- Waardering
- 18.834
Mensen bashen op hun gewicht terwijl je zelf ook ecto weights lift.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen bashen op hun gewicht terwijl je zelf ook ecto weights lift.

Jouw squat pr is 110kg en je zat aan de AASMensen bashen op hun gewicht terwijl je zelf ook ecto weights lift.![]()
![]()

Nee en nee?
Ik maakte de zelfde fout, maar het waren echt SL DLs bij mijOmdat ik die twee altijd door elkaar haal.
Denk dat het SLDL's zijn..

Tja, daar gaan we al, volgens mij was een belangrijk onderscheid dat je bij SL DL je benen redelijk rechthoudt en veel meer in de hamstrings hangt en ik raak de grond ook niet, en de RDL meer buigen in de knieen en heupen (heup extensie dus glute actie). Dus de meerdere definities klopt welEr gelden meerdere defenities van SLDL en RDL, sommigen zijn van mening dat een bij een RDL de barbell strak langs/tegen je benen moet glijden en dat bij een SLDL de barbell zich iets voor je benen mag bevinden, anderen houden het simpelweg alleen bij het volgdende. Een RDL start je in gestrekte houding, je laat de barbell zakken en zonder dat de barbell de grond aanraakt kom je weer omhoog. Een SLDL is echt een deadlift met start en stop beneden, met het gewicht op de grond, en je voert de DL uit met zo goed als gestrekte benen.

Wat is er mis met 85kg squats..je red zelf net 100kg..
Met juiste uitvoering is dat een prima squat..
Dit!Mensen bashen op hun gewicht terwijl je zelf ook ecto weights lift.![]()
![]()
Wat?
Aah..toch niet..
Huh

Vermoed ook dat het SLDL is een geen RDLIk maakte de zelfde fout, maar het waren echt SL DLs bij mij![]()
Hmm, nu ben ik nog meer in de war..Er gelden meerdere defenities van SLDL en RDL, sommigen zijn van mening dat een bij een RDL de barbell strak langs/tegen je benen moet glijden en dat bij een SLDL de barbell zich iets voor je benen mag bevinden, anderen houden het simpelweg alleen bij het volgdende. Een RDL start je in gestrekte houding, je laat de barbell zakken en zonder dat de barbell de grond aanraakt kom je weer omhoog. Een SLDL is echt een deadlift met start en stop beneden, met het gewicht op de grond, en je voert de DL uit met zo goed als gestrekte benen.
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar is dit zo een oefening waar we het allemaal niet weten, misschien kan een echte expert ons helpen. @GeenEiwittenVoorJe18Bent kom er maar in..Tja, daar gaan we al, volgens mij was een belangrijk onderscheid dat je bij SL DL je benen redelijk rechthoudt en veel meer in de hamstrings hangt en ik raak de grond ook niet, en de RDL meer buigen in de knieen en heupen (heup extensie dus glute actie). Dus de meerdere definities klopt wel![]()

13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
spinazie!Waarom houden jullie je tegenwoordig niet meer aan de traditie dat vrijdag reldag is? Alles loopt hier door elkaar en ik voel me er heel ongemakkelijk bij.
Ja, ja..we gaan gains maken..
Waarom houden jullie je tegenwoordig niet meer aan de traditie dat vrijdag reldag is? Alles loopt hier door elkaar en ik voel me er heel ongemakkelijk bij.

Superpowers vandaag denk!Whahaha

Nice tryWat is er mis met 85kg squats..je red zelf net 100kg..

)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(best een lekkere workout!)Gister al Daim taart* op bij spelletjes avond..welk nu ik het er toch over heb..fucking lekker is!!