- Waardering
- 896
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan tegen mij zeggen dat ik niet zoveel moet doen.

Heerlijk, roid agressie... Gelukkig word je van Clen niet zo 

Het levende bewijs van het cal-in/cal-out principeSorry @Skatermarvin, maar ik moet deze er toch even ingooien...
![]()
En je fysiek nu? Die vind ik echt wel knap, met jouw levensstijl. Dat mag ook gezegd wordenIk weet zeker dat ik nooit zo droog zal worden.

Dat gaat niet voor iedereen op. Als je verbranding en je hormonale huishouding in balans is zal dit principe goed werken.
Dat gaat niet voor iedereen op. Als je verbranding en je hormonale huishouding in balans is zal dit principe goed werken.
Bij mij gaat dit gewoon niet op. Als mijn KHD te hoog is t.o.v. de rest, dus bij gelijke kcals wordt ik vetter.
IIFYM werkt bij mij niet. Paleo werkt voor mij in de reset (eerste 10 dagen van overgang energie uit khd naar vet) van dit principe maar ik moet dan daarna zeer secuur mijn vet-inname monitoren.
Volgens zijn mama is hij een heel speciale jongen

Maakt dat mij dan een heel "speciaal meisje"
kon het niet laten. 
Jij bent werkelijk de uitzondering die de regel bevestigtMaakt dat mij dan een heel "speciaal meisje"![]()
kon het niet laten.
![]()

Bij mij gaat dit gewoon niet op. Als mijn KHD te hoog is t.o.v. de rest, dus bij gelijke kcals wordt ik vetter.
IIFYM werkt bij mij niet. Paleo werkt voor mij in de reset (eerste 10 dagen van overgang energie uit khd naar vet) van dit principe maar ik moet dan daarna zeer secuur mijn vet-inname monitoren.
yes..zweette me dood!!
Haha..schouders en benen zijn wel twee verschillende dingen..En dan tegen mij zeggen dat ik niet zoveel moet doen.![]()
haha..pas op welke discussie je hier start. Hoop toch ieder jaar wel ergens te pieken met een dergelijke shape..echter lang vasthouden is lastig voor een vreetzak als ik..Training ziet er goed uit.
Smith calve flink zwaar ook.
Throwback shape 2017 ook goed.
Kan eigenlijk ook goed zijn dat je tegen je max zit en is voor zover ik zie redelijk in verhouding. Sta je er weer zo bij deze zomer?
Toch heb ik ook niet het idee een enorm hoge test level te hebben..Hij is slechts 25 jaar jonger...
Met een testosteron niveau die reikt tot aan de sterren...![]()
Thanks voor het compliment. Toch denk ik dat het uiteindelijk voor iedereen mogelijk is om zo droog te worden..Sorry @Skatermarvin, maar ik moet deze er toch even ingooien...
![]()
En je fysiek nu? Die vind ik echt wel knap, met jouw levensstijl. Dat mag ook gezegd wordenIk weet zeker dat ik nooit zo droog zal worden.

Hmm..kan het me bijna niet voorstellen..maar hé, niet iedereen is en functioneert hetzelfde.Dat gaat niet voor iedereen op. Als je verbranding en je hormonale huishouding in balans is zal dit principe goed werken.
I see what you did there
I see what you did there

Don't we all want to be a special snowflake
jaMaakt dat mij dan een heel "speciaal meisje"![]()
kon het niet laten.
![]()
maar waarom zou Ron dan geen uitzondering kunnen zijn?Jij bent werkelijk de uitzondering die de regel bevestigt![]()
Misschien heet het dan anders. Maar je zet je lichaam om van energie khd dominant naar energie vet dominant.hoezo zou je lichaam bij paleo je energie uit iets anders halen?
Uhhhh nee. als ik op 2500kcal onderhoud zit en ik ga onder deze kcals zitten dan val ik af.
Geen probleem Ron. Houdt het levendig hier.Misschien heet het dan anders. Maar je zet je lichaam om van energie khd dominant naar energie vet dominant.
Daar heeft je lijf ongeveer 10-14 dagen voor nodig. In die dagen val je redelijk veel af. (in verhouding wel te verstaan)
Uhhhh nee. als ik op 2500kcal onderhoud zit en ik ga onder deze kcals zitten dan val ik af.
Maar als ik de verhouding E/K/V hoog op de Khd heb staan dan kom ik in vet% aan op diezelfde 2500kcals.
Mijn verhouding 45/30/25 werkt het beste om in vet% evenwichtig te blijven. Zet ik mijn verhouding naar de veel gebruikte 40/40/20 dan moet ik 20% onder mijn onderhoud gaan zitten.
Hieruit concludeer ik dat mijn verbranding en hormoonhuishouding een optater krijgt van te hoge verhouding khd.
Dit is overigens na ongeveer 4 jaar ervaring met een strickte voedingsschema.
Marvin sorry ik kaap je topic.
Altijd interessant om te lezen.Geen probleem Ron. Houdt het levendig hier.
Weet je zeker dat het vet is? En niet enorme vochtretentie door carbs? Dat laatste kan ik me wat meer voorstellen. Hoewel ik het ander niet uitsluit.
Kelei op bodybuilding.com heeft hier weleens wat over geschreven. Het kwam er op neer dat eiwitten netto veel minder kcals bevatten dan de bekende 4kcals/g. Dit zou daartoe ook verklaren waarom afvallen zo lekker gaat op lower carb en higher protein..
Zal morgen eens zoeken of ik de bron kan vinden

Altijd interessant om te lezen.
Ik ben al langer op zoek naar "hoe werkt mijn lijf", zelfs Ray heeft moeite om mij goed te begeleiden.
Dus zijn we al een hele tijd bezig met allerlei methodes maar te testen. Ook zo met trainingsmethodieken.
Gevonden...Altijd interessant om te lezen.
Ik ben al langer op zoek naar "hoe werkt mijn lijf", zelfs Ray heeft moeite om mij goed te begeleiden.
Dus zijn we al een hele tijd bezig met allerlei methodes maar te testen. Ook zo met trainingsmethodieken.
Daar heb je ook wel weer een punt!Waarom zoveel methoden uitproberen en niet wat langer het zelfde aanhouden.
Imo is teveel switchen ook niet goed.

)
)
),10 (pumped..)
), 12 (lekker wel..)
) ss 12.5kg: 20 (mèèèh)
)
)
)
)
)
)
)

(eigenlijk 2.5 apekop, door matige rug MMC op een aantal oefeningen..
)

Thanks!Goeie training, goeie verjaardaggains
Congrats nog!