- Waardering
- 8.339
Een PL'er mag deze uitspraken niet doen. Maar kom, je bent een beginner dus het is je vergeven, je mag nog in de PL-sectie blijven posten.
Zeg niet dat het mij beter bevalt .. alleen Marvin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een PL'er mag deze uitspraken niet doen. Maar kom, je bent een beginner dus het is je vergeven, je mag nog in de PL-sectie blijven posten.
I know, maar we moeten hem de juiste richting induwen...Zeg niet dat het mij beter bevalt .. alleen Marvin.
Is er eigenlijk een soort inwijdingsritueel om als PL'er aanvaard te worden?
Zijn daar dan bepaalde criteria voor?
Nee natuurlijk niet, behalve dan een VP boven de 20% 
Gemotiveerd zijn om sterker te wordenIs er eigenlijk een soort inwijdingsritueel om als PL'er aanvaard te worden?

Is er eigenlijk een soort inwijdingsritueel om als PL'er aanvaard te worden?

Nee natuurlijk niet, behalve dan een VP boven de 20%
![]()

God dammit! Dit las ik dus te laat!Doe dan (+)200kg deadlift met een filmpje, gewoon voor de haters.
Dit..

Dat moet dan wel weer lukken...en dan eerst een zak jamin snoep voordat je gaat deadliften.![]()

Jamin snoep en deadlifts is de nieuwe whisky and deadlifts![]()
#ikrekenhetgoedEn anders maken we er gewoon een zak Jamin snoep en high-rep wide high stance 45 degree leg presses van. Zal Marvin vast beter bevallen.
dat weet ik wel zeker! Dan kan ik die zak snoep gewoon tijdens op etenEen PL'er mag deze uitspraken niet doen. Maar kom, je bent een beginner dus het is je vergeven, je mag nog in de PL-sectie blijven posten.

Zeg niet dat het mij beter bevalt .. alleen Marvin.

Ik zit al op het juiste spoor toch?I know, maar we moeten hem de juiste richting induwen...
Fucking smerig!
En dit oook...
Zie @Punjab zijn post..Is er eigenlijk een soort inwijdingsritueel om als PL'er aanvaard te worden?
Dit dusNee natuurlijk niet, behalve dan een VP boven de 20%
![]()

/out

Zowieso..sterk worden
Dat lijkt me wel te doen voor @Skatermarvin , gewoon stoppen met compenseren en binnen paar maanden is hij officieel PL'er!![]()
Ga ik zolang doen over dat vetpercentage..
)
)
)
)
brand als een gek met nog zure hamstrings!), 8 (wat vlottere reps)
)
)
)
)
)
), 12 (hoppa!
), 17 (repout, paar pompreps!)
)
)

(bijna niet de trap op en af komen is een apekopje meer waard)Die calfraises in smith machine zijn best lekker zwaar voor een ecto als jij![]()

Gaan nog best gecontrolleerd ookDie calfraises in smith machine zijn best lekker zwaar voor een ecto als jij![]()
Hue hueMarv doet overal maar halve reps. Dat scheelt wel wat hoor![]()
Omdat ik die twee altijd door elkaar haal.
11 jaar trainingservaringOmdat ik die twee altijd door elkaar haal.
Denk dat het SLDL's zijn..

Joh..ik ken gasten die al 20 jaar trainen en geen enkele oefening bij naam kennen..

Dit dus..En jij komt over als iemand met 11 jaar levenservaring.
Geen emoticon nodig.

Hoe gaan de low bat squats met 85kgEn jij komt over als iemand met 11 jaar levenservaring.
Geen emoticon nodig.