XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

MMC = Marvin's Muscle Connection
Jep. Marvin heeft zijn eigen afkorting in plaats van de Mind Muscle Connection omdat die van Marvin effectiever is.
En dát heeft dan weer te maken met de synergetische Marvincycle waarin hij zich al een tijd bevindt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.842
:woot:

Oké ik ga het toch vragen
Wat betekenen TUT, MMC, 2f, 3f etc?
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Zie hieronder..

Haha, afgelopen paar pagina's is doorgelezen. Mooi dat de mensen met de grootste waffels altijd anoniem zijn.
Jup..zo gaat dat hier altijd. Zou ze weleens in het echt willen zien en dan kijken of ze me nog steeds de les gaan lezen..
TUT = time under tension
MMC = Marvin's Muscle Connection
2f ... ik vermoed 2 gefaald van de geplande set

??? iets als "svenrbp" is toch niet helemaal anoniem? je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren, dus je gegevens zijn altijd bekend.
Niet helemaal correct.. 2f. is 2 forced reps
Jep. Marvin heeft zijn eigen afkorting in plaats van de Mind Muscle Connection omdat die van Marvin effectiever is.
En dát heeft dan weer te maken met de synergetische Marvincycle waarin hij zich al een tijd bevindt.
Precies..bedankt voor de verdere uitleg:thumbs:

Tja, gister dus niet thuis gegeten en bij mijn laatste meal nog wat nootjes toegevoegd. We aten hachee...2 goed gevulde borden wel te verstaan en als toetje een mini magnum, halve tompouce en 2 mini donuts:roflol:

Vanmorgen dus weer lekker dik opgestaan: 83.7kg..

Volgende week weer Bodybuilding United en hoop daar toch stiekem een kilootje of 82 te wegen..eens kijken of ik een weekje enigzin normaal kan doen:o

27971701_1891267447613561_1640275446671549035_n.jpg

Voordat ik commentaar krijg op de 9 nootjes...ik heb ook uit mijn voorraademmer staan snaaien:roflol:
27868045_1891267374280235_5245614166567361598_n.jpg

Laatst bewerkt:
Winstrol only

Oh, het was geen vrijdag. :o

• #36.847
Winstrol only

Oh, het was geen vrijdag. :o
I wish! Eindelijk weer wat gains wat geen vet is:woot:
O no I did not:roflol:

Best ernstig wel:o

Ben wat dat betreft wel echt een Bèta student..fuckelijk slecht in talen.

Ik denk dat ik daar wel een vaudje heb gemaakt..

Dat ik dat niet heb gezien:duh:
Damn, dan heb ik het toch niet goed begrepen :o
Maakt ook niet uit! Niemand komt hiert voor mijn trainingen..:emo:

• #36.849
Dat weet Marvin ook niet hahahaha
Ik doe maar wat..al jaren..

About yesterday!

Strafcardio, (snel)wandelen:
60 minuten / 7 km / ~400kcals (?)

En de 'voeding'

Het 'normaal doen' begint blijkbaar vandaag pas..:rolleyes:

Voeding zondag 18-02-2018:
7:30 2 koppen koffie
8:30 2 koppen koffie
10:00 25g whey isolaat (XXL)
11:15 1 pistolet + filet + 2 eieren + 2 koppen koffie + multivit & vit D
13:00 150g kipfilet + 100g wok verde mix + ~15g notenmix
15:00 150g kipfilet + 100g wok verde mix + 85g rijst + ~15g notenmix + B52
17:30 Friet + ~115g schnitzel + doperwten & wortelen
19:00 B52 + 2 kleine zakjes chips
21:00 Halve pizza met ham (DrOetker) + Licor43

Exclusief drank: 2660kcals, E/K/V: 180g (27%) / 200g (30%) / 125g (43%)

:roflol:

• #36.850
En de planning voor vandaag..

Legs & abs 1:
Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10-25calfs):

70kg:
90kg:
110kg:
120kg

SLDL/RDL:
60kg: 8
100kg: 4x6-8

Leg extention (1 set = 10 toe’s in / 10 toe’s out / 10 normal):
26kg:
33kg:
40kg:
33kg:

Standing leg curl:
12kg: 2 sets
19kg: 2x12-15

Smith calfraise:
100kg:10
130kg: 8 (warmup)
160kg: 8
180kg: 4x8-12

Seated calf raise:
30kg: 15 (warmup)
50kg: 3x12-15

Abs & extra:
?

En de voeding..

Voeding, maandag 19-02-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 50g bambix + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: Mix van 3 pre-workouts(M.P/Scitec/XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Griekse kofta van knor (~750kcals)

~1910kcals, E/K/V = 185g (39%) / 170g (36%) / 55g (25%)

• #36.852
Klopt..het gaat bij mij vaak fout als er geen noodzaak is om 'normaal' te doen..

Mijn pens is ook nog niet volledig uit de hand gelopen en ga pas eind mei op vakantie. Een echte stok achter de deur ontbreekt momenteel volledig..

Klopt..het gaat bij mij vaak fout als er geen noodzaak is om 'normaal' te doen..

