- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Laat voor mij de witte bonen maar weg, ik haat witte bonen...Laat die paddestoelen maar weg! Ik haat paddestoelen..![]()

Geen training, waarom dan
?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat voor mij de witte bonen maar weg, ik haat witte bonen...Laat die paddestoelen maar weg! Ik haat paddestoelen..![]()

?
Ik vind witte bonen heerlijk..in tomatensaus dan. Ik lust dat zelfs koud.Laat voor mij de witte bonen maar weg, ik haat witte bonen...
Geen training, waarom dan ?

Dan mag jij de champignonsIk heb toch ook liever champignons, dan witte bonen in tomatensaus
Maar ieder z'n ding gelukkig...![]()

, dank je! 
Nee, waarom de monster energy ultra als je niet gaat trainen.
Je moet ergens een oppepper hebben als je zo weinig eet toch?Nee, waarom de monster energy ultra als je niet gaat trainen.

Da's toch gewoon suiker en crap toegevoegd.Je moet ergens een oppepper hebben als je zo weinig eet toch?![]()

Omdat: lekkerNee, waarom de monster energy ultra als je niet gaat trainen.

En dit..Je moet ergens een oppepper hebben als je zo weinig eet toch?![]()
geen suiker..zijn zero

You're welcome!
NIET!
Smerige zooi is het. Je tandvlees trekt zich terug tot achter je oren als je die mierzoete hartklepgierende rommel drinkt.Marvin kennende ... Crap .. Dat wel uiteraarddat is al die energie dranken zooi
Geen suiker he
Marvin kennende ... Crap .. Dat wel uiteraarddat is al die energie dranken zooi
Smaken verschillen..ook qua dranken blijkbaarNIET!
Smerige zooi is het. Je tandvlees trekt zich terug tot achter je oren als je die mierzoete hartklepgierende rommel drinkt.

Smerige zooi is het. Je tandvlees trekt zich terug tot achter je oren als je die mierzoete hartklepgierende rommel drinkt.

. True tho.Zero energyIk ben ook gek op die zero energy drankjes, met mijn studie geleerd dat er trouwens niets mis mee is, je moet er alleen geen liters van wegzuipen. Heeft veel overeenkomsten met een pre workout. Monster is mij wel even te duur tho ahaha

Water bedoelt ie