AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Training ziet er goed uit.
Smith calve flink zwaar ook.

Throwback shape 2017 ook goed.
Kan eigenlijk ook goed zijn dat je tegen je max zit en is voor zover ik zie redelijk in verhouding. Sta je er weer zo bij deze zomer?

Sorry @Skatermarvin, maar ik moet deze er toch even ingooien...

upload_2018-1-28_10-5-59.png

:hahaha::hahaha: Heerlijk, roid agressie... Gelukkig word je van Clen niet zo :angstig::D

En je fysiek nu? Die vind ik echt wel knap, met jouw levensstijl. Dat mag ook gezegd worden :thumb: Ik weet zeker dat ik nooit zo droog zal worden.

:hahaha::hahaha: Heerlijk, roid agressie... Gelukkig word je van Clen niet zo :angstig::D

En je fysiek nu? Die vind ik echt wel knap, met jouw levensstijl. Dat mag ook gezegd worden :thumb: Ik weet zeker dat ik nooit zo droog zal worden.
Het levende bewijs van het cal-in/cal-out principe :D

Dat gaat niet voor iedereen op. Als je verbranding en je hormonale huishouding in balans is zal dit principe goed werken.
Bij mij gaat dit gewoon niet op. Als mijn KHD te hoog is t.o.v. de rest, dus bij gelijke kcals wordt ik vetter.
IIFYM werkt bij mij niet. Paleo werkt voor mij in de reset (eerste 10 dagen van overgang energie uit khd naar vet) van dit principe maar ik moet dan daarna zeer secuur mijn vet-inname monitoren.

Dat gaat niet voor iedereen op. Als je verbranding en je hormonale huishouding in balans is zal dit principe goed werken.
Bij mij gaat dit gewoon niet op. Als mijn KHD te hoog is t.o.v. de rest, dus bij gelijke kcals wordt ik vetter.
IIFYM werkt bij mij niet. Paleo werkt voor mij in de reset (eerste 10 dagen van overgang energie uit khd naar vet) van dit principe maar ik moet dan daarna zeer secuur mijn vet-inname monitoren.

Dus kcal in vs kcal out werkt niet bij jou?

• Like
Waarderingen: Vonk
objects-0077.png

hoezo zou je lichaam bij paleo je energie uit iets anders halen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.412
beentjes weer goed aangepakt :)
yes..zweette me dood!!

En dan tegen mij zeggen dat ik niet zoveel moet doen. :roflol::roflol:
Haha..schouders en benen zijn wel twee verschillende dingen..
Training ziet er goed uit.
Smith calve flink zwaar ook.

Throwback shape 2017 ook goed.
Kan eigenlijk ook goed zijn dat je tegen je max zit en is voor zover ik zie redelijk in verhouding. Sta je er weer zo bij deze zomer?
haha..pas op welke discussie je hier start. Hoop toch ieder jaar wel ergens te pieken met een dergelijke shape..echter lang vasthouden is lastig voor een vreetzak als ik..

Hij is slechts 25 jaar jonger...;)

Met een testosteron niveau die reikt tot aan de sterren...:D
Toch heb ik ook niet het idee een enorm hoge test level te hebben..

...die 25 jaar jonger klopt wel

Thanks voor het compliment. Toch denk ik dat het uiteindelijk voor iedereen mogelijk is om zo droog te worden..

Wat betreft die reactie...wat een raar ventje was/ben ik toch ook:o
:woot:
Hmm..kan het me bijna niet voorstellen..maar hé, niet iedereen is en functioneert hetzelfde.
Als je zelf maar weer wat werkt
I see what you did there

I see what you did there :rolleyes:
Volgens zijn mama is hij een heel speciale jongen :dunno:
Don't we all want to be a special snowflake
Maakt dat mij dan een heel "speciaal meisje":roflol: :D kon het niet laten. :o
ja

Jij bent werkelijk de uitzondering die de regel bevestigt :D
maar waarom zou Ron dan geen uitzondering kunnen zijn?