Mijn pens is ook nog niet volledig uit de hand gelopen en ga pas eind mei op vakantie. Een echte stok achter de deur ontbreekt momenteel volledig..
Ga je dan begin mei nog even met een enorm crash dieet beginnen?

• #36.854
Ga je dan begin mei nog even met een enorm crash dieet beginnen?
Zo iets..

Clen erin..en snoeihard crashen:woot:

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon mijn huidige geplande dieet kan aanhouden..maar daar moet ik dan niet van af wijken..of in ieder geval niet van die afwijkingen als gister ;)

Even een serieuze vraag, had je vriendin geen problemen met dat je clen pakte? Want ze is toch anti kuren?

Als ik het me goed herinner neemt Marv clen, en is zijn vriendin daar akkoord mee, omdat dit veiliger voor de gezondheid zou zijn dan AAS.

We moeten er wel effe mee stil staan dat als je een korte AAS kuur doet, en genoeg tijd tussen kuurtjes laat, de gezondheidsrisico's eigenlijk bijna 0 zijn. In de veronderstelling dat je alles goed doet: normale doseringen + hcg mee laten lopen + goede nakuur.

Clen vind ik grotere 'vuiligheid' als je de sides daarvan ervaart (beven + hoge hartslag) en meestal is het UG. Ik durf er mijn hand niet meer voor in het vuur steken dat UG-labs er in slagen om zo een kleine hoeveelheid correct te doseren. Kans dat je dus een veelvoud binnen krijgt van een normale dosering is groot, wat de gezondheidsrisico's laat toenemen.

Mijn conclusie: het is naar mijn mening een stuk gezonder om jaarlijks een cutkuurtje te doen voor de zomer van pakweg 8 weken, dan jaarlijks 1-2 keer clen te gebruiken. En de resultaten zijn een stuk mooier ook ;-)

• #36.858
Dat is toch ook niet echt lekker voor je lichaam....

:rolleyes:
Super gezond! Maar dat is dat gezuip ook niet wat ik in het weekend doe..

Even een serieuze vraag, had je vriendin geen problemen met dat je clen pakte? Want ze is toch anti kuren?
Clen heeft ze vreemd genoeg geen problemen mee.

Ondanks dat het erg ongezond is snap ik haar daarin wel. Zij is veel te bang dat als ik ga kuren ik niet meer stop, maar ze is vooral bang dat ik geestelijk verander door het kuren..
Als ik het me goed herinner neemt Marv clen, en is zijn vriendin daar akkoord mee, omdat dit veiliger voor de gezondheid zou zijn dan AAS.

We moeten er wel effe mee stil staan dat als je een korte AAS kuur doet, en genoeg tijd tussen kuurtjes laat, de gezondheidsrisico's eigenlijk bijna 0 zijn. In de veronderstelling dat je alles goed doet: normale doseringen + hcg mee laten lopen + goede nakuur.

Clen vind ik grotere 'vuiligheid' als je de sides daarvan ervaart (beven + hoge hartslag) en meestal is het UG. Ik durf er mijn hand niet meer voor in het vuur steken dat UG-labs er in slagen om zo een kleine hoeveelheid correct te doseren. Kans dat je dus een veelvoud binnen krijgt van een normale dosering is groot, wat de gezondheidsrisico's laat toenemen.

Mijn conclusie: het is naar mijn mening een stuk gezonder om jaarlijks een cutkuurtje te doen voor de zomer van pakweg 8 weken, dan jaarlijks 1-2 keer clen te gebruiken. En de resultaten zijn een stuk mooier ook ;-)
IK kan me hier zeker in vinden hoor..Zie ook even mijn bovenstaande argument waarom ik niet mag kuren ;)

Bij mij zou een jaarlijks winstrol kuurtje voor cutten al snel uitmonden in 2 van die kuurtjes...om vervolgens ook nog maar te bulken met test etc. etc.. Ik ken mezelf langer dan vandaag..het eind zal volledig zoek zijn ;)

Super gezond! Maar dat is dat gezuip ook niet wat ik in het weekend doe..

Clen heeft ze vreemd genoeg geen problemen mee.

Ondanks dat het erg ongezond is snap ik haar daarin wel. Zij is veel te bang dat als ik ga kuren ik niet meer stop, maar ze is vooral bang dat ik geestelijk verander door het kuren..
IK kan me hier zeker in vinden hoor..Zie ook even mijn bovenstaande argument waarom ik niet mag kuren ;)

Bij mij zou een jaarlijks winstrol kuurtje voor cutten al snel uitmonden in 2 van die kuurtjes...om vervolgens ook nog maar te bulken met test etc. etc.. Ik ken mezelf langer dan vandaag..het eind zal volledig zoek zijn ;)

Snap ik wel, ik begon ook met een cutkuurtje (was toen mijn 3de kuur ofzo) en voor ik het wist was ik 14 maanden ON... Nu zal ik in de toekomst wel mijn grenzen stellen en vermoedelijk een zomerkuurder worden :p

Terug
Naar boven