Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.441
Gefeliciteerd, enjoy your day!

Thanks all:marvin:

Voel me super jarig zo:cheer:
Congrats..!

Je bent blessure vrij en er staat een (vrije) bank in de sportschool. Wat is dan in ...naam de meerwaarde van deze oefening voor je..?

Als je dan toch tijd en energie over hebt, doe dan een decline bench of dip.
Ik snap je gedachte gang, maar kan niet anders zeggen dan: probeer het eens. Het is een oprecht lekkere 'sort of' isolatie oefening..na de benches (voldoende volume) lijkt het me geen probleem deze partial te doen..

Stretchen doe ik daarna wel weer met de cable fly's:thumb:

Is ook geen probleem, gewoon doen als je het leuk vindt.
Ik ken ‘m, maar vind het verspilde energie ;)

Nou gefeliciteerd! Dat wordt weer een crapload aan strafcardio om al die taartjes er weer af te werken! :birthday:

Ook hier nog even feliciteerd he! :D Enjoy the day! :hb::birthday:

Allereerst gefeliciteerd Marvin. Een extra taartje en toetje voor jou. :marvin::marvin::marvin:

Waarom zoveel methoden uitproberen en niet wat langer het zelfde aanhouden.
Imo is teveel switchen ook niet goed.
Het zijn er niet zoveel hoor. Misschien twee per jaar uitgeprobeerd, maar we zijn er al een vier jaar mee bezig.
Dus de hoeveelheid is relatief laag als je het in de tijd bekijkt.

Veel switchen heb je helemaal gelijk in. Overigens switch ik wel in het volgen van bv Neil Hill en Joe Bennet. Maar hun techniek en methodiek is in basis hetzelfde.
Ze leggen enkel de nadruk op iets anders. En zoveel verschillende methodieken zijn er niet, toch! ;)

Gevonden...

Calorieën per gram eiwit

"
- Start with 1000 calories from protein (250 grams).
- Protein is converted into glucose (gluconeogenesis) at a 57% efficiency rate.
- So 1000 calories (250 grams) from protein is converted into 570 calories (142.5 grams) worth of glucose.
- 300 calories burnt during digestion due to the thermic effect of food.
- 190 (33% of 570) calories burnt during the conversion process, the cost of gluconeogenesis is 33% of the energy content of the produced glucose.

Digesting and converting 1000 calories from protein into glucose requires 490 calories while only yielding 570 calories. You burn 490 calories to produce 570 calories worth of glucose, an 80 net calorie gain after starting with 1000 calories (8% energy efficiency rating, 0.32 is 8% of 4, this is how we arrive at 0.32 net calories per gram of protein).
"

Even ter info: Kelei is geen domme 'jongen

Daar heb je ook wel weer een punt! ..
Dit heb ik al een keer ergens gelezen inderdaad. Thanks btw. :thumbs:
Dit is ook weer persoonlijk natuurlijk de een is boven gemiddeld en de ander onder gemiddeld.

Er weerd niet gesproken over Keto..Ik ervaar zelf wel een beetje hetzelfde als Ron. Wanneer ik mijn kcals gelijk hou, en mijn eiwitten verhoog en koolhydraten verlaag zie ik er ook beter uit..ook op de langere termijn.

Het zal me niet verbazen als ik 50g carbs wissel voor 50g eiwit, dat ik afval..
Ja dit dus. Het is gewoon klote om te constateren dat dit zo is. KHD bouwt spieren en proteine voed ze. Maar om dan gelijk vet te gainen is gewoon rete vervelend.
Tenzij je oldschool aan het bulken bent. :engel:

Laatst bewerkt:
Hè, gelukkig. Het is slechts een vergissing...;)

Als je een teveel aan eiwitten consumeert (bij zelfbenoemde bodybuilders vaak het geval) wordt het overschot aan eiwitten ook omgezet in glucose en bij een overschot hiervan wordt dit opgeslagen als lichaamsvet.

Hou overigens ook rekening met de ‘specifiek dynamische werking’..!

Gefeliciteerd. Maar al die insta stories kunnen echt niet :roflol: Net alsof je twaalf bent geworden en gefeliciteerd wilt worden :emo:

Het kan nog net, nog van harte gefeliciteerd!!

1430481534131.jpg

Gefeliciteerd, dat je deze taartgains goed gaat gebruiken

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #36.454
Is ook geen probleem, gewoon doen als je het leuk vindt.
Ik ken ‘m, maar vind het verspilde energie ;)
Precies! Ik vind hem persoonlijk erg lekker!

