MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Een uur wachten op een kilo gehakt is natuurlijk wat te lang

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.003
Een uur wachten op een kilo gehakt is natuurlijk wat te lang
Klopt! was wel langer inmiddels. Laatste mini meal (kip met spinazie) was om 15:30uur..burger pas 18:15uur..:roflol:

Achteraf gezien had ik mijn maaginhoud beter kunnen sparen:o

• #36.006
Als het een cheese and bacon burger was geweest, was het vast gelukt :p

Rijstwafels... gadver. Jij leeft weer in een rot wereld :)

Echnie...Wat @wovano hieronder zegt is volstrekt waar en zo tik ik er ook wel eens een stuk of wat achter elkaar weg. Laag in calorieën en met 3 plakken kip of kalkoen prima te nassen. Met pindakaas (en honing) ook errug goed weg te krijgen! :eating:

Best lekker hoor rijstwafels. Ik eet vaak de goedkoopste en dan met 3-4 plakken van de goedkoopste kalkoenfilet van AH erop.

Dit... :thumbup:

Rijst wafel met pindakaas is de shit. :meal:

Met pindakaas en Nutella (alleen voor strongmen) is helemaal hemels. drool:

Jij mag in het vervolg al mijn piepschuim verpakkingsmateriaal hebben. Kun je er lekker wat pindakaas opsmeren... :D

Meng de shit met pindakaas, chocopasta en honing en je hebt heerlijke tussendoortjes... :D

upload_2018-1-16_14-25-34.png

• #36.016
Echnie...Wat @wovano hieronder zegt is volstrekt waar en zo tik ik er ook wel eens een stuk of wat achter elkaar weg. Laag in calorieën en met 3 plakken kip of kalkoen prima te nassen. Met pindakaas (en honing) ook errug goed weg te krijgen! :eating:

Dit... :thumbup:
Vind ik ook hoor!

Echter zonder beleg....snap niet dat er mensen zijn die dat voor hun lol eten...

:roflol:
Rijst wafel met pindakaas is de shit. :meal:

Met pindakaas en Nutella (alleen voor strongmen) is helemaal hemels. drool:
Snickers rijstwafel!
:D:D
Jij mag in het vervolg al mijn piepschuim verpakkingsmateriaal hebben. Kun je er lekker wat pindakaas opsmeren... :D
Denk dat het dan best lekker is..:rolleyes:
Nutella smeert toch niet makkelijk op pindakaas ?
Kan prima hoor..je moet alleen niet je mes terug de pot(ten) in duwen..
Meng de shit met pindakaas, chocopasta en honing en je hebt heerlijke tussendoortjes... :D

upload_2018-1-16_14-25-34.png
Ehm..zijn dit niet gewoon pindarotsjes?

En we zitten hier op een bodybuilding forum hè...het is de bedoeling dat we gezond eten!!

:roflol:

Terug
Naar boven