- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe zien die gewicht plates er dan uit? Of zit er dan een 0.75 plate als houder op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel rare gewicht verdeling..Hoe zien die gewicht plates er dan uit? Of zit er dan een 0.75 plate als houder op?

Beetje compenseren voor morgen. Ga naar de bioscoop en waarschijnlijk uit eten bij Loetje.
Nope..same story..different day

zijn ruime scheppen... Meestal 25Weeg jij je whey trouwens? Want de scoops in de delicious zijn 20gr dacht ik?
Ik ben een neurotisch analist..Weeg jij je whey trouwens? Want de scoops in de delicious zijn 20gr dacht ik?
Dit doe ik overigens alleen super autistisch met mijn geplande voedsel 
Ik heb nooit begrepen dat er mensen zijn die het op basis van scoops doen..
Beetje zonde van de potjes ook..
)
)
)
)
)
), 10 (nipt!), 8 9fuaaark
)
), 4 (crap
)
), 12 (top!)
)
)
)
) ss 4kg: 15, 15, 15 (nog goordere vieze pomp
)

(Heerlijk getraind!)Ik ben een neurotisch analist..
Natuurlijk weeg ik die af..tot op de gram af! Dus 30 is 30 en geen 29 of 31g..Dit doe ik overigens alleen super autistisch met mijn geplande voedsel
![]()
Volume is niet het zelfde als gewicht Rob!Ik weeg mijn scoop ook af. De eerste keer als ik hem gebruik. Nadien zie je immers toch hoeveel erin moet ongeveer?

Gewicht is ook niet massa

Variatie van 15-30 gram ziet er het zelfde uit. Ligt maar net hoe stevig je schept en de inhoud aangedrukt is.I know. Maar je scoopt en weegt 20gr uit je pot whey, je kijkt hoeveel erin zit, dan weet je toch wel hoeveel er de volgende keer in moet zeker?![]()

Haha..daar ben ik te neurotisch voor..Ik weeg mijn scoop ook af. De eerste keer als ik hem gebruik. Nadien zie je immers toch hoeveel erin moet ongeveer?
Goed lezen hè..Weeg je alle apenkoppen en ander snoepgoed ook netjes af?

Licht er wel een beetje aan of je het eriin scoopt of in drukt

Kwestie van tellen dus1 katjesdropje + 1 honingdropje + 1 kruisdropje uit een zak stevig en zoet is precies 10 gram.![]()
Van apekoppen weet ik ook hoeveel ze per stuk zijn..Dat kan ik niet aan!I know. Maar je scoopt en weegt 20gr uit je pot whey, je kijkt hoeveel erin zit, dan weet je toch wel hoeveel er de volgende keer in moet zeker?![]()
Correct!
Dat verklaardt @Robke78 zijn gewichtsschommelingen..Variatie van 15-30 gram ziet er het zelfde uit. Ligt maar net hoe stevig je schept en de inhoud aangedrukt is.
![]()

I see what you did there...