Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.921
De scoop (schepje) weeg ik niet. :p
Ooh..op die manier! Nee ik ook niet..bakje op de weegschaal, tarreren en afwegen wat ik wil..

Gister lekker genoten...hoewel..Het naar huis fietsen wat normaal ~40-45minuten duurt heb ik gister bijna 75minuten over gedaan. Mijn benen wilde gewoonweg echt niet meer! Had natuurlijk enkel wat BCAA's en whey isolaat op en tijden het fietsen een peer. Het was gewoon niet meer te doen...

Ondanks dat ik naar mijn idee genoeg magnesium en taurine had genomen kreeg ik eerst in de bios kramp in mijn vastus medialis van mijn linker been, welk doodleuk 10 minuten aan hield. Om het nog erger te maken kreeg ik kramp in beide benen toen we weer richting de auto moesten. De tranen stonden in mijn ogen, wat een ellende. Iemand van de bioscoop vroeg nog of het wel ging want liep als iemand met twee houten benen:roflol:

Omdat het vandaag nog even wat harder gaat waaien als gisteren en ik gewoon zieke spierpijn heb, heb ik besloten vandaag niet te gaan fietsen!

Het is een rustdag, dus wel low carb, low kcals en tijdens de pauze even naar de stad lopen:thumbs:

Voeding, vrijdag 23-02-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + 6g BCAA (XXL)
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet + 100g wok verde mix + 6g BCAA (XXL)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~850kcals)

~1750kcals, E/K/V = 185g (43%) / 110g (24%) / 65g (33%)

Clenkramppp

Strange. Ik heb maar hoop en al 10 keer kramp gehad tijdens al mijn clen cycles samen.

• #36.924
Ik nog niet zo erg als gister. Supplementeer je ook taurine? En heb je ook all day parkinson?

Geen taurine. Enkel hetgene wat in die multi vit zit.

Parkinson zeker. Schrijven is soms best wel moeilijk. En sms'en ofzo gaat ook niet zonder een aantal correcties :p

• #36.926
Geen taurine. Enkel hetgene wat in die multi vit zit.

Parkinson zeker. Schrijven is soms best wel moeilijk. En sms'en ofzo gaat ook niet zonder een aantal correcties :p
Lucky you! Die kramp is echt niet te doen!

Ik heb in tijden niet zoveel pijn gehad als gister! Een mes erin steken was lekkerder gewest!

Op welke dosering zit je marv?

Zo jammer he :) Met een beetje zelfbeheersing was dit niet nodig geweest :D
(zegt de man die zich na 3 dagen bij een all-in cursus zo heeft volgepropt met uitgebreide ontbijten, worstebroodjes bij de lunch en koeken de hele dag, dat hij 1.5 kg is aangekomen. Tja.... als het er staat is het moeilijk er af te blijven :o )

Geen extra portie haver of een wortel in je voeding vandaag?

• #36.934
Heb je het bewust niet in je voeding mee gelogd? ;)
Mogelijk..anders kregen we een vrijdag rel op dinsdag.. ;)
Wow. En nu nog steeds last van trillen en krampen?
Jup..maar het is wel van het bekende overgedosseerde merk..

Ik heb overigens ook Xamoi/Iomax besteld.. :rolleyes:
Zo jammer he :) Met een beetje zelfbeheersing was dit niet nodig geweest :D
(zegt de man die zich na 3 dagen bij een all-in cursus zo heeft volgepropt met uitgebreide ontbijten, worstebroodjes bij de lunch en koeken de hele dag, dat hij 1.5 kg is aangekomen. Tja.... als het er staat is het moeilijk er af te blijven :o )
Herkenbaar! Als ik op cursus of iets ben gaat het ook altijd gruwelijk fout!

Die clen is bij mij ook wel een stok achter de deur om een beetje normaler te doen. Al moet ik wel bekennen dat ik in de deze fase van lichaamscompositie eigenlijk het potje nog wel evn op de plank had mogen laten staan..
Geen extra portie haver of een wortel in je voeding vandaag?
Nee..niks extra's. En waarschijnlijk ook nog een sort off low kcals en low carb salade als avondeten.

Toevallig een ander merk dan de vorige keren?
Nope, zelfde.

Laatst bewerkt:
Jup..maar het is wel van het bekende overgedosseerde merk..

Ik heb overigens ook Xamoi/Iomax besteld.. :rolleyes:

Tja. Dan nog. Na een dag of 3 zou je toch al minder gevoelig moeten zijn voor zo'n mini dosis.

Ik durfde niet goed :o Geen idee of je dan positief test tijdens een speeksel test bij een politie controle ofzo.

• #36.936
Tja. Dan nog. Na een dag of 3 zou je toch al minder gevoelig moeten zijn voor zo'n mini dosis.

Ik durfde niet goed :o Geen idee of je dan positief test tijdens een speeksel test bij een politie controle ofzo.
Haha. Blijkbaar ben ik gevoelig voor dat spul. Mijn zwager merktte op dit merk nzowat niks op een hele en ik ben o die 25mcg een opgejaagde vibrator..:o

Ik laat je weten hoe die andere troep is. Het advies wat ik kreeg was beginnen op een halve tab van dat spul. Komt vandaag binnen denk.

Beetje te mild. Per 2 scoops maar ~300mg caffeine en matig

Body & fitshop heeft me weer voorgelogen met een 4.5 uit 5 sterren rating met 105 reviews..

The Curse

Als je ook naar het label kijkt zul je zien dat 1 scoop echt nergens op slaat. Ik ben gewoon weer veel te snel geweest met bestellen.

Dat is je straf om bij die oplichters te blijven bestellen.

Edit, Ik bedoel, ik ben volledig onpartijdig, good train !

• #36.939
Terug
Naar boven