- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
heb jij ooit een foto gepost?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, en al zeker niet in zo'n leggings als die van jou

De beste stuurlui posten geen foto's ofzoietsNope, en al zeker niet in zo'n leggings als die van jou![]()
Nee maar foto's van mezelf posten zou mijn trollintegriteit schaden
Nee maar foto's van mezelf posten zou mijn trollintegriteit schaden![]()
Welke reputatieAls troll is het heel belangrijk om toch een bepaalde reputatie te behouden.

Gouda's glorie:
Je bedoelt pijpen, zoals jezelf doet..?
Vast niet

Nope, en al zeker niet in zo'n leggings als die van jou![]()

Dit dus

Je bent wat dat betreft maar een zeer matige troll..Nee maar foto's van mezelf posten zou mijn trollintegriteit schaden![]()
Als troll is het heel belangrijk om toch een bepaalde reputatie te behouden.

Een reputatie bijvoorbeeld zoals die van @flexx123. Uiteraard in de periode VOOR hij die foto van zijn leggings op het internet gooide, daarna ging het bergaf met hem.
Friday!!
(voor de moeite, morgen weer met planning naar de gym..)Hoe kon jij dat nou weten...Training zit er weer op..was crap! Moet ook niet zonder planning de gym in gaan.

Eigenlijk wist ik dat bij voorbaat, maar laat me af en toe toch verleiden om ongepland te gymen..loopt zelden goed..
Ik ben nogal gauw geirriteerd..Matige troll? Het is hem anders wel gelukt wat irritatie te ontlokken![]()

I know, was ook sarcastisch bedoeld.Eigenlijk wist ik dat bij voorbaat, maar laat me af en toe toch verleiden om ongepland te gymen..loopt zelden goed.

Daar bestaan gelukkig zalfjes tegen bedoel je?

Godver

Ik ben voor!
waarvoor?