hoezo zou je lichaam bij paleo je energie uit iets anders halen?
Misschien heet het dan anders. Maar je zet je lichaam om van energie khd dominant naar energie vet dominant.
Daar heeft je lijf ongeveer 10-14 dagen voor nodig. In die dagen val je redelijk veel af. (in verhouding wel te verstaan)

Uhhhh nee. als ik op 2500kcal onderhoud zit en ik ga onder deze kcals zitten dan val ik af.
Maar als ik de verhouding E/K/V hoog op de Khd heb staan dan kom ik in vet% aan op diezelfde 2500kcals.
Mijn verhouding 45/30/25 werkt het beste om in vet% evenwichtig te blijven. Zet ik mijn verhouding naar de veel gebruikte 40/40/20 dan moet ik 20% onder mijn onderhoud gaan zitten.
Hieruit concludeer ik dat mijn verbranding en hormoonhuishouding een optater krijgt van te hoge verhouding khd.
Dit is overigens na ongeveer 4 jaar ervaring met een strickte voedingsschema.

Marvin sorry ik kaap je topic.

• #36.414
Misschien heet het dan anders. Maar je zet je lichaam om van energie khd dominant naar energie vet dominant.
Daar heeft je lijf ongeveer 10-14 dagen voor nodig. In die dagen val je redelijk veel af. (in verhouding wel te verstaan)

Uhhhh nee. als ik op 2500kcal onderhoud zit en ik ga onder deze kcals zitten dan val ik af.
Maar als ik de verhouding E/K/V hoog op de Khd heb staan dan kom ik in vet% aan op diezelfde 2500kcals.
Mijn verhouding 45/30/25 werkt het beste om in vet% evenwichtig te blijven. Zet ik mijn verhouding naar de veel gebruikte 40/40/20 dan moet ik 20% onder mijn onderhoud gaan zitten.
Hieruit concludeer ik dat mijn verbranding en hormoonhuishouding een optater krijgt van te hoge verhouding khd.
Dit is overigens na ongeveer 4 jaar ervaring met een strickte voedingsschema.

Marvin sorry ik kaap je topic.
Geen probleem Ron. Houdt het levendig hier.

Weet je zeker dat het vet is? En niet enorme vochtretentie door carbs? Dat laatste kan ik me wat meer voorstellen. Hoewel ik het ander niet uitsluit.

Kelei op bodybuilding.com heeft hier weleens wat over geschreven. Het kwam er op neer dat eiwitten netto veel minder kcals bevatten dan de bekende 4kcals/g. Dit zou daartoe ook verklaren waarom afvallen zo lekker gaat op lower carb en higher protein..

Zal morgen eens zoeken of ik de bron kan vinden

Geen probleem Ron. Houdt het levendig hier.

Weet je zeker dat het vet is? En niet enorme vochtretentie door carbs? Dat laatste kan ik me wat meer voorstellen. Hoewel ik het ander niet uitsluit.

Kelei op bodybuilding.com heeft hier weleens wat over geschreven. Het kwam er op neer dat eiwitten netto veel minder kcals bevatten dan de bekende 4kcals/g. Dit zou daartoe ook verklaren waarom afvallen zo lekker gaat op lower carb en higher protein..

Zal morgen eens zoeken of ik de bron kan vinden
Altijd interessant om te lezen.
Ik ben al langer op zoek naar "hoe werkt mijn lijf", zelfs Ray heeft moeite om mij goed te begeleiden. :p
Dus zijn we al een hele tijd bezig met allerlei methodes maar te testen. Ook zo met trainingsmethodieken.

Ik ben al langer op zoek naar "hoe werkt mijn lijf", zelfs Ray heeft moeite om mij goed te begeleiden. :p
Dus zijn we al een hele tijd bezig met allerlei methodes maar te testen. Ook zo met trainingsmethodieken.

Waarom zoveel methoden uitproberen en niet wat langer het zelfde aanhouden.
Imo is teveel switchen ook niet goed.

• #36.417
Gevonden...

