XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ja je zegt toch ook cola zero, dat betekend niet dat er geen cola in zit maar zero is van zero sugar.

ik drink zero cola .. smerige meuk
Dit idd, ik hou het ook op zero cola en niet op cola zero. Sinds ik resoluut ben gestopt met frisdrank heb ik veel minder zin in suiker en alles lijkt veel zoeter. Meeste dingen lust ik gewoon niet meer omdat ze zo zoet zijn.

Dit idd, ik hou het ook op zero cola en niet op cola zero. Sinds ik resoluut ben gestopt met frisdrank heb ik veel minder zin in suiker en alles lijkt veel zoeter. Meeste dingen lust ik gewoon niet meer omdat ze zo zoet zijn.
Best grappig hoe je jezelf kan conditioneren op dat gebied. Maar als ik gisteren die dokter bij Jinek moest geloven dan is dik worden puur genetics:o

Best grappig hoe je jezelf kan conditioneren op dat gebied. Maar als ik gisteren die dokter bij Jinek moest geloven dan is dik worden puur genetics:o
Wanneer ik dit hoor:
sometimes-i-think-i-want-to-kill-myself-quote-1.jpg

Ik ben ook gek op die zero energy drankjes, met mijn studie geleerd dat er trouwens niets mis mee is, je moet er alleen geen liters van wegzuipen. Heeft veel overeenkomsten met een pre workout. Monster is mij wel even te duur tho ahaha

Ik drink elke dag een blik. Ongeveer 1euro voor een halve liter. Dat is misschien wel duur maar aan de andere kant nog steeds veel goedkoper dan Red bull :D

Terug
Naar boven