Nou gefeliciteerd! Dat wordt weer een crapload aan strafcardio om al die taartjes er weer af te werken! :birthday:
Strafcardio?
Ook hier nog even feliciteerd he! :D Enjoy the day! :hb::birthday:
Thanks!!
Allereerst gefeliciteerd Marvin. Een extra taartje en toetje voor jou. :marvin::marvin::marvin:

Het zijn er niet zoveel hoor. Misschien twee per jaar uitgeprobeerd, maar we zijn er al een vier jaar mee bezig.
Dus de hoeveelheid is relatief laag als je het in de tijd bekijkt.

Veel switchen heb je helemaal gelijk in. Overigens switch ik wel in het volgen van bv Neil Hill en Joe Bennet. Maar hun techniek en methodiek is in basis hetzelfde.
Ze leggen enkel de nadruk op iets anders. En zoveel verschillende methodieken zijn er niet, toch! ;)

Dit heb ik al een keer ergens gelezen inderdaad. Thanks btw. :thumbs:
Dit is ook weer persoonlijk natuurlijk de een is boven gemiddeld en de ander onder gemiddeld.

Ja dit dus. Het is gewoon klote om te constateren dat dit zo is. KHD bouwt spieren en proteine voed ze. Maar om dan gelijk vet te gainen is gewoon rete vervelend.
Tenzij je oldschool aan het bulken bent. :engel:
Thanks voor de verjaardagswensen en levendige iscussie hier..
Haha..I see it..
Te kort door de bocht zeker. :roflol: :roflol:

Ohhh hahaha moet andersom zijn ook nog.
Proteine bouwt en khd voed ze (in de vorm van vullen glycogeen)
Precies ;)
Hè, gelukkig. Het is slechts een vergissing...;)

Als je een teveel aan eiwitten consumeert (bij zelfbenoemde bodybuilders vaak het geval) wordt het overschot aan eiwitten ook omgezet in glucose en bij een overschot hiervan wordt dit opgeslagen als lichaamsvet.

Hou overigens ook rekening met de ‘specifiek dynamische werking’..!
Dat is waar..echter is het tot zeker niveau wel gunstiger om je eiwitten te verhogen ten ongunste van koolhydraten..
Tekort aan KHD zorgt voor verstoring van het brein.
Dat zowieso..:roflol:
Gefeliciteerd. Maar al die insta stories kunnen echt niet :roflol: Net alsof je twaalf bent geworden en gefeliciteerd wilt worden :emo:
Haha..ik ben ook net een klein kind..
Het kan nog net, nog van harte gefeliciteerd!!

1430481534131.jpg
Haha..precies dat..

Gefeliciteerd, dat je deze taartgains goed gaat gebruiken
Ik hoop het!!:woot:

Nog beter zelfs ? ?
De wereld en vnml dit land herbergt al zulke goed gelukte exemplaren
U zijt Den shizzl
Gap!!
:roflol:

Aardig gainenzondertrainen afglopen twee dagen..:marvin:

Meting & weging 30-01-2018:
Gewicht: 83.7kg (+1.4kg t.o.v vorige week)
Taille: 75.0cm (gelijk gebleven..)

En de planning voor vandaag..legday..terwijl ik nog spierpijn heb als een idioot:o

Legs & abs 1:
Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):

60kg:
80kg:
100kg:
110kg

SLDL/RDL:
60kg: 8
90kg: 4x6-8

Leg extention (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 normal):
33kg: 10
40kg:
40kg:
33kg:

Lying leg curl (plate-loaded. gewicht/kant):
10kg: 12 (warmup)
12.5-15kg: 3x12-15

Smith calfraise:
130kg: 10 (warmup)
170kg: 8
180kg: 4x8-15

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
60kg: 3x8-12

Abs & extra:
?

En de voeding..

Voeding, dinsdag 30-01-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g hotblood (Scitec)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Spelletjesavond, Avondeten (~850kcals)

~2000kcals, E/K/V = 190g (38%) / 185g (37%) / 55g (25%)

Laatst bewerkt:
...en dan eerst een zak jamin snoep voordat je gaat deadliften. :D

Jamin snoep en deadlifts is de nieuwe whisky and deadlifts :marvin:

En anders maken we er gewoon een zak Jamin snoep en high-rep wide high stance 45 degree leg presses van. Zal Marvin vast beter bevallen.

En anders maken we er gewoon een zak Jamin snoep en high-rep wide high stance 45 degree leg presses van. Zal Marvin vast beter bevallen.
Een PL'er mag deze uitspraken niet doen. Maar kom, je bent een beginner dus het is je vergeven, je mag nog in de PL-sectie blijven posten.

Terug
Naar boven