Calorieën per gram eiwit

"
- Start with 1000 calories from protein (250 grams).
- Protein is converted into glucose (gluconeogenesis) at a 57% efficiency rate.
- So 1000 calories (250 grams) from protein is converted into 570 calories (142.5 grams) worth of glucose.
- 300 calories burnt during digestion due to the thermic effect of food.
- 190 (33% of 570) calories burnt during the conversion process, the cost of gluconeogenesis is 33% of the energy content of the produced glucose.

Digesting and converting 1000 calories from protein into glucose requires 490 calories while only yielding 570 calories. You burn 490 calories to produce 570 calories worth of glucose, an 80 net calorie gain after starting with 1000 calories (8% energy efficiency rating, 0.32 is 8% of 4, this is how we arrive at 0.32 net calories per gram of protein).
"

Even ter info: Kelei is geen domme 'jongen

Waarom zoveel methoden uitproberen en niet wat langer het zelfde aanhouden.
Imo is teveel switchen ook niet goed.
Daar heb je ook wel weer een punt!

About yesterday..mijn verjaardag gevierd, maar vooraf wel even getraind...en gewogen en gemeten:roflol:

Meting & weging 28-01-2018:
Gewicht: 81.1kg
Taille: 74.0cm

En de training..beetje aanrommelen met een trainingsmaat. Niet echt lekker qua flow & feels met rug..

Pull:
V-handle pulldown:

40kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
47kg: 15 (lekker:D)
54kg: 12 (top!), 12 (sqeez:fire:),10 (pumped..)

Hier ging het nog goed qua MMC..

Wide grip cable row:
33kg: 12 (mwoah..)
40kg: 12 (kut MMC:o), 12 (lekker wel..)

Single arm cable row ss Rope straight arm pulldown:
21kg: 10 (sqeez & hold:fire:) ss 12.5kg: 20 (mèèèh)
24.5kg: 10 (matige MMC..) ss 15kg: 20 (ook matig..)
24.5kg: 10 (2f. huh, wat is dit nu weer..) ss 12.5kg: 18 (kut MMC:o)

Matrix pulldown (alternate. plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 10 (prima MMC:D)
35kg: 10 (top:D)
40kg: 10, 10 (wel ok:o)

In superset met gecontrolleerd machine shrugs

Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 12, 12, 12, 12 (prima:fire":)

Preacher curl (ez-bar):
17.5kg; 10, 10, 10, 10 (prima MMC & pomp:fire:)

In superset met..

Dumbel curl (alternate):
5kg: 10
6kg: 10
7kg: 10
8kg: 10
9kg: 10
8kg: 10
7kg: 10
6kg: 10
5kg: 10 (pump up the volume:fire:)

Op deze manier en in superset is zelfs 5kg klote aan het eind:roflol:)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (eigenlijk 2.5 apekop, door matige rug MMC op een aantal oefeningen..:o)

En de 'voeding'

Voeding zondag 28-01-2018:
7:45 2 koppen koffie
8:15 1 kop koffie + 20g rozijnen
Pre-worout: 235U (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
11:00 1 pistolet met filet american + ei + 110g rosbief + kop koffie
12:30 25g whey delicious (XXL)
14:00 Stuk banoffee taart + mini stukje stroopwafeltaart + 2 koppen koffie
15:00 stuk stroopwafel taart
16:00-18:00 beetje popcorn, wat frituursnacks & saus
18:30 Stuk monchou taart + stroopwafeltaart
19:15 Patatje oorlog + kipsate
20:00 Stuk of 10 snoepstaven

Supergezond dit allemaal..:marvin:

Meting & weging 29-01-2018:
Gewicht: 82.7kg (gains in a day, +1.6kg)
Taille: 75.0cm (nog meer gains! +1.0cm)

Full of shit!:toilet:

Planning voor vandaag post ik straks..

Nog gefeliciteerd vreetzakkie :thumbs:

Goeie training, goeie verjaardaggains :D

Congrats nog!

• #36.420
Terug
Naar boven