) uit de lijst...

Heb maar zo'n 100gr zalm op denk ik en zeker 400/500gr garnalen :roflol: Je kunt bij deze AYCE ook wokgerechten laten maken en daar zat dus de broccoli bij. Heb zelfs de bijbehorende zwarte bonensaus gelogd...Zo kwam ik aan die 1.400kcals. Ach het maakt ook allemaal niet zo veel uit. Dit werkt voor mij en ik heb genoeg gegeten hoor. Voor mijn gevoel niets gemist :D
Dat laatste is het meest belangrijk:thumbs:

Dat gevoel zou ik wel hebben wanneer ik mezelf zou beperken bij iets dergelijks..

1400kcal is een voorgerecht voor mij.
Dikke!:windup:

Terug
Naar boven